"Kan ik u een handje helpen" zou dan leuker zijn ipv weglopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Catch_me het volgende:
Vind het altijd super geil als iemand me dan ziet en verschrikt sorry zegt, of helemaal niks zegt en wegloopt![]()
Ik boek voor gemiddeld 168 euro 2 nachtjes in een hotel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef ukga het volgende:
wel ene dure grap, elke keer een hotelkamer huren
Nou ja je lacht erom, maar ik ben dus op dit idee gekomen toen ik een keer betrapt werd door mijn broer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef longinus het volgende:
volgens mij heeft TS vroeger ook vaak gehoopt dat zijn moeder binnenwandelde
Hmm van het OV ben ik niet zo'n liefhebber. Heb het wel eens op zo'n krappe wc geprobeerd en expres de deur niet op slot gedraaid, maar werd er niet echt opgewonden vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef Poepoog het volgende:
Er wordt van iemand gezegd dat hij de treinrukker is, mss kan je hem tips vragen.
Wat een baasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef WaywardOne het volgende:
Ik heb in een hotel op het Damrak gewerkt in Amsterdam, recht tegenover de Bijenkorf. Daar kwam vaak een kerel die op een van de bovenste verdiepingen een kamer huurde met balkon. Dan ging dat kreng op het balkon effe lekker aan z'n knatser trekken, recht tegenover de bezoekers van de Bijenkorf die daar aan de koffie met een gebakkie zaten. Gewoon om effe te shockeren. Vond ie leuk. Ik moest er altijd om lachen, als ik in de keuken stond, wanneer ik hoorde dat ie weer aanwezig was.
Hehe, ja man, kregen we weer een boos telefoontje van de Bijenkorf, omdat het dus vaker gebeurde. De laatste keer had ie zichzelf zelfs op het balkon buitengesloten om het ons moeilijker te maken hem het hotel uit te krijgen. Goede tijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wat een baas
Al die geshockeerde huisvrouwen in Bijenkorf
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Hehe, ja man, kregen we weer een boos telefoontje van de Bijenkorf, omdat het dus vaker gebeurde. De laatste keer had ie zichzelf zelfs op het balkon buitengesloten om het ons moeilijker te maken hem het hotel uit te krijgen. Goede tijden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |