Dit. Had je wel 60 probes op die 2 base?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Je macro is nog niet goed genoeg denk ik.
Check je replay, en focus je daarbij op 1/2 ding(en). Bijvoorbeeld: heb ik constant probes in productie totdat ik er ong 28 heb en expand ik dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ik de strategie niet weet, het probleem is dat ik wel weet wat ik moet doen en het ook uitvoer alleen niet goed. Ook blijf ik te lang op 1 tech hangen.
Zie 1e post voor een lijst met users en sc2naam. Toevoegen en aanspreken lijkt me!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:32 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb SC2 op dag van release gekocht, en toen veel gespeeld. Laatste paar maanden niet meer..tot gister. Meteen weer hooked, dus ik wil graag een potje spelen tegen mensen die niet al te goed zijn, OF mij nog wat kunnen leren
Lol er is een knop voor open een nieuw deel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef Tom_Poes het volgende:
Dit is mijn eerste echte Topicdoorstart. Hoe kan ik de links in het vorige topic overnemen zonder ze stuk voor stuk te moeten kopiëren/plakken?
ik wast niet. Altijd arelaxt om een pylon in je base te hebben, die moet je scouten en mollen :pquote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Bah dat bedoel ik dus he, hele winstreak, en dan kom je PvP, ik ben eerder met mn 4gate, dus val aan. warpt ie net zn units mijn base in als ik weg ben. gevolg nexus weg, mijn leger slacht het zijne nog wel af maar ik zit zonder reinforcements. Bijna 10-0 :S. Naja wel 1e nu, ben benieuwd of ik binnenkort naar silver kan. Kwam trouwens iemand tegen die Husky heette, speelde zerg. Toen ik vroeg of ie het was zei ie wel ja, maar imho was ie daar een beetje te slecht voor. Btw toem_peos was jij niet angelofdeath? Of was dat iemand van hier, want die discte net tegen mij.
Warp prismquote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
ik wast niet. Altijd arelaxt om een pylon in je base te hebben, die moet je scouten en mollen :p
zuurquote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Warp prism, maar goed ben inmiddels al weer 3 wins verder, 2 x een silver en 1 x een gold.
nice, best veel commentaar al :pquote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar weer es een map gemaakt :
Syrany
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=194439
Heb nog geen account daar, zal morgen even spammenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
GOoi ff een comment erin danvoor bump purposes
Iets met een verschil in behaviour ofzo, misschien omdat ik een maand niet was ingelogd.quote:
Ja ik noemde maar wat, zou niet weten wat voor andere 'change in behaviour' er op mijn account geweest kan zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Raar, ik had ook een maand niet gespeeld. Waarom zou dat zo raar zijn haha...
Het ligt waarschijnlijk een stuk meer aan je macro dan hieraan, maar ik denk ik noem het toch even. Immortals zijn op geen enkele manier counters voor hydras. Hydralisks doen 12 damage per hit, waardoor de hardened shields niet heel veel doen. Daarnaast zijn ze niet armored, maar light, waardoor een immortal maar 20 damage per schot doet. Bovendien hebben hydras met de upgrade een grotere range (wat zonder micro natuurlijk vrij weinig uitmaakt).quote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik had natuurlijk temps moeten gaan toen ik die hydra's zag, maar imm's horen ook gewoon hydra's te slopen.
welles, kijk hoe cool!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:33 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Het ligt waarschijnlijk een stuk meer aan je macro dan hieraan, maar ik denk ik noem het toch even. Immortals zijn op geen enkele manier counters voor hydras.
Laatste paar games gezien, best heel tof iigquote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Turalyon het volgende:
idra vs jinro livestream nu op incontrol's channel
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=191583
best of 7 voor 1500 $
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |