Dat!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef Beach het volgende:
Regel 6: alle discussies op fok zijn kut
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
Ik zie de regel niet waarin de seksuele voorkeur van de gesprekspartner in twijfel wordt getrokken.
Die baard gaat er vanavond afquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:22 schreef Ragboer het volgende:
Dragems krijg schaamluis in je baard, vieze!
IN Dragems nog welquote:
En vanmorgen dacht ik nog wel dat een OP een TT wasquote:
Hoe kan een TS er dan niet mee omgaan als het de OP zou zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En vanmorgen dacht ik nog wel dat een OP een TT was
Wat probeer je in godsnaam duidelijk te maken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe kan een TS er dan niet mee omgaan als het de OP zou zijn?.
Hoe kan het toch dat jij een blauwe bent gewordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En vanmorgen dacht ik nog wel dat een OP een TT was
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat jij een blauwe bent geworden
Ik houd mij maar aan 1 ding: Nettiquette.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef dragems het volgende:
Regel 1: Na verloop van tijd zal één van de twee partijen de andere met nazi's vergelijken. Dit heet: de wet van Godwin.
Regel 2: Na een vergelijking met de nazi's zal er altijd een betweter zijn die verwijst naar de wet van Godwin. Dit is de tweede wet van Godwin.
Regel 3: Een taalfout werkt op uw gesprekspartners als bloed op een school hongerige piranha's.
Regel 4: Na een tijdje mengt zich een nieuwe partij in de discussie, die zich boven alle partijen stelt en iedereen begint uit te schelden omdat ze elkaar aan het uitschelden zijn.
Regel 5: Even later komt de onvermijdelijk samenzweringstheorie...
post hier jouw voorbeelden
TS = topicstarter, degene die een topic opent dus. OP = Openings Post. Als er in KLB altijd "TS kan er niet mee omgaan" geroepen wordt, hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat probeer je in godsnaam duidelijk te maken?
Ik had het over de TT. Topic Titel?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
TS = topicstarter, degene die een topic opent dus. OP = Openings Post. Als er in KLB altijd "TS kan er niet mee omgaan" geroepen wordt, hoe kan dat dan?
SwJquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef -Datdus- het volgende:
Weet je wie ook strenge regels hanteerden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |