Make love not War ....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:00 schreef Michhas het volgende:
GSK en lipjes?
Wanneer begint de oorlog weer?
ik denk dat je nog wel genoeg tijd hebt om popcorn te halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:00 schreef Michhas het volgende:
GSK en lipjes?
Wanneer begint de oorlog weer?
GSK en lipjes zijn wel oorlogwaardigquote:
Chill, wil je ook een biertje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat je nog wel genoeg tijd hebt om popcorn te halen
het is vrijdag!!! dus doe mij er ook maar 1 ... welk merk heb je in de aanbieding ? .. (fuck...mijn bier thuis is op !!!quote:
Doet er maar 12quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
het is vrijdag!!! dus doe mij er ook maar 1 ... welk merk heb je in de aanbieding ? .. (fuck...mijn bier thuis is op !!!)
nee, dat deden ze ervoor.quote:
aaaahhhh...quote:
Nou doe me maar een ijskoude Heineken danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja beide een nieuwe relatie dus hebben nergens meer om een ruzie over te maken
Dus gewoon ouwehoeren @ fok![]()
Drankje er bij en gaan!
quote:
Ja, ik hou wel van een slokjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]... dan gelijk 24 ... slaapt zo lekker ...
waarom wat liefie ? ...quote:
*burp*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je langs komt MM heb ik wel wat staan. Binnenkort als ik mijn diploma op zak heb een feest geven heerlijk!
Wat is er?quote:
Heinekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nou doe me maar een ijskoude Heineken dan
waarom dit gezeik als het toch al voorbij isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat is er?
Hoe is je stage?
w00t !!! jij barbaar !quote:
Ja ze begonnen er over toen ik me ook weer melde in het topic. Ik kan er niets aan doen dat er nog steeds over door gegaan wordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom dit gezeik als het toch al voorbij is
jij bent de barbaar hier.quote:
ik zeg toch dat zij mnipuleerdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef lipjes het volgende:
nog even 1 ding
ik heb nooit gemanipuleerd.
ik moest altijd maar alles doen en mocht niks voor me eigen doen
en ja, vraag dat aan een jongen en hij gaat vanzelf liegen als hij niks meer zelf mag doen
jupiler ... oow dat is zo vies he .. maar gelukkig smaken verschillenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eensch!
Jupiler !
van het weekend weer lekker stappen
ik wil best jou barbaar zijn ...quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja ze begonnen er over toen ik me ook weer melde in het topic. Ik kan er niets aan doen dat er nog steeds over door gegaan word
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik wil best jou barbaar zijn ......
niet ... ? ...quote:
ja maar het was zo grappig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Houd er nou over op we kunnen wel weer dingen blijven roepen maar het punt is gewoon over klaar.
Over op de heineken en wat gaan we doen vanavond?
soms j, niet ltijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef madmuppet het volgende:
[..]
niet ... ? ...(ik dacht dat je om me kon lachen ...:P )
grrrr....quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar het was zo grappig.
vanavond gaan we slapen, zondag gaan we leuke dingen doen.
dat is maar 400 in de maand....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is waar
ik heb zondag weer een klusje, mijn eigen bedrijf gaat lekker.
in 1 week tijd meer dan 100euro verdiend
en daarbij werk ik nog fulltime hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dat is maar 400 in de maand....
aaaah...dat zei je niequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
en daarbij werk ik nog fulltime he
dus dik 2k in de maand netto
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ahh MM langs die met die baby wat een schatje zo jong!
haha ja dat zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef madmuppet het volgende:
[..]
aaaah...dat zei je nie... das lekker ja ! bam
Yayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Morgen werken en zondag naar Utrecht
Fijn weekendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben de stad in
Werkse nog even allemaal & een fijn weekend allemaal.
Lekker stappen, drinken, leuke dingen doen & MM : neuken
Hehe doei![]()
ben ik afgelope zaterdag nog geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Morgen werken en zondag naar Utrecht
oke leuk ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben ik afgelope zaterdag nog geweest
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gaan we dan kinderen maken?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben de stad in
Werkse nog even allemaal & een fijn weekend allemaal.
Lekker stappen, drinken, leuke dingen doen & MM : neuken
Hehe doei![]()
Ga me niet vertellen dat je rooktquote:
Cheers Muppetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef madmuppet het volgende:
* madmuppet geeft Stu een lekker koud biertje
ehm nou niet vaak maar soms wel eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je rookt![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm nou niet vaak maar soms wel eens
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm nou niet vaak maar soms wel eens
Nou, dat zal ik NOOIT zeggen hoor schatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorryik snap het als je me nooit meer wilt zien
Gedraag jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef madmuppet het volgende:
Godver!! Ik heb zin in bier en sex!!!!
Fijn weekend MMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef madmuppet het volgende:
ik ga afsluiten... allemaal een fijne weekend en geil als het kan natuurlijk
![]()
Gegroet !!!!! en tot loetersssss
jij ook ... ennuuhu niet teveel bier ... anders heb ik nietsquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jij ook ... ennuuhu niet teveel bier ... anders heb ik niets
quote:
Hoi!quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kom je mee kindjes maken?
Met wiequote:
Tuurlijk, zo ben ik tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel lief kindjes maken he
Een andere fokkerquote:
Hahah ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar ben ik bma dankbaar voor
Stuquote:
Ah, hoe ken jij 'm dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een andere fokkerHij is niet super actief meer op fok
![]()
[..]
Hahah ik ook
[..]
Stu![]()
Via fok ook, tijdje geleden al, maar contact via msnquote:
quote:
Ik wel, waar ben je zo blij mee?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
WOEHOE
Ik heb het geweldigste nieuws gehoord wat ik wilde.
Nu wachten op woensdag.
Gsk is gelukkig en dolblij, yeah!
Klaar met werken allemaal?
Okay!quote:
Everything for the familyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
Als dit gesprek met mijn nichtje niet verder komt dan hoi, hoe gaat het en doei ga ik haar blokkeren
Woohoo dan maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
WOEHOE
Ik heb het geweldigste nieuws gehoord wat ik wilde.
Nu wachten op woensdag.
Gsk is gelukkig en dolblij, yeah!
Klaar met werken allemaal?
GlaxoSmithKlinequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jaa GSK ik heb vakantie en ben 20 euro rijker dankzij stagehoe kom jij zo blij meis?
Zoiets ja. Schat van een meid, maar haar toevoegen op msn was echt dom.quote:
Een stage van een week?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jaa GSK ik heb vakantie en ben 20 euro rijker dankzij stagehoe kom jij zo blij meis?
nee moet elke week 2 dagen lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoiets ja. Schat van een meid, maar haar toevoegen op msn was echt dom.
[..]
Een stage van een week?
Ik doe niet aan MSN. Scheelt een hoop ergenisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoiets ja. Schat van een meid, maar haar toevoegen op msn was echt dom.
[..]
Een stage van een week?
Tof!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ook vakantie, dat is beter choco.
Nou vinnie, choco enz. We werden gebeld en woensdag intake voor antikraakgebeure in enschededus denk wel dat dat doorgaat!
Erg blij dusmocht dit helemaal door gaan kan mijn leven eindelijk weer verder gaan. Woehoeee!
Dat kan je ook doen ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan MSN. Scheelt een hoop ergenis
Nope, ik heb wel MSN maar het staat NOOIT aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wil je mij niet op msn stuik val niemand lastig
achja we gaan toch kindjes makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, ik heb wel MSN maar het staat NOOIT aan
Daaromquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
achja we gaan toch kindjes maken
Over 3 weken weerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer ben je in NL? Dan kunnen we ons uitleven
Woohooquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dan zit ik mooi in mijn ovaluatie dus dan lukt het wel
die grapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Merel, wat voor hont heb je eigenlijk?
Zo'n die blaftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Merel, wat voor hont heb je eigenlijk?
Die jaquote:
Labradorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Merel, wat voor hond heb je eigenlijk?
Persoon waar ik vandaag/gister was had er tweequote:
Oja, een swarte toch?quote:
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die ja
En hij heeft ook ogen, 4 poten en een staart
De mijne wilt ook de hele tijd de badkamer in en dan wilt hij uit de douchebak drinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Persoon waar ik vandaag/gister was had er twee
Ik heb er stiekem weinig mee, eentje wilde de hele tijd de badkamer in, vraag me niet waarom
Deze uit de wasbakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De mijne wilt ook de hele tijd de badkamer in en dan wilt hij uit de douchebak drinkensmeerpoets
Goed idee, hoe ben je op dat idee gekomen? minder leuk ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat ik de komende weken een heel stuk minder ga fokken
Toevallig niet neequote:
Verstandigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef tdrone het volgende:
nee ik heb geloof ik beginnende RSIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed idee, hoe ben je op dat idee gekomen? minder leuk ofzo?
En waarom is datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef tdrone het volgende:
aii een muisarm toch? ben je al langs de dokter geweest?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik heb geloof ik beginnende RSI
Ohja, je zei idd dat je last had van je hand...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik heb geloof ik beginnende RSI
nee maar die kan daar ook nog niet veel over zeggen want het zijn maar vage klachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aii een muisarm toch? ben je al langs de dokter geweest?
ow, beterschap danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee maar die kan daar ook nog niet veel over zeggen want het zijn maar vage klachten
Nou mijn stoel was te laag en nu ik heb een andere en nu heb ik nog wel wat pijn maar niet dat het irriteertquote:
Ik was mijn PI vergeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, ik voel me een stuk beter
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom nou maar kinderen maken
arme poekiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef Oceanview het volgende:
i never knew your name, but i miss u
aaawhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef Oceanview het volgende:
2 groepen kinderen anderhalf uur sportief bezig houden.quote:
Dank je!quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo, succes met de tijd om training te geven!![]()
Aangenaam, Kanovinnie. Maar jij mag me kano noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef Oceanview het volgende:
Merelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoe heet je nou dan kan ik jouw naam missen.
Cool, have funquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 groepen kinderen anderhalf uur sportief bezig houden.
Aangenaam, Kanovinnie. Maar jij mag me kano noemen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan gaan stu en ik kinderen maken
Ik in Amstelveenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij in Nederland of CC in Londen?
wij tweetjes wat? ja kinderen zijn liefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
owja, maar... ik.... dacht wij tweetjes.... kinderen?
kinderen makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wij tweetjes wat? ja kinderen zijn lief
OV, jij wilde alles nog goed proberen te maken ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
owja, maar... ik.... dacht wij tweetjes.... kinderen?
ow kut dit is geen onzin dus geen smoesjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OV, jij wilde alles nog goed proberen te maken ?
Gaat m niet meer worden
ik ben wel heul onzinnig en ik ga al kinderen maken met Stuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ow kut dit is geen onzin dus geen smoesje
ja proefkonijn spelen, ga ik liever naar Merel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou oefenen?
Idd, heb ik gister die fokker tegen gehouden, omdat we getrouwd zijn en dan kom je hiermeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ow kut dit is geen onzin dus geen smoesje
nou nou maar Whehehehehehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, heb ik gister die fokker tegen gehouden, omdat we getrouwd zijn en dan kom je hiermee
braafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja proefkonijn spelen, ga ik liever naar Merel.
Ik sta onder drukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Proefkonijn en hondje? VERGEET HET
Gefeliciteerd jij, je mag nu neuken.quote:
succes Stuartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar eens wat nuttigers doen dan hier op Fok! me tijd verdoen
jaja dat zal bestquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar eens wat nuttigers doen dan hier op Fok! me tijd verdoen
mag ik allang.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jij, je mag nu neuken.
wie wat waar wanneer waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik had een kans maar die heb ik geweigerd
ex, meisje, bij haar, op een dag, geilheid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie wat waar wanneer waarom?
waarom heb je geweigerd dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ex, meisje, bij haar, op een dag, geilheid.
omdat exquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom heb je geweigerd dan?
oow ze was toen al je ex... als ze niet je ex was had je het gedaan?quote:
Enough about it.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow ze was toen al je ex... als ze niet je ex was had je het gedaan?
Kijken waar je naartoe moet en in die trein stappenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Oceanview het volgende:
Kmoet haar volgende week bezoeken, maar kweet niet hoe zo'n kuttrein werkt![]()
ja maar overstappen en die shiz snap ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kijken waar je naartoe moet en in die trein stappen
je weet vast wel op welk station je moet overstappen en daar zoek je ook weer naar de juiste treinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar overstappen en die shiz snap ik niet
Zwijndrecht, ik ga PD bezoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet vast wel op welk station je moet overstappen en daar zoek je ook weer naar de juiste trein
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zwijndrecht, ik ga PD bezoeken.
Maar kheb denk ik al een treinbuddy
ok.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zwijndrecht, ik ga PD bezoeken.
Maar kheb denk ik al een treinbuddy
hahahaah wat is deze danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef 92Merel het volgende:
Geniaalste fobo ooit![]()
Fotoboek van solyaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |