Ja weet ik, maar gisteren dacht iemand dat er een streamlock was terwijl zijn stream op pauze stondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha nee, bedoel dat het digitale kanaal uitsluitend de beelden doorgaf van stream 3
Neem aan dat je in principe gewoon water kan drinken uit de kraan in de meeste gevallen?quote:
Had het gelezen iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar gisteren dacht iemand dat er een streamlock was terwijl zijn stream op pauze stond
Dat komt nog wel, ze zitten er net inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
pff vond goudenkooi veel leuker dan dit,snap niet dat mensen 24/7 hier naar kunnen kijken er gebeurt amper wat geen ruzies niks :S
Dat komt wel, kwestie van geduld!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
pff vond goudenkooi veel leuker dan dit,snap niet dat mensen 24/7 hier naar kunnen kijken er gebeurt amper wat geen ruzies niks :S
hmm denk dat je gelijk hebt ff geduld hebben dan maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat komt wel, kwestie van geduld!![]()
Niemand kan die Joanne zo lang verdragen.
Neen dus. Water uit de kraan in die landen kun je beter niet drinken. Slecht gezuiverd. Je drinkt water uit flessen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
Neem aan dat je in principe gewoon water kan drinken uit de kraan in de meeste gevallen?
nee wilde net al met een hamer op mijn monitor beuken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat komt wel, kwestie van geduld!![]()
Niemand kan die Joanne zo lang verdragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee wilde net al met een hamer op mijn moitor beuken.
Okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen dus. Water uit de kraan in die landen kun je beter niet drinken. Slecht gezuiverd. Je drinkt water uit flessen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee wilde net al met een hamer op mijn monitor beuken.
Vandaag is het toevallig een rustige day after maar vind het tot nu toe echt niet tegenvallen er gebeurd best veel. Wat wel iets minder is dat de relaties hier wel heel erg aan de oppervlakte blijven maar dat is niet vreemd aangezien men hun prive erg afschemrd uit angst voor het geheim.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
Geeft zo'n lekker scouting/kampeer gevoelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef petraa het volgende:
En weer dat klote gepingel op die gitaar!
De gouden kooi was in het begin ook niet zo spectaculair. Dat begon pas toen Huub op de moeder van ??? begon te schelden. Daarna werd het steeds ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
Ja Huub en Jaap, twee gasten die je in je rls moet hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De gouden kooi was in het begin ook niet zo spectaculair. Dat begon pas toen Huub op de moeder van ??? begon te schelden. Daarna werd het steeds erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |