quote:
Daar staat het briljante Last Flowers op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die zat er toen meteen bij, maar die kon je alleen maar kopen in combinatie met vinyl.![]()
Voor mijn verzameling had ik hem er ook wel graag bij gehad, maar die 2e cd is nog steeds niet los te koop.
Met 38 minuten klokt hij qua lengte op zich vrij aardig. In Rainbows was maar 5 min langer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef whosvegas het volgende:
Maar 8 nummers?
Zou dus beter een EP kunnen heten
Ja, briljantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Roi het volgende:
Little By Little is toch wel behoorlijk vet
Ik ken EPs met minder nummers die langer duren (ik kijk naar jou: godspeed you black emperor)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Nober het volgende:
Afschuwelijk album! Ik heb het gehoord, ik denk dat die drummer het met mij eens zou zijn, die doet telkens hetzelfde deuntje, per nummer wel anders natuurlijk.
Trouwens, dit is geen EP maar gewoon een album, ik ken albums met meer nummers die korter duren, zijn dat dan ook EP's? Nee.
Rockalbums zijn vaak maar zo'n 30-35 minuten, alleen wel iets meer dan 8 nummers.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Ik ken EPs met minder nummers die langer duren (ik kijk naar jou: godspeed you black emperor)
Achja ik ken ook wel rock albums van 30/40 nummers van amper een half uur lang, Ik ken zelfs een album met 100 nummers die op iets van een kwartier klokt ohnee dat is een EP ( http://www.discogs.com/Or(...)riox/release/1447307 ). Ik denk dat er gewoon geen regels voor zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Rockalbums zijn vaak maar zo'n 30-35 minuten, alleen wel iets meer dan 8 nummers.
Maar als het een studio album is dan kun je niet meer spreken van een Extended Play, of wel? Ik weet 't even niet meer... het is uitgebracht als album dus is het een album.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Achja ik ken ook wel rock albums van 30/40 nummers van amper een half uur lang, Ik ken zelfs een album met 100 nummers die op iets van een kwartier klokt ohnee dat is een EP ( http://www.discogs.com/Or(...)riox/release/1447307 ). Ik denk dat er gewoon geen regels voor zijn
Ik ken ook wel nummers van meer dan 1000 uur maar die zijn een beetje raar![]()
Ik vind het niet veel aan, Feral vind ik het beste nummer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef whosvegas het volgende:
Maarre wat vinden jullie ervan?
Ze zijn duidelijk een nieuwe koers ingeslagen.
Ik moet er aan wennen
Na twee luisterbeurten ben ik gematigd positief. Maar elk album vanaf The Bends ben ik in de loop van de tijd meer gaan waarderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef whosvegas het volgende:
Maarre wat vinden jullie ervan?
Ze zijn duidelijk een nieuwe koers ingeslagen.
Ik moet er aan wennen
Das waar, maar In Rainbows zal dit album nooit benaderen, voor mij dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Na twee luisterbeurten ben ik gematigd positief. Maar elk album vanaf The Bends ben ik in de loop van de tijd meer gaan waarderen.
Geen enkel album benadert In Rainbows.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Das waar, maar In Rainbows zal dit album nooit benaderen, voor mij dan.
QFTquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen enkel album benadert In Rainbows.
Kid A en Amnesiacquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen enkel album benadert In Rainbows.
Ep-Album discussie is nog niet afgelopen of de instrumenten discussie is geopend?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik ben toch fan van codex vooral die blazers (als het blazers zijn tenminste)
Ja zo zal het zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Nober het volgende:
Afschuwelijk album! Ik heb het gehoord, ik denk dat die drummer het met mij eens zou zijn
Want voor de soundtrack van There Will Be Blood gebruikte hij ook zo veel gitaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef BoerBert het volgende:
Nou, en zo weinig gitaar, ik denk dat Jonny zich kapot schaamt voor dit album.
PI vriend, PI...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Want voor de soundtrack van There Will Be Blood gebruikte hij ook zo veel gitaar?
Dus gaan we hem keer op keer luisteren, toptdat we het mooi gaan vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo is het, dit album is niet veel aan, maar dat is moeilijk te accepteren als je fan bent.
Dat klinkt alsof je m niet mooi mag vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo is het, dit album is niet veel aan, maar dat is moeilijk te accepteren als je fan bent.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens het gevoel dat het fanboy gehalte soms wel wat te hoog kan zijn. Het is goed <-> want het is radiohead....
Maar dit is gewoon goed, want het is radiohead
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |