Je kent het wel, wereldstad Usquert, nu met rechtstreekse intercityverbinding met Arnhem: http://maps.google.nl/map(...)mond,+Groningen&z=10quote:
Je moet de boeren tevreden houdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef yvonne het volgende:
Algemeen
Oppervlakte 1,37 km²
Inwoners (2008) 1330
En die fuckers hebben een intercity?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef yvonne het volgende:
Echt hoor, ze zijn nog erger dan Zeeuwen:
Het voormalige Raadhuis van Usquert is in 1930 gebouwd door Berlage. Het heeft een toren met twee klokken.Tijdens de bouw van de toren bleken de vormen niet aan de verwachte esthetische verwachtingen te voldoen. Dit probleem werd opgelost door de toren iets hoger te maken. De meerkosten werden door de aannemer begroot op fl. 1200,-. De Raad van de gemeente Usquert was niet bereid deze meerkosten te betalen, waarop Berlage dit bedrag uit eigen portemonnee beschikbaar stelde.[1]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef yvonne het volgende:
Algemeen
Oppervlakte 1,37 km²
Inwoners (2008) 1330
En die fuckers hebben een intercity?
dikke piemolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Socios het volgende:
Usquert niet kennen.
Er loopt zelfs een topic in STA over:
Usquert
Met bijdrage van ondergetekende.
Er is niks ondergetekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Socios het volgende:
Usquert niet kennen.
Usquert
En zelfs sebasser nog...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Socios het volgende:
Usquert niet kennen.
Usquert
Leve de NSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef dralion13 het volgende:
Vanaf Usquert is er ook al een intercity naar amersfoort, in maar 14 minuten!!1
Dat is mooi kUt danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Isambard het volgende:
Socios, ik help je even:
Iemand heeft Ust in het systeem ingevoerd terwijl dat Ut moet zijn
Dan nog blijft het tijdschema knapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Isambard het volgende:
Socios, ik help je even:
Iemand heeft Ust in het systeem ingevoerd terwijl dat Ut moet zijn
Verdomd jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan nog blijft het tijdschema knap
ongelijkheid FTWquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:22 schreef Infection het volgende:
The fuck... ik woon in een plaats van rond de 20.000 inwoners en wij hebben zelfs niet eens een station. En een dorp met 1800 mensen wel...
Je hebt echt niets te zoeken in usquert hoor. Er is daar niets. Helemaal niets... een plaatsnaambord, een kerk, een kroeg, een stel huizen, toevallig een treinstation omdat het op de route lag, maar dat is het dan. Het is zelfs de vraag of ze aangesloten zijn op het internet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
Usquert, daar is de wereld nog zwart/wit?
Wees gerust, ik had geen plannen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt echt niets te zoeken in usquert hoor. Er is daar niets. Helemaal niets... een plaatsnaambord, een kerk, een kroeg, een stel huizen en dat is het dan. Het is zelfs de vraag of ze aangesloten zijn op het internet.
Als je depressief wilt worden, moet je daar heen gaan.
Misschien kun je er nog mee doen aan een wedstrijdje koeien tellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wees gerust, ik had geen plannen.
Er is internet hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt echt niets te zoeken in usquert hoor. Er is daar niets. Helemaal niets... een plaatsnaambord, een kerk, een kroeg, een stel huizen, toevallig een treinstation omdat het op de route lag, maar dat is het dan. Het is zelfs de vraag of ze aangesloten zijn op het internet.
Als je depressief wil worden, moet je daar heen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |