Yes, mooie kop is dat.quote:
Te makkelijk voor jou.quote:
Te makkelijk voor onze pretty fly for a white guyquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Gillingham het volgende:
Daar zit in ieder geval Jay and Silent Bob Strike Back tussen.
Jawohl!quote:
quote:: Still gay?
: Me? No. I'm knee-deep in pussy. I just like the name so much, I can't get rid of it.
DragonFodder +1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef DragonFodder het volgende:
Kiss kiss bang bang? Volgens mij is deze laatst al eens voorbij gekomen.
Ik probeer de perfecte vrouw te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
En waarom nog geen nieuwe vraag?
Don't bother!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik probeer de perfecte vrouw te maken
Sssstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
ten of the decade jaren 80 zeker?
Hij werkt aan de perfecte vrouw .... kan nog wel een jaartje duren dus .....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef DragonFodder het volgende:
We zijn inmiddels alweer een uur na de goedkeuring van sands antwoord. Ik ben wel benieuwd naar de vraag waar ie dan dus al een uur aan werkt
Niet een uur ik moest ook nog even iets doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hij werkt aan de perfecte vrouw .... kan nog wel een jaartje duren dus .....
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
5 = Top Gun? Wanneer ze niet in de lucht zijn.![]()
Oooow, wacht, ik dacht dat je bedoelde: geen 1 van de delen .... na mijn Lethal Weapon-fiasco! I can't take a hint.quote:
Nope meer geweldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oooow, wacht, ik dacht dat je bedoelde: geen 1 van de delen .... na mijn Lethal Weapon-fiasco! I can't take a hint.![]()
Enne, tikfout van mijn kant. Ik bedoelde eigenlijk 3 = Rainman.
De 80's films zijn toch awesome?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
haha is het ook nog echt tien uit jaren 80![]()
2 = Indiana Jones and the Last Crusade?
Minder oud en geen stallone of random actieheldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niks mis mee wat mij betreft
3 = First Blood?
Je denkt helemaal de verkeerde richting inquote:
Eddie Murphy?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |