Dat heb ik ook, maak hier in de winkel regelmatig ouders met kinderen mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat maakte me in deze dus geen fuck uit.
Ik begrijp het ook gewoon niet. Ik hoefde dat vroeger niet eens te proberen om en plein publique zo hysterisch te gaan krijsen en dat deed ik ook niet. En ik luisterde echt niet zomaar naar mijn moeder ofzo.
Dus als mijn moeder met haar opvoedskills dat al voor elkaar krijgt, dan zou dat andere mensen ook moeten lukken. Die moeder deed helemaal niks!
Het systeem stortte in toen de 'verantwoorde tik' taboe werdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maak hier in de winkel regelmatig ouders met kinderen mee.
En veel dingen die ik zie hoefde ik vroeger bij mijn ouders echt niet te proberen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd in discussie blijven met je kind.
Wij zijn met ons goede gedrag niet geschikt voor deze maatschappij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De moeder een klets geven
Maar ja, wij zijn goed opgevoed dus doen dat niet
Wie verteld dat even aan mijn ouders, of omaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het systeem stortte in toen de 'verantwoorde tik' taboe werd
Verboden schijnt zelfsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het systeem stortte in toen de 'verantwoorde tik' taboe werd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze waren dan nog wel zo slim om mijn tv kabel er beneden uit te trekken
Survival of the smartestquote:
quote:
In 1 woord: WOW.quote:
Dat hadden ze mijn moeder ook even mogen vertellen dan.quote:
Nee man, da's onhandig, zitten ze nooit eens bovenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Mijn kinderen krijgen dus ook echt niks op hun kamer. Een bed en een buro. That's it.
Hoera voor een hele generatie van altijd-hun-zin-krijgende jengelkinderen. Om over de ouder van dat Marokkaanse terreurtuig nog maar te zwijgen.quote:
Nu wel ja. Want kindermishandeling.quote:
KOEL!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
In 1 woord: WOW.
Ik ben pas een week verder en mag nu al een nieuwe werkwijze voor het complete sales/offertetraject schrijven, uitwerken etc. Mag mijn complete functie indelen zoals ik dat zelf prettig vind ook.En het is een bedrijf waar iedereen ongeveer een jaar of 30-35 is, en dat is ook wel eens leuk ipv tussen de stoffige types.
Vergeet de geluidsdichte deuren niet. Isoleercel FTW.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Mijn kinderen krijgen dus ook echt niks op hun kamer. Een bed en een buro. That's it.
Eh waarom niet? Ze gaan maar studeren of zo. Ik geef dan wel de boeken mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, da's onhandig, zitten ze nooit eens boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |