Alles.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ga luisteren denk ikWat voor muziek draai je?
Oke ik ben erbijquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Goudvis_ het volgende:
Snuf soms zijn die jingles beetje storend door de muziek heen
Ik was druk met mn woning, heb het helemaal niet gehoord. Ik zei ook dat anderen dat tegen mij hadden gezegd!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat eerste was later in de show al meer verholpen, jij had wss na 5min al weggeklikt.
Het tweede viel reuze mee, ik heb nu in ieder geval al beter kwaliteit muziek voor dit weekend.
En slecht verstaanbaar is komende keer waarschijnlijk ook beter, want nieuwe mic.
Ok dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was druk met mn woning, heb het helemaal niet gehoord. Ik zei ook dat anderen dat tegen mij hadden gezegd!!
Ik heb nog geen mening over je show!
Top nieuwe mic en muziek van minimaal 192 kbps dat zou al heel veel kunnen schelen
is je keuken al klaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was druk met mn woning, heb het helemaal niet gehoord. Ik zei ook dat anderen dat tegen mij hadden gezegd!!
Top nieuwe mic en muziek van minimaal 192 kbps dat zou al heel veel kunnen schelen
Ga je zondag ook luisteren? Dan hoor je m'n nieuwe jingle.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat me raden, dat stukje waarin ik zeg dat je op je 18de waarschijnlijk al 3 kids zal hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga je zondag ook luisteren? Dan hoor je m'n nieuwe jingle.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat me raden, dat stukje waarin ik zeg dat je op je 18de waarschijnlijk al 3 kids zal hebben?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HEB JULLIE GEMIST SCHATJENS
Saturdays - higherquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
Iemand nog een leuken riekwest of klagt of verhaaltjen??
Joe Satriani - Devils slidequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
Iemand nog een leuken riekwest of klagt of verhaaltjen??
Goed plaatje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Mensen, ik heb items nodig voor mijn show zometeen.
DM / PM wat je gaat doen dit weekend, op wie je verliefde bent, wat je ook maar wilt melden.
Alles kan en mag!
Laat het horen, dan komt het in de uitzending
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Familie is er, ik ben er het hele weekend niet. Dag![]()
bye byequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Dag dagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
nee ik kan niet goed zingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Sloeg je stem daar nou over?
of ligt het aan mij?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Sloeg je stem daar nou over?
of ligt het aan mij?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Rotterdam![]()
Deze uitspraak doe ik ook namens Ezechielk!
Natuurlijk mangquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dat jullie mijn show zullen waarderen
Thanks baasje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Snuf. het volgende:
Bedankt voor het luisteren veel succes en plezier (met) Mono. Maar dat zal wel lukken
Joppiesauschipsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
BLIKJE SINAS = CHECK
PATAT JOPPIESAUSCHIPS = CHECK
MONO DOOR MIJN SPIEKERS = CHECK
JEEEEUJJJ
jammer btw dat mijn zusje net weg moest volgende week poging 3
One luv enzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, 2 mensen die een uitspraak namens mij doen
Joppiesausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
JoppiesauschipsMening blijft onveranderd
VAKANTIEquote:
Maar die chipsquote:
Ja al heel de middag! Meestal is het rond 15:30 als ik begin behoorlijk rustig maar na 16 uur wordt het behoorlijk druk. vandaag nietquote:
Hoiquote:
Weinig eigenlijk meestal zijn er bij mijn show al meer dan 20 en hoe later het wordt hoe meer luisteraarsquote:
ik voel je pijn manquote:
goeie nummers verdienen het om vaker gedraaid te wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom hoor ik in 2 dagen al 4 keer hetzelfde nummer?
Dit is wel waar an sichquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
TOON !quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goeie nummers jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeie nummers verdienen het om vaker gedraaid te worden
Dan moet je je iPod van nummer herhalen afhalenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef quaas het volgende:
[..]
Dan moet je je iPod van nummer herhalen afhalen
Die heeft 2000 nummers die gewoon op shuffle staan hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef quaas het volgende:
[..]
Dan moet je je iPod van nummer herhalen afhalen
tsssquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maja, ik ga ook gelijk weer
Ciao
Doei schatje. xXxquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maja, ik ga ook gelijk weer
Ciao
Zonder Mono, geen weekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Danku!
Ik zal het nodig hebben
Mono
Ik woon in Snuf.landquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]Misschien zou het beter zijn voor jou om in WATER te wonen
Ik heb een kutaccent... het is maar een half uurtje naar lelystadquote:
FC Rijnmond ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef Snuf. het volgende:
waarom komt mono altijd gelijk met FC Rijnmond
Zo een voetbalprogamma dat alleen maar over Rijnmond voetbal gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |