Make love not War ....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:00 schreef Michhas het volgende:
GSK en lipjes?
Wanneer begint de oorlog weer?
ik denk dat je nog wel genoeg tijd hebt om popcorn te halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:00 schreef Michhas het volgende:
GSK en lipjes?
Wanneer begint de oorlog weer?
GSK en lipjes zijn wel oorlogwaardigquote:
Chill, wil je ook een biertje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat je nog wel genoeg tijd hebt om popcorn te halen
het is vrijdag!!! dus doe mij er ook maar 1 ... welk merk heb je in de aanbieding ? .. (fuck...mijn bier thuis is op !!!quote:
Doet er maar 12quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
het is vrijdag!!! dus doe mij er ook maar 1 ... welk merk heb je in de aanbieding ? .. (fuck...mijn bier thuis is op !!!)
nee, dat deden ze ervoor.quote:
aaaahhhh...quote:
Nou doe me maar een ijskoude Heineken danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja beide een nieuwe relatie dus hebben nergens meer om een ruzie over te maken
Dus gewoon ouwehoeren @ fok![]()
Drankje er bij en gaan!
quote:
Ja, ik hou wel van een slokjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]... dan gelijk 24 ... slaapt zo lekker ...
waarom wat liefie ? ...quote:
*burp*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je langs komt MM heb ik wel wat staan. Binnenkort als ik mijn diploma op zak heb een feest geven heerlijk!
Wat is er?quote:
Heinekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nou doe me maar een ijskoude Heineken dan
waarom dit gezeik als het toch al voorbij isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat is er?
Hoe is je stage?
w00t !!! jij barbaar !quote:
Ja ze begonnen er over toen ik me ook weer melde in het topic. Ik kan er niets aan doen dat er nog steeds over door gegaan wordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom dit gezeik als het toch al voorbij is
jij bent de barbaar hier.quote:
ik zeg toch dat zij mnipuleerdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef lipjes het volgende:
nog even 1 ding
ik heb nooit gemanipuleerd.
ik moest altijd maar alles doen en mocht niks voor me eigen doen
en ja, vraag dat aan een jongen en hij gaat vanzelf liegen als hij niks meer zelf mag doen
jupiler ... oow dat is zo vies he .. maar gelukkig smaken verschillenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eensch!
Jupiler !
van het weekend weer lekker stappen
ik wil best jou barbaar zijn ...quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja ze begonnen er over toen ik me ook weer melde in het topic. Ik kan er niets aan doen dat er nog steeds over door gegaan word
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik wil best jou barbaar zijn ......
niet ... ? ...quote:
ja maar het was zo grappig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Houd er nou over op we kunnen wel weer dingen blijven roepen maar het punt is gewoon over klaar.
Over op de heineken en wat gaan we doen vanavond?
soms j, niet ltijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef madmuppet het volgende:
[..]
niet ... ? ...(ik dacht dat je om me kon lachen ...:P )
grrrr....quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar het was zo grappig.
vanavond gaan we slapen, zondag gaan we leuke dingen doen.
dat is maar 400 in de maand....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is waar
ik heb zondag weer een klusje, mijn eigen bedrijf gaat lekker.
in 1 week tijd meer dan 100euro verdiend
en daarbij werk ik nog fulltime hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dat is maar 400 in de maand....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |