abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93069095
Vergeet ook niet dat afschaffing HRA tot gevolg zal hebben dat Henk en Ingrid opeens niet meer onder de grens zitten voor:

• zorgtoeslag
• deels kindgeb. budget

dus: HRA afschaffen voor de kleine schuldenaars zal tot gevolg hebben dat Jan Modaal massaal de hypotheek niet meer kan opbrengen, of iig geen cent meer over heeft om te consumeren, een ramp voor een toch al fragiele economie. Tevens zal de huizenprijzen dalen, de banken hebben een probleem (want onderpand, dekt de lening niet meer).

* harry83 heeft dusdanig gekocht dat hij wel de rente 100% eventueel op kan hoesten, maar blij word je wel niet van.
  zondag 20 februari 2011 @ 21:17:12 #202
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93075345
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef harry83 het volgende:

dus: HRA afschaffen voor de kleine schuldenaars zal tot gevolg hebben dat Jan Modaal massaal de hypotheek niet meer kan opbrengen, of iig geen cent meer over heeft om te consumeren, een ramp voor een toch al fragiele economie.
Dat boeit mensen als Xeno en Zuur echt niet hoor, die denken alleen aan zichzelf :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zondag 20 februari 2011 @ 21:47:03 #203
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93077255
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef harry83 het volgende:

dus: HRA afschaffen voor de kleine schuldenaars zal tot gevolg hebben dat Jan Modaal massaal de hypotheek niet meer kan opbrengen, of iig geen cent meer over heeft om te consumeren, een ramp voor een toch al fragiele economie. Tevens zal de huizenprijzen dalen, de banken hebben een probleem (want onderpand, dekt de lening niet meer).

Dan moet men natuurlijk wel de belasting verlagen...

De banken kunnen dan mooi genationaliseerd worden en alle banktoppers ontslagen..
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 21:48:46 #204
236264 crew  capricia
pi_93077370
quote:
Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

De banken kunnen dan mooi genationaliseerd worden en alle banktoppers ontslagen..
En denkt dat dat serieus ooit gaat gebeuren?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 20 februari 2011 @ 22:11:14 #205
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93079132
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef capricia het volgende:

[..]

En denkt dat dat serieus ooit gaat gebeuren?
nee
pi_93081497
quote:
In welke droom leef jij?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 20 februari 2011 @ 23:00:29 #207
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93082440
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

De overheid heeft nog veeeel meer geld nodig.

noemt het maar op: staatsschuld, NAVO, EU, Staatsschuldrente, Begrotingstekort , AOW , Zorgkosten
En tegelijk willen we wel blijven strooien, Afghanistanmissies, Landbouwgrond opkopen voor wilde hekgeiten, de miljoen ambtenaren, de steenrijke corporatie directeuren en het wachtgeld voor politici
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_93084740
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:00 schreef michaelmoore het volgende:

De overheid heeft nog veeeel meer geld nodig.

Gewoon iedereen die niet meer kan vluchten extra laten betalen, wat is het dan toch mooi om een land vol bankslaafjes te hebben w/
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 21 februari 2011 @ 07:58:34 #209
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_93090624
Later vandaag weer cijfers van het CBS. Ik ben benieuwd of die "stuiptrekking" van de laatste maanden van 2010 al te zien is in de cijfers, of dat zoiets pas in maart (of nog later) zichtbaar wordt ivm de tijd die het duurt voordat koopaktes daadwerkelijk worden geregistreerd. Als het al zichtbaar wordt.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel haleluja-geluiden de pers (lees: de advertorials) laten horen als er een kleine "opleving" is, terwijl het alleen maar gaat om de laatste leenkneusjes die eind 2010 nog snel in de afgrond wilden storten, omdat de route naar een hypotheek voor hen in 2011 niet meer bestaat.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_93090651
Vinex-wijk getto van de toekomst
quote:
AMSTERDAM - Vinex-wijken dreigen achterstandsbuurten te worden door sociale spanningen, overlast, vervuiling en criminaliteit. Als gemeenten niet snel flink investeren in veiligheid en jeugdvoorzieningen, trekken hoogopgeleiden weg en verpauperen buurten, waarschuwen deskundigen.

De nieuwbouwwijken aan de rand van grote steden, populair bij hoogopgeleide tweeverdieners met jonge kinderen, groeien in rap tempo. ,,De stedenbouwkundigen hebben weinig rekening gehouden met de samenhang tussen wonen, werken en spelen,'' zegt socioloog Frits Spangenberg vandaag in het AD. ,,Daardoor dreigen Vinex-wijken de achterbuurten van de toekomst te worden. De mix in de bevolkingssamenstelling is goed, maar het gaat ook om de voorzieningen. Dat is de grote handicap.''

Volgens deskundigen is bij de bouw onvoldoende rekening gehouden met oudere jeugd. Jongeren vervelen zich stierlijk en zorgen voor problemen. In veel wijken klagen bewoners over inbraken, bedreigingen, vandalisme en overlast.

In Amsterdam (IJburg), Rotterdam (Nesselande), Den Haag (Ypenburg) en Utrecht (Leidsche Rijn) moet de politie geregeld ingrijpen. Op sommige plekken geldt een samenscholings- of alcoholverbod.
De gene die dat hier al langer riep gaat gelijk krijgen :)

Op BNR over Leidsche Rijn (beetje spelen met de tijd om het wat eerder te zetten, maar ik vind dit gedeelte van waren ook de huizenprijzen een reden om wat aan de problemen te doen wat relevanter voor dit toipc) vanaf 3.05 "je stigmatiseert een wijk waar nog 15.000 woningen verkocht moeten worden Umberto precies dus de prijzen gaan er aan"

-edit-
:P
(maar ik heb altijd een bronvermelding)

[ Bericht 1% gewijzigd door Resistor op 21-02-2011 08:14:55 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_93090661
quote:
Overlast en criminaliteit verpesten woongenot

AMSTERDAM - Vinex-wijken dreigen achterstandsbuurten te worden door sociale spanningen, overlast, vervuiling en criminaliteit. Als gemeenten niet snel flink investeren in veiligheid en jeugdvoorzieningen, trekken hoogopgeleiden weg en verpauperen buurten, waarschuwen deskundigen.

De nieuwbouwwijken aan de rand van grote steden, populair bij hoogopgeleide tweeverdieners met jonge kinderen, groeien in rap tempo. ,,De stedenbouwkundigen hebben weinig rekening gehouden met de samenhang tussen wonen, werken en spelen,'' zegt socioloog Frits Spangenberg vandaag in het AD. ,,Daardoor dreigen Vinex-wijken de achterbuurten van de toekomst te worden. De mix in de bevolkingssamenstelling is goed, maar het gaat ook om de voorzieningen. Dat is de grote handicap.''

Volgens deskundigen is bij de bouw onvoldoende rekening gehouden met oudere jeugd. Jongeren vervelen zich stierlijk en zorgen voor problemen. In veel wijken klagen bewoners over inbraken, bedreigingen, vandalisme en overlast.

In Amsterdam (IJburg), Rotterdam (Nesselande), Den Haag (Ypenburg) en Utrecht (Leidsche Rijn) moet de politie geregeld ingrijpen. Op sommige plekken geldt een samenscholings- of alcoholverbod.

Bron: AD.nl
'Hoogopgeleide' tweeverdieners. :')

Tegenwoordig is iedereen 'hoogopgeleid'.
Je moet haast wel tweeverdiener zijn om in Vinex te kunnen wonen. En dat is volgens mij ook gelijk de oorzaak van het probleem, gebrek aan tijd voor de kinderen.

EDIT:
@Resistor. :o :9

[ Bericht 2% gewijzigd door Terrorizer op 21-02-2011 08:19:53 ]
  maandag 21 februari 2011 @ 08:19:55 #212
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93090739
lol @ alle lui hierboven die met hun links gewauwel het echte probleem proberen te omzeilen.
"spanningen in de buurt", "tweeverdieners die hun kinderen niet opvoeden". Flikker toch op zeg.
Het probleem daar is een stel marokkaans tuig dat niemand daadwerkelijk aan durft te pakken omdat men dan óf een rascist is, óf zelf het slachtoffer wordt.
En die marokkaanse straatterroristjes zijn echt niet de kinderen van tweeverdieners hoor. Ma zit gewoon thuis, alleen bemoeit zich niet met de zoontjes op straat want dan krijgt ze zelf de wind van voren (en op straat voedt de politie je kinderen toch op!?) en pa moet zelf de kost verdienen en daarna in het theehuis op tv naar de rellen in marokko kijken.

Maar goed, het is natuurlijk makkelijk om hardwerkende tweeverdieners de schuld te geven :X
Umberto geeft overigens prachtig één van de redenen aan dat niemand het beestje bij het naampje wil noemen. Zodra die wijk bekend staat als een marokkanenwijk zijn de honderden huizen die daar nog moeten worden opgeleverd (zelfs als ze in een heel ander deel dan de probleemwijk liggen) spontaan onverkoopbaar geworden. Dan daalt de prijs inderdaad... en wie komt er dan wonen? Niet meer die tweeverdiener die geen overlast veroorzaaken, maar Mo (dit is niet mijn probleemwijk, vriend) met zijn nauwelijks nederlands sprekende ouders. Waardoor de prijzen verder dalen... enz enz

Xeno weet hoe dat werkt, want die woont in de buurt van Almere. Precies hetzelfde verhaal.
Maar goed, laten we lekker roepen dat "de tweeverdieners" Almere gemaakt hebben tot wat het is. Oogjes dicht, en snaveltjes toe :')
pi_93090777
Aah, de Marrokaantjes kunnen even zonder problemen een huis ophoesten zonder te werken.

Huizenmarkt probleem opgelost: Laat de scheefhuurders met rust, laat alle Marrokanen een huis kopen in NL.
  maandag 21 februari 2011 @ 08:28:44 #214
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93090819
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:22 schreef Terrorizer het volgende:
Aah, de Marrokaantjes kunnen even zonder problemen een huis ophoesten zonder te werken.

Huizenmarkt probleem opgelost: Laat de scheefhuurders met rust, laat alle Marrokanen een huis kopen in NL.
Ik denk dat jij je even moet verdiepen hoe die wijken in elkaar zitten en waarom die marokkanen daar wonen. Ik geef je vast een hint: linkse subsidies.

Uit het artikeltje:
quote:
Socioloog Spangenburg: De stedenbouwkundigen hebben weinig rekening gehouden met de samenhang tussen wonen, werken en spelen. Daardoor dreigen Vinex-wijken de achterbuurten van de toekomst te worden. Volgens de socioloog is de mix in de bevolkingssamenstelling goed, maar gaat het ook om de voorzieningen
Die mix is niet het mixen van dikke tweeverdieners met dunne tweeverdieners, of de mix van passat-rijders met audi-rijders met de vrouw in een aigo or fiat 500. Die mix is tussen tweeverdieners, simpele starters en "geplande culturele mix". Mag jij raden wie de buurt terroriseert. Wedereom een hint: de overvallen worden niet gepleegd vanuit toyota aigo's...

Edit: Oh, en daarnaast zijn niet alle woningen in leidsche rijn "grote" rijtjes, vrijstaande en/of twee-onder-één-kap woningen hoor...
Maar vooral volhouden dat het niet door de marokkaantjes komt. De homo's in de wijk worden uiteraard door tweeverdieners weggepest. Ook de marokkanse gezinnen waarvan de dochter verkering heeft met de zoon van blanke tweeverdieners worden door andere tweeverdieners weggepest. En er is een tweeverdiener op straat neergeschoten door een buurman-tweeverdiener. :')

En dan nog maar te zwijgen over al die tweeverdieners in kanaleneiland, gouda en slotervaart! Tuig is het man! Allemaal hun kindjes niet opvoeden en de buurt terroriserren! En als dan de huizenprijzen dalen komen er NOG meer tweeverdieners! :o

Oh, en heb je al gehoord over die zogenaamde "tweeverdienerscholen"? Dat is echt te erg. Ik hoorde dat zelfs Femke Halsema al haar kindjes naar een andere school deed omdat er teveel tweeverdieners op de eerste school zaten... :X

[ Bericht 11% gewijzigd door Whuzz op 21-02-2011 08:46:19 ]
pi_93091540
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:06 schreef Terrorizer het volgende:

'Hoogopgeleide' tweeverdieners. :')

Tegenwoordig is iedereen 'hoogopgeleid'.
Precies, wat stelt tegenwoordig een HBO diploma nog voor?
En vrijwel iedereen heeft tegenwoordig twee inkomens nodig om zo' vinex koopdoos te mogen bezitten,. wat een voorrecht :')
I'll sing you a lullaby.
pi_93091578
Ja hoor xeno, iedereen heeft minstens een bankierssalaris nodig om daar te kunnen wonen, vandaar de buurttereur van werkloze marrokanen. Tjonge jonge jonge, wat is het weer droevig gesteld met sommigen.
pi_93091649
Volgens mij hebben ze een 'bontkraagjes-probleem' bij de Brabanders _O-

Pure jaloezie op al die uitkeringstrekkers.... tja.... dan weet je ook hoe een huurder zich voelt :')
'Zij wel en wij niet, boehoe..... linkse hobbies :'( '

_O- _O- _O-
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 09:30:57 #218
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93091808
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:22 schreef xenobinol het volgende:
Volgens mij hebben ze een 'bontkraagjes-probleem' bij de Brabanders _O-
Huh? Volgens mij liggen noch sloternaart, noch gouda, nog kanaleneiland, noch leidsche rijn in Brabant hoor :o
Allochtonenmeter voor mijn wijk: 0.03%. Ik vermoed dat er ergens een buitenlandse zwerfkat rondloopt ofzo :P
Maar goed, in mijn buurt zijn dan ook geen Vinex locaties te vinden :P

Was natuurlijk vergeten: Dronten en Almere liggen ook niet in Brabant. Maar ik neem aan dat Xeno's topografische kennis dát nog wel kon behappen :P
pi_93092586
quote:
Prijsdaling koopwoningen iets groter

DEN HAAG - Verkochte bestaande koopwoningen waren in januari gemiddeld 1,1 procent goedkoper dan in januari 2010. Deze prijsdaling is iets groter dan in december, toen de verkoopprijzen 0,8 procent lager waren dan een jaar eerder.

Dit blijkt uit de ontwikkeling van de prijsindex bestaande koopwoningen van het CBS en het Kadaster. Er werden in januari meer woningen verkocht dan een jaar eerder.

Alle woningtypen waren in januari goedkoper dan in dezelfde maand vorig jaar. Tussenwoningen daalden met 1,8 procent het meest in prijs, hoekwoningen met 0,2 procent het minst.
Click here to find out more!

Provincies

In alle provincies daalden de prijzen, met uitzondering van Noord-Holland en Gelderland. In Friesland was de prijsdaling met 4,2 procent het grootst. In Noord-Holland stegen de prijzen met 1,3 procent, in Gelderland waren de woningen even duur als een jaar eerder.

Ook ten opzichte van december 2010 daalden de verkoopprijzen van bestaande koopwoningen. Met 0,2 procent was de daling even groot als die in december ten opzichte van november.

In januari wisselden ruim 8 duizend bestaande woningen van eigenaar. Dat is bijna 9 procent meer dan in januari 2010. Van alle woningtypen was het aantal verkopen groter dan een jaar eerder. Het aantal verkopen van twee-onder-een-kapwoningen steeg met 21 procent het meest, van appartementen met 4 procent het minst.
© ANP
We dalen rustig verder, met het oog op de gestegen rente verwacht ik voor het komende jaar een fors grotere daling t.o.v. 2010 :)
I'll sing you a lullaby.
pi_93093021
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:04 schreef Resistor het volgende:
Vinex-wijk getto van de toekomst

[..]

De gene die dat hier al langer riep gaat gelijk krijgen :)
Ik *O*
  maandag 21 februari 2011 @ 10:27:54 #221
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93093113
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ik *O*
quote :?
  maandag 21 februari 2011 @ 10:34:59 #222
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_93093283
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

We dalen rustig verder, met het oog op de gestegen rente verwacht ik voor het komende jaar een fors grotere daling t.o.v. 2010 :)
Tussen half oktober en december steeg de hypotheekrente al flink door (zo'n 0,7%) , ook geen implosie in januari 2011 dus ondanks deze aanzienlijke stijging.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_93093522
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef Bayswater het volgende:

Tussen half oktober en december steeg de hypotheekrente al flink door (zo'n 0,7%) , ook geen implosie in januari 2011 dus ondanks deze aanzienlijke stijging.
Ik vermoed dat er meer mensen gekozen hebben voor kort lopende rente tarieven :)
Nederland is hard op weg naar zijn eigen versie van 'subprime' hypotheken. Over 5 jaar veel huilie huilie bij grootschuldbezitters?
I'll sing you a lullaby.
pi_93093557
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er meer mensen gekozen hebben voor kort lopende rente tarieven :)
Nederland is hard op weg naar zijn eigen versie van 'subprime' hypotheken. Over 5 jaar veel huilie huilie bij grootschuldbezitters?
5x5% = 25% huurverhoging, ik denk dat de rijen even groot zullen worden.
pi_93093585
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef Asfyxia het volgende:

Ik *O*
Zeker... jij ook :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_93093646
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens mij word 2016 een mooi jaar voor de executieverkoop *)
I'll sing you a lullaby.
pi_93094599
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gedeelde pijn is halve pijn? :')
pi_93094913
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef antfukker het volgende:

Gedeelde pijn is halve pijn? :')
Ach... het is de hoop dat huurders 'ook' genaaid gaan worden :')
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 12:04:31 #229
236264 crew  capricia
pi_93095974
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ach... het is de hoop dat huurders 'ook' genaaid gaan worden :')
Het feit dat je huurt is al genaaid genoeg.. lol.

Zonder die 'sociale huurwoningen' hadden ze in leidsche rijn dat Marokkanen probleem niet gehad.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_93096320
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:04 schreef capricia het volgende:

Jij huurt je grond toch ook? De vraag is dus of je nu half genaaid bent en straks dubbel genaaid wordt ;)

quote:
Zonder die 'sociale huurwoningen' hadden ze in leidsche rijn dat Marokkanen probleem niet gehad.
Dan hadden ze die ergens in sociale koopwoningen gehad :)
Dat probleem ligt dieper dan de woningmarkt.
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 12:19:10 #231
236264 crew  capricia
pi_93096398
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij huurt je grond toch ook? De vraag is dus of je nu half genaaid bent en straks dubbel genaaid wordt ;)

[..]

Nee, ik huur de grond niet. Je bent verkeerd geinformeerd.
"Erfpacht eeuwigdurend afgekocht" :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_93096485
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:19 schreef capricia het volgende:
Nee, ik huur de grond niet. Je bent verkeerd geinformeerd.
"Erfpacht eeuwigdurend afgekocht" :D
Aah.... eeuwig gehuurd, goed bezig :D
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 12:23:07 #233
236264 crew  capricia
pi_93096507
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Aah.... eeuwig gehuurd, goed bezig :D
Kun je niet lezen?
Afgekocht staat er.
En volgens mij weet jij niet eens wat dat inhoudt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 21 februari 2011 @ 12:26:31 #234
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93096601
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:16 schreef xenobinol het volgende:
Dan hadden ze die ergens in sociale koopwoningen gehad :)
In Almere of Dronten ja. Kunnen ze met de hele provincie mee terug naar de natuur :P
(alleen het tuig en de crimi's natuurlijk. Hardwerkende mensen die geen overlast veroorzaken wil ik graag in mijn wijk hebben, ongeacht hun afkomst)
pi_93097097
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Kun je niet lezen?
Afgekocht staat er.
En volgens mij weet jij niet eens wat dat inhoudt.
Maar het word nooit je eigendom, dus feitelijk heb je alleen het recht van gebruik gekocht. Ik noem dat gewoon huren. Feitelijk ben je gewoon een halve huurder die toevallig eigenaar is van de stapel stenen op de grond van een ander :)
I'll sing you a lullaby.
pi_93097181
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:26 schreef Whuzz het volgende:

In Almere of Dronten ja. Kunnen ze met de hele provincie mee terug naar de natuur :P
Natuur zat hier en weinig last van 'overlast', hopelijk blijft de rest van NL weg uit deze oase van rust.

quote:
(alleen het tuig en de crimi's natuurlijk. Hardwerkende mensen die geen overlast veroorzaken wil ik graag in mijn wijk hebben, ongeacht hun afkomst)
Hardwerkende mensen trekken juist tuig en crimi's aan. Terwijl jij op je werk zit roven zij je buurt leeg _O-
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 12:45:05 #237
236264 crew  capricia
pi_93097291
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Maar het word nooit je eigendom, dus feitelijk heb je alleen het recht van gebruik gekocht. Ik noem dat gewoon huren. Feitelijk ben je gewoon een halve huurder die toevallig eigenaar is van de stapel stenen op de grond van een ander :)
Ga je er eerst maar eens in verdiepen.. :P
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 21 februari 2011 @ 12:45:26 #238
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93097302
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef xenobinol het volgende:
Hardwerkende mensen trekken juist tuig en crimi's aan. Terwijl jij op je werk zit roven zij je buurt leeg _O-
Heus niet! Dan komt de politie ze pakken! Dikke vette 2.4% pakkans volgens Zembla :P
pi_93097338
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef xenobinol het volgende:
In de jaren dat ik in woensel west heb gewoond eigenlijk nooit ergens last van gehad, tuig vervuilt vaak niet het eigen nest, maar trekt naar de villawijken toe. :D
pi_93097351
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:45 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Heus niet! Dan komt de politie ze pakken! Dikke vette 2.4% pakkans volgens Zembla :P
En mocht je dan gepakt worden dan hoeven ze alleen maar even jouw oprit aan te vegen :D
I'll sing you a lullaby.
pi_93097400
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef Basp1 het volgende:
In de jaren dat ik in woensel west heb gewoond eigenlijk nooit ergens last van gehad, tuig vervuilt vaak niet het eigen nest, maar trekt naar de villawijken toe. :D
Mijn buren zitten allemaal met een uitkering thuis, dus die letten wel op mijn spullen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:47:33 #242
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93097401
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

En mocht je dan gepakt worden dan hoeven ze alleen maar even jouw oprit aan te vegen :D
Nee, de overheidsoprit (lees: de A2). Mijn oprit wordt door kansarmen huurders geveegd. :P

Ow, zaterdag trouwens even de glazenwasser aangesproken die hier de hele wijk doet:
Whuzz: Mogguh glazenwasser! Ik ben Whuzz en ik woon sinds kort hier. Zou u ook mijn ramen kunnen wassen en wat kost dat?
Glazenwasser: Tuurlijk kan dat. Kost 11,50 per keer en we komen elke maand langs. Meeste mensen laten het echter maar eens in de 3 maanden doen.
Whuzz: Ok. Maar Xeno doet het er gratis bij wanneer hij mijn oprit veegt! :o
Glazenwasser: Tja meneer, met die polen kunnen wij niet concureren, maar ons sop is kwalitatief beter! *)
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 12:49:50 #243
236264 crew  capricia
pi_93097491
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:47 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nee, de overheidsoprit (lees: de A2). Mijn oprit wordt door kansarmen huurders geveegd. :P
En die oprit wordt steeds breder hier in Utrecht... :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_93100606
quote:
'Krimp in Limburg vraagt harde actie en regie'

Aanpak van de bevolkingskrimp in Limburg vraagt om harde maatregelen. "Hindermachtjes" op lokaal of regionaal niveau die het samen aanpakken van de krimp bemoeilijken, moeten opzij worden geschoven.

Dat zei de Limburgse gouverneur Leon Frissen vrijdag naar aanleiding van de presentatie van een rapport van de commissie-Deetman over de bevolkingskrimp in Limburg. Het rapport is opgesteld in opdracht van de provincie Limburg.

Het zuidoosten van Limburg is nationaal koploper als het gaat om krimp en vergrijzing. Om een waterbedeffect te voorkomen moeten gemeenten en regio's niet langer met elkaar concurreren maar samenwerken. "Desnoods moet die samenwerking worden afgedwongen door een 'doorzettingsmacht", zei Frissen.

bron: NVM
Vooral overal met je poten afblijven 'hindermachtjes', gewoon de boel zijn gang laten gaan. Zodra wonen weer aantrekkelijk word zullen bedrijven en mensen zich daar gaan vestigen.
I'll sing you a lullaby.
pi_93100862
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vooral overal met je poten afblijven 'hindermachtjes', gewoon de boel zijn gang laten gaan. Zodra wonen weer aantrekkelijk word zullen bedrijven en mensen zich daar gaan vestigen.
Dat klopt natuurlijk niet xeno. Volgens die logica zou detroit in de VS nu weer een bruisende groeikern moeten zijn. En dat is nu net niet het geval. 8-)
pi_93101215
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Basp1 het volgende:

Dat klopt natuurlijk niet xeno. Volgens die logica zou detroit in de VS nu weer een bruisende groeikern moeten zijn. En dat is nu net niet het geval. 8-)
De VSA is een enorm land met als voornaamste schaarste de aanwezigheid van werkgelegenheid ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_93101300
quote:
Waarde Nederlands vastgoed te hoog ingeschat

Taxateurs hebben de waarde van het vastgoed van institutionele beleggers in Nederland te hoog ingeschat. Dat blijkt uit onderzoek van de Investment Property Databank (IPD) naar beleggingstransacties uit 2009 in opdracht van het Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS).

Voor Nederland werden 192 transacties onderzocht. Het gemiddelde van de verkoopprijzen van Nederlands commercieel vastgoed lag bij de onderzochte transacties 4,7 procent lager dan het gemiddelde van de taxatiewaarden. Bovendien lag bij 60 procent van de onderzochte transacties de verkoopprijs onder de taxatiewaarde.

De IPD deed onderzoek in vier landen: het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Nederland. De resultaten staan in het Valuation and Sale Price Report, European Summary 2010. Ook in Duitsland vielen de verkoopprijzen gemiddeld duidelijk lager uit dan de taxatiewaarden. Daar bedroeg het verschil -4,6 procent. Maar in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk waren de verschillen veel kleiner. Daar lagen de verkoopprijzen 0,9 en 0,6 procent onder de taxatiewaarden.

Vastgoedmarkt legde de bevindingen van IPD/RICS voor aan een aantal marktpartijen in de rubriek De Kwestie in de papieren uitgave. Een van de respondenten is Frans van Hoeken, taxateur, partner en lid van het dagelijks bestuur van DTZ Zadelhoff. Hij plaatst onder meer een kanttekening bij de mate waarin taxateurs hebben afgewaardeerd. Men heeft in 2009 5,3 procent afgewaardeerd. Daarmee volgen taxateurs de daling van de verkoopwaarden. Maar over de mate kun je discussiëren, want de waarden zijn daarmee nog altijd 4,7 procent hoger dan de verkoopwaarden.

bron
Dus feitelijk zijn de marktprijzen al met 10% gedaald en zullen ze voorlopig rustig door dalen ^O^
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:23:03 #248
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93101452
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dus feitelijk zijn de marktprijzen al met 10% gedaald en zullen ze voorlopig rustig door dalen ^O^
Onzin, want ook op de top van de markt lagen de makelaarswaarden hoger dan de verkoopwaarden. Er wordt altijd afgedongen. Je kunt die twee waardes dus niet even bij elkaar optellen.
pi_93101836
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Onzin, want ook op de top van de markt lagen de makelaarswaarden hoger dan de verkoopwaarden. Er wordt altijd afgedongen. Je kunt die twee waardes dus niet even bij elkaar optellen.
We praten hier niet over de taxatiewaarden van makelaars Whuzz. We praten hier over de taxatiewaarden van institutionele beleggers.... jeweetz dat zijn de jongens die vastgoedderivaten kopen? Die mensen die jouw dus geld verstrekken voor je overgewaardeerde woningen. Feitelijk blijkt dus dat de risico's van deze derivaten groter is dan voorheen vermoedt. Wat het gevolg hiervan is dat banken minder makkelijk dit soort producten kunnen verkopen, ik vermoed dat dit verdere opdrijving van de rente gaat veroorzaken. Stijgende rente, dalende prijzen w/
I'll sing you a lullaby.
pi_93102180
Slecht nieuws voor huizenbezitters: Huizenmarkt verslechtert

Meer verkopen en toch dalende prijzen. Vrij logisch ook... zak met je prijs en je kan je huis verkopen.
I'll sing you a lullaby.
pi_93102762
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef xenobinol het volgende:
Slecht nieuws voor huizenbezitters: Huizenmarkt verslechtert

Meer verkopen en toch dalende prijzen. Vrij logisch ook... zak met je prijs en je kan je huis verkopen.
Een huis verkopen is ook nooit een probleem ;).. Maar datgene ervoor krijgen wat je wil, dat is het probleem :P
pi_93102841
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik wil best in Limboland wonen hoor. Onder bepaalde voorwaarden. ;)
pi_93102897
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus je geeft nu wel toe dat er weldegelijk een "Marokkanen probleem" is?
pi_93106230
Gratis vastgoed-speculantjes-leedvermaak *O*

Want ik begrijp echt niet waarom die mensen terug willen omdat de woningmarkt gecrashed is? Waren ze bij voorbaat al van plan wat 'overwaarde' te pakken en dan terug te verhuizen naar het thuisland?
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 16:10:50 #255
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93106335
Appeltaartdief

Xeno? Wat doe jij in friesland??
  maandag 21 februari 2011 @ 16:12:14 #256
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93106386
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:51 schreef antfukker het volgende:

[..]

Een huis verkopen is ook nooit een probleem ;).. Maar datgene ervoor krijgen wat je wil, dat is het probleem :P
Precies... !!
pi_93106434
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef Whuzz het volgende:
Appeltaartdief

Xeno? Wat doe jij in friesland??
Dat was ik niet, ik bel gewoon netjes aan. Vraag of ik het paleisje mag bezichtigen onder het genot van een stuk vers gebakken appeltaart met een toefje slagroom :9 c_/
Meestal zijn ze maar wat blij dat er uberhaupt iemand komt kijken :Y
Helaas voor die mensen blijk ik geen dief van mijn eigen portemonnee te zijn ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_93106769
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat was ik niet, ik bel gewoon netjes aan. Vraag of ik het paleisje mag bezichtigen onder het genot van een stuk vers gebakken appeltaart met een toefje slagroom :9 c_/
Meestal zijn ze maar wat blij dat er uberhaupt iemand komt kijken :Y
Haha.. Zou eigenlijk echt te triest zijn als iemand dat zou doen. Voor de gratis appeltaart en koffie :'). Maar ze zullen er ongetwijfeld zijn :P
  maandag 21 februari 2011 @ 16:21:04 #259
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93106789
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:13 schreef xenobinol het volgende:
Oh ja, jij noemt die som geld die je elke maand over de muur pleurt "vrijheid" :P
  maandag 21 februari 2011 @ 16:21:52 #260
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93106834
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef antfukker het volgende:

[..]

Haha.. Zou eigenlijk echt te triest zijn als iemand dat zou doen. Voor de gratis appeltaart en koffie :'). Maar ze zullen er ongetwijfeld zijn :P
Wacht even, jij twijfelt er aan dat Xeno dat echt doet :?
pi_93107284
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef antfukker het volgende:

[..]

Inderdaad, voor een hap appeltaart een uur naar het gezever van zure wannabe verkopers moeten luisteren :')
Zeg Whuzz.... kreeg jij wel appeltaart toen je jouw koophut ging bekijken :D
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 16:45:28 #262
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93108115
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Inderdaad, voor een hap appeltaart een uur naar het gezever van zure wannabe verkopers moeten luisteren :')
Zeg Whuzz.... kreeg jij wel appeltaart toen je jouw koophut ging bekijken :D
Ik ben niet op open dagen geweest. Vanwege de lastige planning met mijn vriendin hebben we alle bezichtingen in 2,5 dag weten te proppen en hadden we ook geen tijd om eens uitgebreid taart te gaan staan happen :P
De mensen waarvan we het huis hebben gekocht hadden vrees ik niet eens meer geld voor appeltaart :')
(Uiteraard heb ik het ontbreken hiervan verrekend in mijn eindbod! ;) )
pi_93108873
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef xenobinol het volgende:
Gratis vastgoed-speculantjes-leedvermaak *O*

Want ik begrijp echt niet waarom die mensen terug willen omdat de woningmarkt gecrashed is? Waren ze bij voorbaat al van plan wat 'overwaarde' te pakken en dan terug te verhuizen naar het thuisland?
Dat "and they can't afford to come home" doet het hem! _O-

Ik kijk nog weleens naar die Britse huizenprogramma's op SBS6. Vroeger kon ik dat echt niet áánzien, al dat gepats met geleend geld van de bank. Maar tegenwoordig kijk ik er graag naar, denkend aan alle ellende waar deze patsers zeer waarschijnlijk nu in zitten. Puur leedvermaak.
pi_93109139
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef Asfyxia het volgende:

Dat "and they can't afford to come home" doet het hem! _O-

Ik kijk nog weleens naar die Britse huizenprogramma's op SBS6. Vroeger kon ik dat echt niet áánzien, al dat gepats met geleend geld van de bank. Maar tegenwoordig kijk ik er graag naar, denkend aan alle ellende waar deze patsers zeer waarschijnlijk nu in zitten. Puur leedvermaak.
Volgens mij kiezen zo ook de grootste leentokkies uit voor dat soort programma's. Als je zag hoe makkelijk men over bepaalde bedragen sprak dan leek het wel monopolygeld _O-

En dan zo'n zure dame die even de kinderen goed op de kast jaagt door te zeggen dat ze binnenkort ook de urn van hun moeder kunnen laten overkomen :{w
I'll sing you a lullaby.
pi_93109203
Geen appeltaart? Nou dan bied ik toch wel 10k minder :')
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 17:16:07 #266
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93109502
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_93109809
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef Asfyxia het volgende:

[..]
Ik kijk nog weleens naar die Britse huizenprogramma's op SBS6.
Tokkie!
  maandag 21 februari 2011 @ 17:34:21 #268
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93110312
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:19 schreef Whuzz het volgende:
lol @ alle lui hierboven die met hun links gewauwel het echte probleem proberen te omzeilen.
"spanningen in de buurt", "tweeverdieners die hun kinderen niet opvoeden". Flikker toch op zeg.
Het probleem daar is een stel marokkaans tuig dat niemand daadwerkelijk aan durft te pakken omdat men dan óf een rascist is, óf zelf het slachtoffer wordt.
En die marokkaanse straatterroristjes zijn echt niet de kinderen van tweeverdieners hoor. Ma zit gewoon thuis, alleen bemoeit zich niet met de zoontjes op straat want dan krijgt ze zelf de wind van voren (en op straat voedt de politie je kinderen toch op!?) en pa moet zelf de kost verdienen en daarna in het theehuis op tv naar de rellen in marokko kijken.

Maar goed, het is natuurlijk makkelijk om hardwerkende tweeverdieners de schuld te geven :X
Umberto geeft overigens prachtig één van de redenen aan dat niemand het beestje bij het naampje wil noemen. Zodra die wijk bekend staat als een marokkanenwijk zijn de honderden huizen die daar nog moeten worden opgeleverd (zelfs als ze in een heel ander deel dan de probleemwijk liggen) spontaan onverkoopbaar geworden. Dan daalt de prijs inderdaad... en wie komt er dan wonen? Niet meer die tweeverdiener die geen overlast veroorzaaken, maar Mo (dit is niet mijn probleemwijk, vriend) met zijn nauwelijks nederlands sprekende ouders. Waardoor de prijzen verder dalen... enz enz

Xeno weet hoe dat werkt, want die woont in de buurt van Almere. Precies hetzelfde verhaal.
Maar goed, laten we lekker roepen dat "de tweeverdieners" Almere gemaakt hebben tot wat het is. Oogjes dicht, en snaveltjes toe :')
Een vriend van mij werkt voor de gemeente. Het mengen van achterstandsgezinnen en modale gezinnen is gewoon een manier om Vogelaarwijken te voorkomen.
Het idee is dat door de achterstandsmensen zoveel mogelijk te spreiden tussen de normale mensen, ghettovorming voorkomen wordt. Op gemeentelijk niveau gezien natuurlijk erg gunstig.

In de praktijk werkt het niet eens zo slecht.

Het is natuurlijk niet zo geweldig als jij daar je woning gekocht hebt. Want op de eerste plaats betaal jij mee aan het realiseren van die achterstandswoningen (want met de opbrengsten van de grond worden die woningen gesubsidieerd) en in ruil daarvoor krijg je dan zo'n stel tokkies erbij.
Een groot deel van de overlast wordt direct gericht op de naaste buren (die wel normaal zijn). Hierdoor escalleert het niet en blijft het meestal tot op straatniveau beperkt.

Het verlichtte idee is natuurlijk dat deze tokkies zich laten inspireren door hun werkende buren en daardoor ook actief gaan studeren of werken.

(Al denk ik dat dit in de praktijk lastig wordt, als jij lekker in je bed kunt blijven liggen terwijl de buren aan de overkant al om 6 uur druk in de weer zijn, kinderen klaar maken voor KDV, alvast koken voor vanavond (anders te weinig tijd), en gereed gaan staan om de file in te duiken), dan draai jij je nog eens lekker om. Overdag het theehuis in en rustig gaan koken. Als de afwas gedaan is zie je de overburen in vliegende vaart weer thuiskomen met de kids huilend op de achterbank. En je woont in dezelfde wijk, rijdt vaak een duurdere auto en je hebt geen overlast (van je eigen kinderen!). Dus of het werkt :P
The End Times are wild
pi_93110347
Vanavond op RTL8 "the money pit", hilarisch film :D
I'll sing you a lullaby.
pi_93110494
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef LXIV het volgende:

Dus of het werkt :P
Het werkt of het werkt niet, zo is het verdeelt in de wereld :D

Dat is het voordeel van huren, ik kan zo stoppen met werken en samen met mijn buren in het theehuis gaan zitten, krijg ik nog huursubsidie voor ook w/
I'll sing you a lullaby.
pi_93110504
De vrijheid :')
I'll sing you a lullaby.
pi_93111802
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:19 schreef xenobinol het volgende:
Haha..... BVZ die op zeepbel.nl lurkt :D
Je waardeert pas wat je hebt als je het kwijt bent.

Het kan geen kwaad om af en toe even te worden geconfronteerd met hoe het ook had kunnen lopen. Dus even met je neus op de feiten te worden gedrukt. De reacties daar doorlezen doen me beseffen hoe goed ik het heb.

Het is geen leedvermaak, bij verre van zelfs, maar ik word er toch op een of andere manier vrolijk van. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 21-02-2011 18:14:50 ]
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_93116951
Het is gewoon een briljante site. :)
pi_93117284
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Terrorizer het volgende:
:')

Vermakelijk is het wel met al die zelfbenoemde economen, Yomanda zou een moord doen voor die voorspellende gaven.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_93119384
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

:')

Vermakelijk is het wel met al die zelfbenoemde economen, Yomanda zou een moord doen voor die voorspellende gaven.
Het maakt je in ieder geval vrolijk. :)
pi_93120546
Zie trosradar. Meer dan 50% van de hypotheken is aflosssingsvrij. Ik verwacht binnen nu en 5 jaar een affaire groter dan de woekerpolis-affaire.
  maandag 21 februari 2011 @ 20:59:18 #277
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93121177
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef BeffJeck het volgende:
Zie trosradar. Meer dan 50% van de hypotheken is aflosssingsvrij. Ik verwacht binnen nu en 5 jaar een affaire groter dan de woekerpolis-affaire.
meer dan 50% van de hypotheken is VOLLEDIG aflossingsvrij?? :o
Dat lijkt me nogal sterk.
pi_93121374
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Terrorizer het volgende:
QFT :)
I'll sing you a lullaby.
pi_93121389
Plasterk :')
I'll sing you a lullaby.
pi_93121447
quote:
Hoezo.... omdat al die leenkneusjes huren bij de bank? Geef ze gewoon huursubsidie _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_93121525
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Tja.... de waarheid is dat NL een land van leenkneusjes is. Als je zeepbel wat serieuzer zou nemen dan had je dit gewoon geweten :)
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 21:06:38 #282
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93121643
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef xenobinol het volgende:
Als je zeepbel wat serieuzer zou nemen
_O- Je bedoelt die spamhoer die onder zijn eigen blogberichten gaat zitten reageren? :D :D
pi_93121661
Als vrijgezel wil ik eigenlijk wel hoersubsidie -O-
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 21:07:42 #284
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93121713
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Als je iets sterks ruik kun je beter je arm naar beneden doen...
  maandag 21 februari 2011 @ 21:07:48 #285
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93121718
quote:
11s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef xenobinol het volgende:
Als vrijgezel wil ik eigenlijk wel hoersubsidie -O-
Je kijkt teveel Amhali.
pi_93121731
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef Whuzz het volgende:

[..]

_O- Je bedoelt die spamhoer die onder zijn eigen blogberichten gaat zitten reageren? :D :D
Ik praat ook tegen mezelf, maakt niet uit. Het laten behandelen kost teveel :')
I'll sing you a lullaby.
pi_93121831
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Als je iets sterks ruik kun je beter je arm naar beneden doen...
Zeep schijnt ook te werken :D
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 21:10:00 #288
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93121846
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zeep schijnt ook te werken :D
Zeep irriteert ;)
  maandag 21 februari 2011 @ 21:11:31 #289
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93121932
zeep focust op cognitieve dissonantie .... en dat irriteert

De waarheid is hard. Zit je op lenen??
  maandag 21 februari 2011 @ 21:13:50 #290
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_93122073
Duidelijke taal net, op Tros Radar.
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  maandag 21 februari 2011 @ 21:14:56 #291
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93122129
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef droom_econoom8 het volgende:
Heb het niet gezien. Maar kwam het er op neer dat we in 2012 allemaal dood gaan? :o
pi_93122197
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Censuur-152 het volgende:

De waarheid is hard. Zit je op lenen??
Whuzz realiseert zich dat de huizenmarkt een zeepbel is welke opgeblazen is door de 'kanker van de woningmarkt' nl. de HRA.
I'll sing you a lullaby.
pi_93122270
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ook leuk om te horen dat de overheid de woningen met NHG waarborgt.... dan weten we meteen dat iedereen borg staat voor het nationale pyramidespel. Wet een oprechte eerlijkheid toch de laatste tijd _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_93122327
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Heb het niet gezien. Maar kwam het er op neer dat we in 2012 allemaal dood gaan? :o
Nee..... huurders boeken gewoon een langdurige vakantie naar het nieuwe democratische Egypte :')
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 februari 2011 @ 21:17:52 #295
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93122352
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Whuzz realiseert zich dat de huizenmarkt een zeepbel is welke opgeblazen is door de 'kanker van de woningmarkt' nl. de HRA.
Voor mij is dit eigenlijk het enige dat er echt toe doet. :)
  maandag 21 februari 2011 @ 21:18:11 #296
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93122381
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee..... huurders boeken gewoon een langdurige vakantie naar het nieuwe democratische Egypte :')
Ok! Dikke doei! :W
  maandag 21 februari 2011 @ 21:19:47 #297
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93122505
quote:
Waar ik me wel over verbaasde was dat er mensen waren met een hypotheek van bijv. 200.000 euro, die er nog 15.000 hadden bijgeleend om in een beleggingshypotheek te stoppen.
Het 'plan' was dan om die 15.000 euro te beleggen en daar over 30 jaar de hypotheek mee af te betalen. Helemaal gratis wonen dus!! (Muv de rentebetalingen).
Dat lijkt toch wel veel op die zogenaamde spaarplannen, waar je ook voor een groot bedrag aandelen kocht en gedurende een aantal jaren dacht te sparen, maar in werkelijkheid de rente op die lening betaalde (á 8%)
The End Times are wild
  maandag 21 februari 2011 @ 21:20:55 #298
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93122596
Zijn dat niet die typische DSB-hypotheken?
  maandag 21 februari 2011 @ 21:22:56 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93122733
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Whuzz het volgende:
Zijn dat niet die typische DSB-hypotheken?
Volgens Radar betrof 23% van de Nederlandse hypotheken zo'n constructie.
The End Times are wild
  maandag 21 februari 2011 @ 21:30:10 #300
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_93123227
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Volgens Radar betrof 23% van de Nederlandse hypotheken zo'n constructie.
Dan moet ik wellicht nog eens kijken. Volgens mij was dit het percentage mensen dat door zo'n constructie in financiële problemen komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')