En ze valt ook maar niet afquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vadsig varken dat ze d'r is
Idd, 10 kg bij 1,72... loopt dat mens zich de hele dag vol te vreten ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vadsig varken dat ze d'r is
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Viking84 het volgende:
Faithy heeft een BMI van 3,4.
Ben jij dat Mo?
Oh, niet erg dat je het vroeg hoor! Sorry als ik die indruk wekte!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:14 schreef Perruche het volgende:
Sorry, gewoon benieuwd!!
Slank ben je dan inderdaad :y
1.73 met een kleine maat 34 en een taille van 66 counts as petite in my book!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euh, ik ben niet mini hoor. Perruche, ik ben 1m73.
Phaidra, die is petite.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1.73 met een kleine maat 34 en een taille van 66 counts as petite in my book!
In mine as wellquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1.73 met een kleine maat 34 en een taille van 66 counts as petite in my book!
Klets geen onzin!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In mine as well. Ik ben 1 cm langer en een blob vergeleken bij DaD
.
Hi fatso.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
Slanke dame die DaD!
Gewoon 40cm minder in omtrek dan ik...
Ik ben geen blob. Just bones, muscles and some bellyfatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh is dit het we-gaan-onszelf-naar-beneden-halen-uurtje?![]()
Not you tooquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben geen blob. Just bones, muscles and some bellyfat
PI vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not you too![]()
Klinkt alsof jij dan heul normaal bent
Fijn dat je gewoon mag hardlopen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zat in de wachtkamer bij de fysio en toen zag ik een jonge gozer lopen, met zo'n best gespierd lijf en toen dacht ik "niet hem niet hem, niet hem" en jaaahooor mijn nieuwe fysio is een jonge hunk![]()
![]()
En hij heeft me gekraaktdat was vet eng
![]()
En ik mag gewoon hardlopen, maar wel 3 tandjes terug doen, want ik ben wel bezig met overbelasting
smiley overkill![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zat in de wachtkamer bij de fysio en toen zag ik een jonge gozer lopen, met zo'n best gespierd lijf en toen dacht ik "niet hem niet hem, niet hem" en jaaahooor mijn nieuwe fysio is een jonge hunk![]()
![]()
En hij heeft me gekraaktdat was vet eng
![]()
En ik mag gewoon hardlopen, maar wel 3 tandjes terug doen, want ik ben wel bezig met overbelasting
smiley overkill![]()
Worthless without pics natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren vlak voor ik ging slapen zat mijn haar écht héél leuk..
Ja, heb al twee weken niet gelopen, laatste rondje deed pijn aan mijn benen en voeten...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
Had je last dan?(dat heb ik dan gemist, sorry).
Doe dan maar geen bril. Toen ik aan een bril begon bleef ik achteruit gaan, terwijl het daarvoor gewoon stabiel was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef Rituals het volgende:
Ik ben net naar Pearle gegaan en heb mijn ogen laten meten n.a.v. de posts van Maria. Als ik wil kan ik een bril nemen, maar zonder kan ook (ik heb aan beide ogen -0.25).
Welke maat heb je genomen? M'n heupen zijn trouwens 93 cm, jouwe dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:45 schreef Rituals het volgende:
DaD, wat goed van je faalangst/perfectionisme groep.
Wij hebben overigens ongeveer dezelfde maten, ik had hetzelfde probleem met dat jurkje. Ik ben 1.74/1.75cm, taille 66, borst +/- 84 (hangt van inademen af
), maar ik weet zeker dat jouw heupen en beenomvang smaller zijn
.
Als je genoeg vergoed krijgt om een volledige bril te nemen zou ik het gewoon doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef Rituals het volgende:
Ik ben net naar Pearle gegaan en heb mijn ogen laten meten n.a.v. de posts van Maria. Als ik wil kan ik een bril nemen, maar zonder kan ook (ik heb aan beide ogen -0.25).
Hehe pauze nemen sucks iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, heb al twee weken niet gelopen, laatste rondje deed pijn aan mijn benen en voeten...
Maar ik ga vanavond dus weer![]()
5 km, laag tempo proberen, en ik moet 3x pauze nemen (dat vind ik wel echt)
Ik heb hem nog niet besteld, maar ik wilde gaan voor maat 10 (voor de zekerheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welke maat heb je genomen? M'n heupen zijn trouwens 93 cm, jouwe dan?.
Ik krijg volgens mij tot ¤150,- vergoed, dus het is best een idee om er een te nemen. Ik heb ook cilinders trouwens (0,5 beide kanten).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als je genoeg vergoed krijgt om een volledige bril te nemen zou ik het gewoon doenIk had minder hoofdpijn en een minder vermoeid gevoel aan het eind van de dag sinds ik een bril heb (heb -0,75 beiderzijds en cilinders).
Gebruik je hem niet, dan is er nog geen man overboord.
Alsof dat dik is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb hem nog niet besteld, maar ik wilde gaan voor maat 10 (voor de zekerheid).
Als ik in de spiegel kijk en meet op het gedeelte dat er het breedste uitziet (dat is onder mijn billen) dan 96cm, maar als ik meet over mijn billen dan zelfs 98cm.
Wel een beetje uit verhouding. Qua bovenkleding draag ik XS-S, maar qua broeken maat 38.quote:
Niets uit verhouding, je skeletstructuur is gewoon zo. En waarschijnlijk zitten er prima vetjes daar op je heupenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wel een beetje uit verhouding. Qua bovenkleding draag ik XS-S, maar qua broeken maat 38.
Shit, nu klopt loveli's opmerking dus ook nogquote:
kan de tijd niet terugdraaienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Worthless without pics natuurlijk.
Dat zou voor mij al reden zijn om geen motor te rijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan de tijd niet terugdraaiennu heb ik weer helm-haar
Krullen FTW! Die komen na een dag nog vrij aardig onder een helmet vandaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zou voor mij al reden zijn om geen motor te rijden
Ik vind het al een wonder dat m'n echte heupen (dat héle brede) weg is. Mijn ouders zeiden 'Rituals, waar zijn je heupen?! Zelfs als baby had jij al heupen!!'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niets uit verhouding, je skeletstructuur is gewoon zo. En waarschijnlijk zitten er prima vetjes daar op je heupen![]()
Abdominaal vet, dat is evil.
Borst 96
dunste taille 82
navel 89
heup dikste 96
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu naar de uni, maar zal straks alles teruglezen! En dan heb ik ook even jullie advies nodig.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rituals op 18-02-2011 13:20:36 ]Your body. Your soul. Your rituals.
Nou, ik denk zo dat het meer platmakend effect heeft dan een haarnetje. Ik kwam altijd al zo suf van de OK af...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Krullen FTW! Die komen na een dag nog vrij aardig onder een helmet vandaan.
Voorbereidingen voor motorrijden: eerst krullen zetten en flink verstevigen. Heel flink. Daarna: zo weinig mogelijk mensen tegenkomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar goed dat het bij jou dan goed blijft zitten
Hond leeft nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Fuck, ik las afmaken ipv afmatten. Ik schrok ervan.
*Misschien ook maar een brilletje moet
Bij jouw activiteiten niveau (aangevuld met wat beeldmateriaal uit het archief) kan ik me niet anders voorstellen dan dat je er fab uitziet. Bouw en verhoudingen doen veel. Ben nu 1.78 en 63 kg, bij normaal eten is dat precies goed voor mijn postuur. Door slecht eten ben ik niet zo strak en zit het vet niet waar het hoort. Gewicht zegt lang niet alles.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef sigme het volgende:
En ik ben weer 2kg te zwaar - net als voor de vakantie. Winterspek, het zal er wel vanzelf afvallen in de lente. Toch? Nu 65kg bij 1.70. Overigens vind ik mezelf dan niet dik.
Geen benzinepomp/buurtsuper in de buurt met broodjes/worteltjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef Siral het volgende:
Ik heb door mijn eigen blindheid en stommiteit te weinig eten mee naar school genomen, en ik moet nog tot half 5, ugh.. Maar een snicker uit de automaat trekken zie ik ook niet zitten
Helaas :\ En in de kantine hebben ze ook alleen maar broodjes met salade en kroketten etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen benzinepomp/buurtsuper in de buurt met broodjes/worteltjes?
Ja misschien wel, maar die is helaas niet meer open nu haha..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Broodje kroket kan af en toe prima, m.i.Ragout met een beetje vlees.
Dat is helemaal waar. Maar ik denk dat ik ook domweg niet zo streng / kritisch ben over mijn gewicht, in vergelijking met een heel aantal anderen hier. En daarnaast dat ik een klein zacht laagje ook wel mooi vind. Zeker bij vrouwen die de "18" naderen of gepasseerd zijn, vind ik echt slank heel snel streng & scherp worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij jouw activiteiten niveau (aangevuld met wat beeldmateriaal uit het archief) kan ik me niet anders voorstellen dan dat je er fab uitziet. Bouw en verhoudingen doen veel. Ben nu 1.78 en 63 kg, bij normaal eten is dat precies goed voor mijn postuur. Door slecht eten ben ik niet zo strak en zit het vet niet waar het hoort. Gewicht zegt lang niet alles.
Jazekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jippie, ben gelijk ongesteld.
Mag ik nu eigenlijk ook weer een cadeautje? Aangezien er een eendebek aan te pas is gekomen?
* Viking84 bereidt zich voor op een nieuwe reeks laarzen- of jurkjesfoto's.quote:
Nou en of.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jippie, ben gelijk ongesteld.
Mag ik nu eigenlijk ook weer een cadeautje? Aangezien er een eendebek aan te pas is gekomen?
Probeer er dan eens genoeg van te maken. Zo moeilijk is het niet: hou een tijdje bij wat je precies meeneemt op welke dag en of dat genoeg / te veel was en gebruik de metingen om het de volgende keer beter passend te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar die is helaas niet meer open nu haha..
Als ik savonds eten klaar maak om mee te nemen neem ik nogal snel te weinig mee, omdat ik dan voor mezelf een plan uittrek van: "dit mag ik vandaag eten".. Maar uiteindelijk is het 9 van de 10 keer te weinig. En als ik te veel meeneem ben ik bang dat ik alles hoe dan ook opschrans
Klopt, ik weet ook wel wat ik ongeveer nodig heb. Het is meer eigenwijsheid dat ik voor mezelf een plan uittrek van wat ik zogenaamd ideaal vind..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer er dan eens genoeg van te maken. Zo moeilijk is het niet: hou een tijdje bij wat je precies meeneemt op welke dag en of dat genoeg / te veel was en gebruik de metingen om het de volgende keer beter passend te maken.
En gooi een klein zakje (50gram) nootjes / studentenhaver onderin je tas, gewoon standaard. Als noodvoorraad.
Eensch! Voorbeeld van een heel mooie vrouw die "18" gepasseerd is vind ik Monica Bellucci en die is ook niet heul strak geloof ik!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar ik denk dat ik ook domweg niet zo streng / kritisch ben over mijn gewicht, in vergelijking met een heel aantal anderen hier. En daarnaast dat ik een klein zacht laagje ook wel mooi vind. Zeker bij vrouwen die de "18" naderen of gepasseerd zijn, vind ik echt slank heel snel streng & scherp worden.
Oh, dat is wel erg jammer inderdaad. Lijkt me best lastig om vooraf in te schatten wat wel en wat niet goed gaat dan!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nais.
@Puff: ik mag niet aan yoga doen vanwege de EDS.. Heb het tijdje gedaan, maar kreeg veel meer last. Wel jammer, want ik vond het heerlijk.
Wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nais.
@Puff: ik mag niet aan yoga doen vanwege de EDS.. Heb het tijdje gedaan, maar kreeg veel meer last. Wel jammer, want ik vond het heerlijk.
Ook eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar ik denk dat ik ook domweg niet zo streng / kritisch ben over mijn gewicht, in vergelijking met een heel aantal anderen hier. En daarnaast dat ik een klein zacht laagje ook wel mooi vind. Zeker bij vrouwen die de "18" naderen of gepasseerd zijn, vind ik echt slank heel snel streng & scherp worden.
Zondvloed? Awww!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria: maandverband en tampons. Het is gelijk goed raak
![]()
.
Ik overweeg die rok. Heb geen zin om nu naar de stad te gaan om die spijkerbroek te gaan passen.
Glucosamine en gemberextract zijn dacht ik goed voor de gewrichten...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef progje het volgende:
bah, heb al een tijdje iets raars met mijn knie en het gaat ook niet echt over.. misschien toch maar eens naar de dokter.. Heb nu maar zo'n ding voor om mijn knie gekocht voor tijdens het sporten, hopelijk gaat dat helpen.
Dokter klinkt als een goed plan, uitkijken met sporten idd mademoiselle!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef progje het volgende:
bah, heb al een tijdje iets raars met mijn knie en het gaat ook niet echt over.. misschien toch maar eens naar de dokter.. Heb nu maar zo'n ding voor om mijn knie gekocht voor tijdens het sporten, hopelijk gaat dat helpen.
XM, wat fijn dat het allemaal zo mee viel
en ik had nog meer dingen willen onthouden maar ik weet het niet meer
Mijn lijstje:
O: 100 gram gerookte kip (had haast en dit was het enige wat ik mee kon nemen)
S: 45 min kracht en cardio
L: salade van 2 tomaten, 1 avocado, 2 paprika's, boter bonen of zoietsen dressing van olijfolie + azijn + kruiden
T: yoghurt met blauwe bes
T: 1 stukje superfruit
D: uit eten vanavond.. maar heb de kaart al gezien en er staan gelukkig genoeg lekkere gezonde dingen op
Was je nog ongesteld met de mirena? Ding gaat nl opbouw van slijmvlies tegen, waardoor je geen zware menstruatie zou verwachten. Zou eerder denken aan lichte beschadiging slijmvlies door verwijderen? Even in de gaten houden en als het erger is dan voor je de mirena kreeg, evt overleggen met HA/gyn. Baarmoeders hebben nl goede bloedaanvoer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria: maandverband en tampons. Het is gelijk goed raak
![]()
.
Ik overweeg die rok. Heb geen zin om nu naar de stad te gaan om die spijkerbroek te gaan passen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef V1z0R het volgende:
Waarom noemen jullie Cali altijd kuiken trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |