Kunnen we niet over op sc2ranks divisions? sc2divisions ondersteunt master geeneensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef Tom_Poes het volgende:
Kan iemand mij toevoegen aan het sc2divisions lijstje?
masters zijn sowieso overratedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Kunnen we niet over op sc2ranks divisions? sc2divisions ondersteunt master geeneens
Oneerlijke vergelijking, want naast aanvallen doet een zealot niets, terwijl een queen air attack heeft, creep tumors legt, larva inject en als energie te hoog is ook nog eens kan transfusen. Maar inderdaad ben ik het wel eens dat 1v1 een queen gvd wel van een zealot zou moeten kunnen winnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Dat mag ook wel
150 vs 100 minerals
Omdat ze lastig te microen zijn, ik gebruik ze wel maar kan er bv totaal niet mee omgaan...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef DukeForever het volgende:
Queens moet je ook niet mee gaan aanvallen.. Ze zijn enkel bruikbaar voor tumors/larva's en goed vs air units. Voor de rest valt me op dat men niet vaak sentries gebruikt als protoss zijnde, sentries zijn imo echt goed en onmisbaar tegen terran en vooral zerg.
bekend probleem van de betaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:58 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Wat is dit nou weer voor vage shit, start starcraft op en krijg gewoon een start-scherm maar dan zonder login venstertje... FUUUUUUUUUUUUUUUUUU
echt beter wordt ik ook niet, bijna 1k games en nog steeds bronzequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Omdat ze lastig te microen zijn, ik gebruik ze wel maar kan er bv totaal niet mee omgaan...
1k games of 1k punten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
echt beter wordt ik ook niet, bijna 1k games en nog steeds bronze
Even m'n mac restarten deed wonderen, toch bedankt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
bekend probleem van de beta
oplossing: internet uitschakelen, sc2 opstarten, internet weer terug inpluggen.
Misschien is dit iets voor je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
games, misschien ook eens ophouden met day9 proberen na te doen...
das best veelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
games, misschien ook eens ophouden met day9 proberen na te doen...
Het probleem is niet dat ik de strategie niet weet, het probleem is dat ik wel weet wat ik moet doen en het ook uitvoer alleen niet goed. Ook blijf ik te lang op 1 tech hangen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor je?Net even doorgelezen en ik begrijp het al een stuk beter
http://www.sc2blog.com/20(...)strategies-overview/
Dit. Had je wel 60 probes op die 2 base?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Je macro is nog niet goed genoeg denk ik.
Check je replay, en focus je daarbij op 1/2 ding(en). Bijvoorbeeld: heb ik constant probes in productie totdat ik er ong 28 heb en expand ik dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ik de strategie niet weet, het probleem is dat ik wel weet wat ik moet doen en het ook uitvoer alleen niet goed. Ook blijf ik te lang op 1 tech hangen.
Zie 1e post voor een lijst met users en sc2naam. Toevoegen en aanspreken lijkt me!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:32 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb SC2 op dag van release gekocht, en toen veel gespeeld. Laatste paar maanden niet meer..tot gister. Meteen weer hooked, dus ik wil graag een potje spelen tegen mensen die niet al te goed zijn, OF mij nog wat kunnen leren
Lol er is een knop voor open een nieuw deel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef Tom_Poes het volgende:
Dit is mijn eerste echte Topicdoorstart. Hoe kan ik de links in het vorige topic overnemen zonder ze stuk voor stuk te moeten kopiëren/plakken?
ik wast niet. Altijd arelaxt om een pylon in je base te hebben, die moet je scouten en mollen :pquote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Bah dat bedoel ik dus he, hele winstreak, en dan kom je PvP, ik ben eerder met mn 4gate, dus val aan. warpt ie net zn units mijn base in als ik weg ben. gevolg nexus weg, mijn leger slacht het zijne nog wel af maar ik zit zonder reinforcements. Bijna 10-0 :S. Naja wel 1e nu, ben benieuwd of ik binnenkort naar silver kan. Kwam trouwens iemand tegen die Husky heette, speelde zerg. Toen ik vroeg of ie het was zei ie wel ja, maar imho was ie daar een beetje te slecht voor. Btw toem_peos was jij niet angelofdeath? Of was dat iemand van hier, want die discte net tegen mij.
Warp prismquote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
ik wast niet. Altijd arelaxt om een pylon in je base te hebben, die moet je scouten en mollen :p
zuurquote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Warp prism, maar goed ben inmiddels al weer 3 wins verder, 2 x een silver en 1 x een gold.
nice, best veel commentaar al :pquote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar weer es een map gemaakt :
Syrany
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=194439
Heb nog geen account daar, zal morgen even spammenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
GOoi ff een comment erin danvoor bump purposes
Iets met een verschil in behaviour ofzo, misschien omdat ik een maand niet was ingelogd.quote:
Ja ik noemde maar wat, zou niet weten wat voor andere 'change in behaviour' er op mijn account geweest kan zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Raar, ik had ook een maand niet gespeeld. Waarom zou dat zo raar zijn haha...
Het ligt waarschijnlijk een stuk meer aan je macro dan hieraan, maar ik denk ik noem het toch even. Immortals zijn op geen enkele manier counters voor hydras. Hydralisks doen 12 damage per hit, waardoor de hardened shields niet heel veel doen. Daarnaast zijn ze niet armored, maar light, waardoor een immortal maar 20 damage per schot doet. Bovendien hebben hydras met de upgrade een grotere range (wat zonder micro natuurlijk vrij weinig uitmaakt).quote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik had natuurlijk temps moeten gaan toen ik die hydra's zag, maar imm's horen ook gewoon hydra's te slopen.
welles, kijk hoe cool!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:33 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Het ligt waarschijnlijk een stuk meer aan je macro dan hieraan, maar ik denk ik noem het toch even. Immortals zijn op geen enkele manier counters voor hydras.
Laatste paar games gezien, best heel tof iigquote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Turalyon het volgende:
idra vs jinro livestream nu op incontrol's channel
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=191583
best of 7 voor 1500 $
gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Laatste paar games gezien, best heel tof iig.
http://www.justin.tv/burninatingtheforest/b/280131172quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
gemiststaan ze nog ergens online?
thnx!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/burninatingtheforest/b/280131172
http://www.justin.tv/burninatingtheforest/b/280131237
battle net is downquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef TwenteFC het volgende:
battlenet doet raar? we kunnen geen game starten met een groep vrienden.
"Waiting for party", en iedereen is al ready.
Die 2 gasten die onder de game praten is wel erg irritant.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/burninatingtheforest/b/280131172
http://www.justin.tv/burninatingtheforest/b/280131237
totaal geen mapper, maar wel benieuwd! wat is er?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nog andere mappers hier of ben ik de enige? Balance issue probleem waar ik niet helemaal uit kom...
de casters of die andere?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:05 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Die 2 gasten die onder de game praten is wel erg irritant.
Hoe zit het met die dubbele gold in het midden? Ben je niet bang dat terran de rocks heel laat en vrij snel een pf daar land, 2 turrets neerzet met wat tanks? Hoe wil je als zerg daar ooit iets tegen doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=194439
balance is niet goed, maar heb al een goede suggestie gehad , kijk vanavond wat ik daarmee doe
maar laat vooral je mening achter
dan gaattie in de bnet cycle ofc!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef GoodGawd het volgende:
En wat als die map is en goed wat dan?
Lees je topic op TL ook even door , staat exact in waarom alles wat is, en wat nog veranderd gaat wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Hoe zit het met die dubbele gold in het midden? Ben je niet bang dat terran de rocks heel laat en vrij snel een pf daar land, 2 turrets neerzet met wat tanks? Hoe wil je als zerg daar ooit iets tegen doen?
Is wel de bedoeling, maar eerst probeer ik in de top5 MotM (map of the month) te komen begin maart. Dat is me met de eerste 2 maps niet gelukt, toen kon ik er nog niet veel vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
dan gaattie in de bnet cycle ofc!
issie nu al speelbaar?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, maar eerst probeer ik in de top5 MotM (map of the month) te komen begin maart. Dat is me met de eerste 2 maps niet gelukt, toen kon ik er nog niet veel vandeze is al een stuk beter en macroooo
Nee echt , lees topicquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
issie nu al speelbaar?
kan ik m downloaden ofzo of hoe werkt dat
1700 gold? :pquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[ link | afbeelding ]
lolgast verneukt zijn eigen bunker rush en geeft mij de schuld ^^
Ik heb geen zin om me te registreren lol, WEER een account met een wachtwoord dat ik binnen een week vergeten benquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Nee echt , lees topicDing is gepublished op EU onder de name Syrany
Ez
Hij gaf pas op toen ik al dik gewonnen had, dat fuck u is alleen het laatste stukje van z'n tirade.quote:
Je hebt geen account nodig om een topic te lezen. Probeer eens met je ogen, gaat beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me te registreren lol, WEER een account met een wachtwoord dat ik binnen een week vergeten ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |