FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Duurde ff dus ik dacht laat ik maar openen!! Wist niet meer hoe het ging!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
Oh sorry, ik zag niet dat ik de LAPO had. Thnx peet.
Gewoon vaak fout geraden jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef anniccck het volgende:
Ja, dat zag ik gisteravond! Hoe kom Sofia eigenlijk aan zoveel geld? Is haar geheim zovaak fout geraden? Wist ik niet... zou eerder denken dat Gerard het meeste geld heeft.
De snollen hebben het nu al over de Playboy en FHM. Sure.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef petraa het volgende:
Duurde ff dus ik dacht laat ik maar openen!! Wist niet meer hoe het ging!
Ik ben gek op blond maar dat zooitje brand ik mijn eh vingers niet aan. Bang voor knoprot.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
De snollen hebben het nu al over de Playboy en FHM. Sure.
Sofietje gaat goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef Pizzalucht het volgende:
Kan deze in de OP:
[ afbeelding ]
(volgens mij klopt het wel met wat er op de stream is)
Gerard vroeg of het irritant was, die gitaarquote:
Daar lul je je toch zo uit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef RethXoth het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat nadat Sharon het erover had dat haar vader een bedrijf heeft in Taiwan, dat ze niet begonnen over de tsunamiZou ik wel doen... Lijkt me beetje logisch dat je dan afvraagt of zijn bedrijf dan nog staat
Het aloude BB gevoel is terugquote:
Die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het aloude BB gevoel is terug
Maargoed, niet veel gemist dus, behalve de escapades van Gerard afgelopen nacht
Geef gerard een sloopkogel en ze wonen morgen in een tentenkampquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergeet de "bijna dood ervaring" van Sophia nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja zit er ook op te wachten!! Maar volgens mij komt nu die langharige kapperquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef Roguee het volgende:
Nou alweer Maik in ht voorstukje van 'De Liefdesmakelaar' op RTL Lounge maar de aflevering was niet met hem helaas....Misschien de volgende!
Ja wel he? Dacht ik ook al te horen.....Jammer!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja zit er ook op te wachten!! Maar volgens mij komt nu die langharige kapper
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Geef gerard een sloopkogel en ze wonen morgen in een tentenkamp
Ik heb het gelezen ja, gelijk alles op lockdownquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Vergeet de "bijna dood ervaring" van Sophia niet
In het filmpjes topic te zien zonder streamlockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gelezen ja, gelijk alles op lockdown
Thnks, ga het vanavond even bekijken via mijn media appquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Flashbox het volgende:
[..]
In het filmpjes topic te zien zonder streamlock
Kom op zeg, dat heeft Gerard allang ontdekt. Zij vult alleen aan. Mag hoor, maar waar komt die interesse van Laura plots vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef R0T29 het volgende:
Laura denkt goed na![]()
Kan Gerard wat van leren.
Gefeliciteerd hidiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gerard vroeg of het irritant was, die gitaar![]()
Dank je
Die probeert te bonden met de mannen, die moeten immers gaan nomineren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat heeft Gerard allang ontdekt. Zij vult alleen aan. Mag hoor, maar waar komt die interesse van Laura plots vandaan?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef beequeen het volgende:
Als Joanna zwanger is gaat ze direcct naar Kosa Moei of zoiets om te ontslakken.
Dit werkt prima: http://imgur.com/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok maar waar moet ik ze uploaden???
http://www.plaatjesupload.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok maar waar moet ik ze uploaden???
misschien krijgen ze dan hun eigen geheim wel terug ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat als een van de bewoners het echte geheim weet van Guido of Laura?
Hier.quote:
Jakkes, maar wel een topcap.quote:
Ik sluit me aan!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is
Voor haar wortelchakra zit hij wel wat hoog.quote:
Joanna heeft nog een verrekt spiertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor haar wortelchakra zit hij wel wat hoog.
which reminds me dat ik nog aardappelen moet kopen voor de hutspotquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor haar wortelchakra zit hij wel wat hoog.
werd tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Robbiedd het volgende:
Alex wil haar zo vast gaan pakken en zoenen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Robbiedd het volgende:
Alex wil haar zo vast gaan pakken en zoenen
Gerard.quote:
TV stream is locked op 3, dus dat kan niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef Robbiedd het volgende:
TV heeft imo nu beter beeld dan de streams hoor. Geen stream 3 iig ..
goed plan. en dan graag ook nog buiten het complex.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
Het regent weer
Laat de tent maar komen en stop Joanna en Aafke erin
Zet je tv maar eens aan dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TV stream is locked op 3, dus dat kan niet?
Beeldkwaliteit is daarin tegen beter natuurlijk
Druk op de playbuttonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TV stream is locked op 3, dus dat kan niet?
Beeldkwaliteit is daarin tegen beter natuurlijk
Haha nee, bedoel dat het digitale kanaal uitsluitend de beelden doorgaf van stream 3quote:
Believe you me, daar gaat niet getongd of geneukt worden.quote:
Lol, het lijkt Spanje wel.quote:
Ja weet ik, maar gisteren dacht iemand dat er een streamlock was terwijl zijn stream op pauze stondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha nee, bedoel dat het digitale kanaal uitsluitend de beelden doorgaf van stream 3
Neem aan dat je in principe gewoon water kan drinken uit de kraan in de meeste gevallen?quote:
Had het gelezen iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar gisteren dacht iemand dat er een streamlock was terwijl zijn stream op pauze stond
Dat komt nog wel, ze zitten er net inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
pff vond goudenkooi veel leuker dan dit,snap niet dat mensen 24/7 hier naar kunnen kijken er gebeurt amper wat geen ruzies niks :S
Dat komt wel, kwestie van geduld!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
pff vond goudenkooi veel leuker dan dit,snap niet dat mensen 24/7 hier naar kunnen kijken er gebeurt amper wat geen ruzies niks :S
hmm denk dat je gelijk hebt ff geduld hebben dan maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat komt wel, kwestie van geduld!![]()
Niemand kan die Joanne zo lang verdragen.
Neen dus. Water uit de kraan in die landen kun je beter niet drinken. Slecht gezuiverd. Je drinkt water uit flessen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
Neem aan dat je in principe gewoon water kan drinken uit de kraan in de meeste gevallen?
nee wilde net al met een hamer op mijn monitor beuken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat komt wel, kwestie van geduld!![]()
Niemand kan die Joanne zo lang verdragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee wilde net al met een hamer op mijn moitor beuken.
Okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen dus. Water uit de kraan in die landen kun je beter niet drinken. Slecht gezuiverd. Je drinkt water uit flessen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee wilde net al met een hamer op mijn monitor beuken.
Vandaag is het toevallig een rustige day after maar vind het tot nu toe echt niet tegenvallen er gebeurd best veel. Wat wel iets minder is dat de relaties hier wel heel erg aan de oppervlakte blijven maar dat is niet vreemd aangezien men hun prive erg afschemrd uit angst voor het geheim.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
Geeft zo'n lekker scouting/kampeer gevoelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef petraa het volgende:
En weer dat klote gepingel op die gitaar!
De gouden kooi was in het begin ook niet zo spectaculair. Dat begon pas toen Huub op de moeder van ??? begon te schelden. Daarna werd het steeds ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
Ja Huub en Jaap, twee gasten die je in je rls moet hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De gouden kooi was in het begin ook niet zo spectaculair. Dat begon pas toen Huub op de moeder van ??? begon te schelden. Daarna werd het steeds erger
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De gouden kooi was in het begin ook niet zo spectaculair. Dat begon pas toen Huub op de moeder van Nathanael begon te schelden. Daarna werd het steeds erger
DGK vond ik op een gegeven moment geen reet meer aan, ik vind dit 10 keer leuker om te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
Wc_aZquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DGK vond ik op een gegeven moment geen reet meer aan, ik vind dit 10 keer leuker om te kijken
Moeilijk, maar toch gekozen voor Aafke, al is Cynthia ook behoorlijk saai en nietszeggendquote:
Wie heeft er op Guido gestemd? Die stomp ik helemaal in mekaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:17 schreef D. het volgende:
Poll: Wie mag van jou vanavond nog het huis uit?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Laura zou het wel willen... Kan ze haar gang gaan met Alex.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie heeft er op Guido gestemd? Die stomp ik helemaal in mekaar
haha ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie heeft er op Guido gestemd? Die stomp ik helemaal in mekaar
Doet ze nu toch al?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laura zou het wel willen... Kan ze haar gang gaan met Alex.
WB Cquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Ceetje.. het volgende:
maik mag er van mij uit èn cynthia.
goeienavond allemaal trouwens
dan moet ie z'n apartigheid wel snel laten zien, want tot nu toe vind ik het maar een lapzwans eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB C
Mee eens trouwens, alhoewel Maik mss nog wel iets aparts heeft, denk dat hij nog wel voor vuurwerk gaat zorgen
hahahaha gelukkigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh jou sla ik niet... *kijkt alleen even heel boos naar Rafq*
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Bunker-Renate het volgende:
ook guido moet nog even blijven kan nog leuke discussies worden met hem.
Laura![]()
Gerard is tov
Ik moet wel om zijn houding lachen, hij heeft iets droogs weet niet wat precies maar ben het met je eens dat ie nu nog niet echt veel indruk maaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet ie z'n apartigheid wel snel laten zien, want tot nu toe vind ik het maar een lapzwans eerlijk gezegd![]()
Niets gemist, geen telefoon en de meiden mochten begin van de middag (?) weer uit de tent dacht ik (heb de COSSEN even nagelezen)quote:Maareeeeh, ik heb niet veel gemist verder lees ik zo. Geen telefoon? Wanneer mochten de dames uit de tent? Of zitten die er niet in. Ik zit alleen op het topic nu, kids zijn nog niet klaar met de TV en m'n streams doen het op het moment niet
ok, thankx, ga zo alles nog even op mijn gemakkie terug zitten lezen. En ik heb weer beeld, ja hoorrrrrrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet wel om zijn houding lachen, hij heeft iets droogs weet niet wat precies maar ben het met je eens dat ie nu nog niet echt veel indruk maakt
[..]
Niets gemist, geen telefoon en de meiden mochten begin van de middag (?) weer uit de tent dacht ik (heb de COSSEN even nagelezen)
"Mijn geheim is dat mn vrienden het niet weten"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef Rafq het volgende:
ze hebben niet tegen hun vrienden gezegd dat ze het huis ingingen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
Echt dit soort fotos gaan mijn monitor slopen. stoppen graag!
haha ja waarom vertel je zoiets niet, ze zullen het toch wel zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
"Mijn geheim is dat mn vrienden het niet weten"
Ja dat wel, maar of ik er blij mee ben ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joanne zorgt er wel voor dat er wat gebeurt
Tussen Guido en Servio?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Ben benieuwd wanneer we de eerste geile neuqsecks te zien krijgen
Ja een mooi beavershgot van Laurie is ook goed, dan denk ik de rest er zelf wel bij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Ben benieuwd wanneer we de eerste geile neuqsecks te zien krijgen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Servio heeft een vriend zei hijen gaat niet vreemd
uhu... geloof jij het?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Servio heeft een vriend zei hijen gaat niet vreemd
Ook dat ie thuis woonde, nu weer niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:33 schreef Studiotje het volgende:
Guido zei eerst dat zen broer 25 was, nu zegt die 24
ik kon het ook niet zien op deze manier ik denk bijna niemandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oke. Ik kan die blonde nog steeds niet uit elkaar houden
Het heeft even geduurd maar ik denk dat hij nog wel voor leuke streams kan zorgenquote:
Monique werd volgens mij gewoon van het bed af gegooidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik schrok er van Maik kwam idd losssss maar Monique nam toch afstand.
Yep een tweede Dennis Bax is geborenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd maar ik denk dat hij nog wel voor leuke streams kan zorgen
Nee ze draaide eerst haar hoofd af en ging toen overeind zitten en toen viel ze van het bed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Monique werd volgens mij gewoon van het bed af gegooid
Wat een droog figuur inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
Ik kan me niet meer voorstellen dat Maik ooit niks zei maar ik verlang ernaar terug.
Dat is wel slim, om zo'n boek mee te nemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef Robbiedd het volgende:
Motorrijbewijs, daar is Joanne voor aan het lezen.
quote:
Geen drank denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef Darklight het volgende:
'bewoners, er staat iets voor jullie klaar'
drank
Ik gebruik nu dat gyazo gedoe..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Welk caps-programma gebruiken jullie? Zag er eergisteren iets over in een COS
gyazo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
http://gyazo.comquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
knipprogrammaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Niet op gaydo ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, ik googlede op gyadovandaar dat ik niks vond
Ze is slim.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef Slakkenspoor het volgende:
Wat probeert Joanne toch slim over te komen, wij weten wel beter..
http://www.gadwin.com/printscreen/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Meestal geeft Google wel aan wat je bedoeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, ik googlede op gyadovandaar dat ik niks vond
Nee, ik bedoel wat je leest, nl. dat ze slim is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Je bedoelt ze is knap. Knap vervelend.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Slakkenspoor het volgende:
Gaydo, haal die lul uit je mond als je iets wilt zeggen!
neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Robbiedd het volgende:
Hebben Aafke en Philip een vriend/vriendin thuis?
HET praat jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Roguee het volgende:
Heeft Mike eindelijk van zich laten horen??Wat gebeurt er?? (kan ff niet streamen)
iedereen op Maikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Roguee het volgende:
Heeft Mike eindelijk van zich laten horen??Wat gebeurt er?? (kan ff niet streamen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |