SingStar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ill beeee gonnneeee!
Allereerste singstar Herinneringen!
he beachquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
he beach![]()
dalijk ff naar de kapper, hoeft alleen maar gehalveerd te worden, ik lijk nu net een bolle versie van rockieJJ
hey ik ben ook naar de kapper geweest vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
he beach![]()
dalijk ff naar de kapper, hoeft alleen maar gehalveerd te worden, ik lijk nu net een bolle versie van rockieJJ
Ik heb eht zelf nooit gehad hoor, Speelde eht altijd bij een vriend van me.quote:
correctquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef sharr het volgende:
[..]Rockiejj was toch met dat geweldige krulhaar?
singstar is baas,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb eht zelf nooit gehad hoor, Speelde eht altijd bij een vriend van me.
en wat is eth evrschil tussen singstar en all die andere meuk?
Geen idee heb het nog nooit gespeeld, terwijl ik karaoke heel leuk vind.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb eht zelf nooit gehad hoor, Speelde eht altijd bij een vriend van me.
en wat is eth evrschil tussen singstar en all die andere meuk?
Waar radio Onzin al niet goed voor isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
Ik vind jullie trouwens lief, ik glimlach, huil niet meer en ga een beetje autistisch met mijn hoofd mee op de muziek
Idols Karaoke die heb ik nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
singstar is baas,
vergelijk het met idols en al die andere meuk, idols blijft leuk omdat origineel toendertijd
xfactor en al die zooikomop hoor
Daar zijn we voor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
Ik vind jullie trouwens lief, ik glimlach, huil niet meer en ga een beetje autistisch met mijn hoofd mee op de muziek
ah, ik heb geen idee wat eerst kwamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
singstar is baas,
vergelijk het met idols en al die andere meuk, idols blijft leuk omdat origineel toendertijd
xfactor en al die zooikomop hoor
Misschien moet je eens reageren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |