Dan is het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het randje er aan de boven en onderkant uit steekt. Dus je ziet roze details.En het is een heel dun truitje en dat vest maakt het geheel net iets netter
Dat snap ik toch, schatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Moet ergens mn plezier vandaan halen op mijn leeftijd
Gave plek! *noteerd*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgen hier eten!
http://www.mazzoamsterdam.nl/
De Mazzo ? Dat was vroeger een heel obscuur hardtrance-tentje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgen hier eten!
Ik ga morgen hier eten! --> Thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgen hier eten!
Kijk je baas lief aanquote:
Nou ja, obscuur... het was een van de bekendste tenten van amsterdam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Mazzo ? Dat was vroeger een heel obscuur hardtrance-tentje.
Zal ook eens gaan nadenken wat ik straks ga eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
Stop eens met al dat eten
Krijg er honger van
Obscuur was misschien niet de juiste woordkeuze, maar het was wel heel apart daaro, 1 keertje geweest maar hoor, maar ik kan het me nog zo voor de geest halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, obscuur... het was een van de bekendste tenten van amsterdam.
Vaak geweest en dan was er altijd dezelfde gast met een enorm joint en zo. Dus ik vind het wel geinig om daar nu heel keurig te gaan eten
Het ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, obscuur... het was een van de bekendste tenten van amsterdam.
Vaak geweest en dan was er altijd dezelfde gast met een enorm joint en zo. Dus ik vind het wel geinig om daar nu heel keurig te gaan eten
Waar wacht je op?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is een uur geleden al vertrokken
Dan je nog aanwezige collega's maar lief aankijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is een uur geleden al vertrokken
restaurant Orbit in Amsterdamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog een leuk restaurant hebben voor woensdag...
Ik wil eerst m'n werk afhebbenquote:
Oh, die kan het echt geen flikker schelen hoe laat ik weg ga, daar gaan zij niet overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan je nog aanwezige collega's maar lief aankijken
Iets in Utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
restaurant Orbit in Amsterdam
Dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets in UtrechtMn broertje is nog herstellende van een auto ongeluk, dus t moet redelijk met een taxi vanuit Zuilen (Marnixlaan) te bereiken zijn.
Nee, ik heb net nog bespreking gehad. En heb nog iets om aan te werken, maar dat is ook bijna klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |