Ja, ik heb vakantie, dus ga ik doen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte man, ga wat leuks doen met je vrienden!
quote:
Ik vind Nirvana gewoon goede muziek, dus laat me in mijn waarde.quote:
Omdat die andere niet goed liep, naja ook wel mijn eigen schuld een beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:13 schreef schommelstoel het volgende:
Waarom twee keer het zelfde topic?
Uit...
Zo werkt dat niet op Fok hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef Ditisjan het volgende:
[..]
Omdat die andere niet goed liep, naja ook wel mijn eigen schuld een beetje
Noes, de Fok!-politie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet op Fok he
Ja ik weet het, maar ik vind het gewoon mooie muziek die mijn gedachten even afleid van de situatiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Nirvana.
Laat de zielige liedjes wel ff achterwege. Oh wacht, Nirvana heeft alleen maar zielige liedjes.
Het topic staat in de FBquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:17 schreef schommelstoel het volgende:
Vraag dan op zijn minst of ze het andere topic kunnen sluiten.
PM een mod.
MUquote:
Beetje vreemde reden om een relatie te eindigen maar als je zegt dat je bij haar thuis of in je eigen huis altijd wel vrlijk en spontaan bent maar op school niet suggereert dat je in 1 van beide situaties niet jezelf bent. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:11 schreef Ditisjan het volgende:
Mijn vriendin heeft het dus uitgemaakt omdat ik ''niet vrolijk genoeg was'', terwijl ik bij haar thuis of bij mij thuis altijd heel vrolijk en spontaan enzo was, alleen op school niet, omdat school gewoon kut is...
Het ergste vind ik trouwens nog, dat sommige mensen mij gewoon uitlachen omdat het uit is
Ik luister nu dus maar wat Nirvana, en rook een sjekkie, om mijn gedachten dus even af te leiden.
Zijn er hier mensen die ook in zo'n situatie gezeten hebben? En hoe heb je dat verwerkt?
En jij bent voor?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Ditisjan het volgende:
[..]
Het topic staat in de FB
[..]
MU
Nee, ik begrijp het helemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef pillenboer het volgende:
[..]
Beetje vreemde reden om een relatie te eindigen maar als je zegt dat je bij haar thuis of in je eigen huis altijd wel vrlijk en spontaan bent maar op school niet suggereert dat je in 1 van beide situaties niet jezelf bent. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Zelf kritisch zijn is een groot goed. Hoe dan ook: sterkte gewenst! De ervaring leert dat afleiding de beste heelmeester is. Tijd heelt wonden enzo maar er staat nergens geschreven dat je de tijd die het nodig heeft om te helen moet doorbrengen met zelfmedelijden.
Dan heb je er dus ook niks over te zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef Ditisjan het volgende:
[..]
Niks, ik houd niet van voetbal.
Hoorde net weeer een nummer, meteen me polsen doorgesneden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Nirvana.
Laat de zielige liedjes wel ff achterwege. Oh wacht, Nirvana heeft alleen maar zielige liedjes.
Met MUquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan heb je er dus ook niks over te zeggen
Nogmaals: Roken
bijna 17quote:
Hoe kan je dan hier postten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef ODB2011 het volgende:
[..]
Hoorde net weeer een nummer, meteen me polsen doorgesneden.
nou blijkbaar hou je niet van rokenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan heb je er dus ook niks over te zeggen
Nogmaals: Roken
Hij zegt het alsof hij alleen ManUtdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nou blijkbaar hou je niet van roken
dus dan heb je daar ook niks over te zeggen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef Zapato het volgende:
troll;
TS heeft zowel moeite met het controleren van relaties als met poepen.
Belangrijk onderdeel van de verwerkingsfase.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef Dimens het volgende:
Maar de grote vraag waar wij allen naar benieuwd zijn, heb je haar geneukt?
Nou he, tokkie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef Ditisjan het volgende:
[..]
Ja, ik heb vakantie, dus ga ik doen ook
[..]
[..]
Ik vind Nirvana gewoon goede muziek, dus laat me in mijn waarde.
En ik vind sjekkie gewoon leuker staan als shaggie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |