Met de Nutty Professor heb je er 2 wanneer die goed is en ik stelde de vraag ivm met een Jim Carrey film - A Christmas Carolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vraag me af of deze vraag nog goed gaat komen.
Dat heb ik er juist uitgesloopt zodat je niet telkens oude vragen en standen meekopieert bij een nieuw deel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien handig om in de OP ook ff bij een lopende vraag de al gegeven en al goedgerekende antwoorden te plaatsen...
Goed genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
In a Christmas Carol speelt Jim Carrey de rol van Scrooge's en de geesten van kerst.
Die opmerking mag je zelfs in de verleden tijd schrijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Goed genoegwant iedereen word ziek van deze vraag lol
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef DragonFodder het volgende:
Ziet er nogal sci fi uit, maar ik herken het niet. Solaris? De remake met George Clooney?
quote:
Het is een scène best aan het begin van de film, voordat hij het ongeluk heeft gehad. Hij ziet dan opeens in een flash dat meisje zitten, en als kijker vroeg ik me af of ik het me ingebeeld hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef picodealion het volgende:
Ik wel, maar ik kan me die hele scene niet herinneren .. Maar zal wel,.
Als in, dit zijn initialen van acteurs / actrices die we moeten raden ?quote:
Zoals die twee, beidequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Moeten we de film raden, of de namen?
Samuel L Jackons. Michael J Fox
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
SWC is niet toevallig SWS ?
Sean William Scott
SaintOfKillers+1quote:
Gquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
A Magnet Tremor -
Defies Any Drama -
Rampant Toenail - Natalie Portman
If Hairless -
A Clitoral Nimrod - Marion Cotillard
A Shaky Male -
Ze zijn echt wel bekender dan dat, je kent ze allemaalquote:
Nog 3.quote:
wyccie geef ik altijd graag een punt.quote:
Magyar China Dear miste.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verborgen link was uiteraard "ik zou het er wel op kunnen".
Shit, ik was al bang dat de vraagstelling onduidelijk zou zijn. Het zijn dus 4 verschillende mensen.quote:
Que?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet wie die Blonde Bombshell is, maar kan niet op haar naam komen.
Ik zie haar voor me.
Ze is blond, niet?
Dat wist ik wel, maar ik gokte op Meryl Streep in de hoop dat 1 van die 4 bijnamen bij haar zou horenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, ik was al bang dat de vraagstelling onduidelijk zou zijn. Het zijn dus 4 verschillende mensen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef wyccie het volgende:
The Swedish Sfinx
The Blonde Bombshell - marilyn monroe?
The Great Stone Face- grace kelly?
The First Lady of Cinema - elisabeth Taylor?
Die was al genoemd volgens mij. Greta garboquote:
Jean Harlow bedoel ik. Monroe was daar maar het jaren '50 kopietje van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet wie die Blonde Bombshell is, maar kan niet op haar naam komen.
Ik zie haar voor me.
Ze is blond, niet?
Oja die kan ook nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jean Harlow bedoel ik. Monroe was daar maar het jaren '50 kopietje van.
Yes, mooie kop is dat.quote:
Te makkelijk voor jou.quote:
Te makkelijk voor onze pretty fly for a white guyquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Gillingham het volgende:
Daar zit in ieder geval Jay and Silent Bob Strike Back tussen.
Jawohl!quote:
quote:: Still gay?
: Me? No. I'm knee-deep in pussy. I just like the name so much, I can't get rid of it.
DragonFodder +1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef DragonFodder het volgende:
Kiss kiss bang bang? Volgens mij is deze laatst al eens voorbij gekomen.
Ik probeer de perfecte vrouw te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
En waarom nog geen nieuwe vraag?
Don't bother!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik probeer de perfecte vrouw te maken
Sssstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
ten of the decade jaren 80 zeker?
Hij werkt aan de perfecte vrouw .... kan nog wel een jaartje duren dus .....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef DragonFodder het volgende:
We zijn inmiddels alweer een uur na de goedkeuring van sands antwoord. Ik ben wel benieuwd naar de vraag waar ie dan dus al een uur aan werkt
Niet een uur ik moest ook nog even iets doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hij werkt aan de perfecte vrouw .... kan nog wel een jaartje duren dus .....
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
5 = Top Gun? Wanneer ze niet in de lucht zijn.![]()
Oooow, wacht, ik dacht dat je bedoelde: geen 1 van de delen .... na mijn Lethal Weapon-fiasco! I can't take a hint.quote:
Nope meer geweldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oooow, wacht, ik dacht dat je bedoelde: geen 1 van de delen .... na mijn Lethal Weapon-fiasco! I can't take a hint.![]()
Enne, tikfout van mijn kant. Ik bedoelde eigenlijk 3 = Rainman.
De 80's films zijn toch awesome?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
haha is het ook nog echt tien uit jaren 80![]()
2 = Indiana Jones and the Last Crusade?
Minder oud en geen stallone of random actieheldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niks mis mee wat mij betreft
3 = First Blood?
Je denkt helemaal de verkeerde richting inquote:
Eddie Murphy?quote:
Jupquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Eddie Murphy?
Oh wacht, is het Coming to America (nummer 9 dus)?
Voordat ze allemaal op hun paarden komen aanstormen en alles DOODMAKENquote:
Bijna de enige screen die ik kon maken zonder dat het naar 5 sec geraden zou wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
De hoed viel me ineens op
8 = The Empire Strikes Back?
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zag Luke niet eens in het begin
Ik zie hem nu nog niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zag Luke niet eens in het begin
Rechtsquote:
Oh ja, verrek. Ik dacht dat dat een soort railing/rand was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Rechtszijn kapsel is overduidelijk
Een hintquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Even voor de duidelijkheid m.b.t. nummer 1 ..... Speed is jaren '90 he?
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Is 7 zo'n film met Bud Spencer en Terence Hill ?
De quote uit 10 is ziek bekendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
10 = Silence of the Lambs? Nee toch?
Vertaal hint voor 10 eens naar engelsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
10 = The Shining ?? Neeeeh, kan ik me niet herinneren dat daar zo'n scene in voorkomt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:51 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ik heb het overzichtje even bijgewerkt (hopelijk goed):
1 = Beverly Hills Cop, 1984
2 = Indiana Jones and the Last Crusade, 1989
3 = The Untouchables, 1987
4 = Rambo: First Blood Part II, 1985
5 = Top Gun, 1986
6 = ?, maar One-Take Fonda en First Lady of Cinema spelen de hoofdrollen
7 = ?, maar geen western (laat staan Silverado)
8 = Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back, 1980
9 = Coming to America, 1988
10 = Scarface, 1983
6 = On Golden Pond?
Hint: Vredequote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:47 schreef Patch het volgende:
7 = Out in Africa?die is sowieso 1985
JA ! hahahaquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit zijn toch 2 antwoorden per post of niet?
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:54 schreef Patch het volgende:
[..]neeje gekkie, aangezien je al op die africa-titel een reactie had gedaan
Dadelijk doe jijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:05 schreef DragonFodder het volgende:
Doet me denken aan een pand uit een x-files aflevering
Juistquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ah, escape from new york dan waarschijnlijk. Die heb ik sands gisteren voorgesteld
kurt russel
Verder geen idee
Ja daarom had ik er ook chef bijstaanquote:
Nee. Ten eerste zijn dat twee woorden en ten tweede is "man" geen deel van het lichaam (eerder een heel lichaam).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Gillingham het volgende:
Rain Man zal het niet zijn dan...
quote:
Sorry... Er stond weliswaar geen spatie tussen de delen, maar ik had het erbij moeten zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:08 schreef Gillingham het volgende:
Had niet door dat het één woord moest zijn.
Nee, ik ook niet. Het begint met "Space", dacht ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die is het, kan alleen niet op de titel komen.
Aah, jij kent je baggerfilms! Dat zie ik graag.quote:
Ik vond hem eigenlijk best vermakelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Aah, jij kent je baggerfilms! Dat zie ik graag.![]()
Inner Space?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
Geen tron
Film met o.a. Dennis Quaid
quote:
Beide goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef Michelangelo2 het volgende:
7 Paths of Glory
9 Schindlers List
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
5. Sherlock Holmes?
10. Komt me zo bekend voor
Ze staan niet als geheel op alfabetische volgordequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:00 schreef HilarityEnsues het volgende:
Heee.... Ze staan tot nu toe op alfabetische volgorde...
Uit de jaren 60.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Sands het volgende:
5 ziet er recent uit of dat kan aan mij liggen
5= The King's Speech?
Lol nu je het zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:51 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb het idee dat het allemaal oorlogsfilms zijn.
Is nog geen 10 jaar oud.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Awesomeook nog een tijdsperiode voor 10 dan?
Ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:09 schreef Sands het volgende:
Inglourious Basterds? denkt aan random oorlogsfilms nu ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |