Ik had laatst een boomerang kaart met "Yoghurt zoekt banaan"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:03 schreef Wicked-Game het volgende:
Pfff wat een fruit....
Dus hup die banaan de perzik in peren!
Noem eens 4 punten die je aan jezelf wil verbeterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen
Net terug van solli gesprek. Gelukkig niet zenuwachtig, was ook wel goed gesprek. Hoefde zowaar geen enkele standaard solli vraag te beantwoorden
Nu zelf bedenken of ik het wil en afwachten wat zij willen
What a lucky guy that is gonna be.quote:
Vertel eens wat nieuwsquote:
Dat ik tieten heb is ook geen nieuws zekerquote:
Ik zit zo vaak aan mijn buik te wrijven en masseren dat mijn man elke keer weer in een deuk ligtquote:
Ik draai die vragen altijd om.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Noem eens 4 punten die je aan jezelf wil verbeteren
Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Waarom heb je voor ons gekozen?
Waarom moeten we jou aannemen?
Wanneer krijg je bericht?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen
Net terug van solli gesprek. Gelukkig niet zenuwachtig, was ook wel goed gesprek. Hoefde zowaar geen enkele standaard solli vraag te beantwoorden
Nu zelf bedenken of ik het wil en afwachten wat zij willen
Die allemaal ja, en geen enkele werd gesteldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Noem eens 4 punten die je aan jezelf wil verbeteren
Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Waarom heb je voor ons gekozen?
Waarom moeten we jou aannemen?
Allemaal geen nieuws neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik tieten heb is ook geen nieuws zeker
Hmmm... Ik ben aan het werk en het gaat goed? En informatie krijgen van de overheid is een crime?
In plaats van te lachen kan hij je natuurlijk ook eens masserenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit zo vaak aan mijn buik te wrijven en masseren dat mijn man elke keer weer in een deuk ligt
Snotquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allemaal geen nieuws nee
[..]
In plaats van te lachen kan hij je natuurlijk ook eens masseren
Oke. Valt wel mee, wat wachten betreft dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over 1,5 week ong, ivm vakanties van P&Oers.
Hij wil alleen maar voelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
In plaats van te lachen kan hij je natuurlijk ook eens masseren
Inderdaad, daarbij voor mezelf ook wel prettig, heb ik ook nog bedenktijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Oke. Valt wel mee, wat wachten betreft dus.
De viespeukquote:
Je bent niet direct heel enthousiast?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad, daarbij voor mezelf ook wel prettig, heb ik ook nog bedenktijd
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
He Sammz
Heb ik nooit geen last van
Ik herhaal nooit dingen die ik al heb gezegd als ik wat gedronken heb... echt niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |