Lus je geen ananas?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit, zolang ik 't maar niet zelf op hoef te eten
Daar gebruik ik dan liever chocolade saus voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die bruine streepjes op dr tieten
Hmm lichtelijke verminking, toch wel zonde van die boobies hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij komt echt nooit in de buurt van mijn tietenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, t is mn favo vrucht, helaas licht gevoelig er voor, maar eet em toch rustig helemaal op in mn eentjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. De structuur staat me niet aan.
Of op dr buikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaaahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt echt nooit in de buurt van mijn tieten
Die heb jij al tochquote:
Ik ben zelf erg fan van meloenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, t is mn favo vrucht, helaas licht gevoelig er voor, maar eet em toch rustig helemaal op in mn eentje
Daar hou ik weer niet zo van en die heb jij alquote:
Ik ben erg fan van mijn eigen meloenen!quote:
M'n eigen, galia, cantaloupe, water, honing, bring it onquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van mijn eigen meloenen!
Ik smeer vanaf het begin met van alles wat ik heb kunnen vinden zowel mijn buik als mijn meloenen maar helaas. Niets heeft geholpen.quote:
Oh, jammer. Ik hoor er hele goede verhalen overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik smeer vanaf het begin met van alles wat ik heb kunnen vinden zowel mijn buik als mijn meloenen maar helaas. Niets heeft geholpen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:03 schreef Wicked-Game het volgende:
Pfff wat een fruit....
Dus hup die banaan de perzik in peren!
Ik vind t wel wat hebben, iig niet lelijk of afstotend.quote:
Ik heb dure merken geprobeerd. De huismerken. Maar niets. Zalfjes of olie maakt ook allemaal niets uit. Maar volgens de verloskundige is het ook zonde van je geld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik hoor er hele goede verhalen overEn de BBBB creme van VSM?
Ach ik hoop dat ik straks mooi terug vouw en je het zo weinig mogelijk ziet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel wat hebben, iig niet lelijk of afstotend.
Masserenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb dure merken geprobeerd. De huismerken. Maar niets. Zalfjes of olie maakt ook allemaal niets uit. Maar volgens de verloskundige is het ook zonde van je geld.
Je onderhuid scheurt niet de bovenhuid. Dus je kan smeren wat je wilt.
Ik gebruik 1 crème nog voor mijn borsten om die soepel te houden. Want ik heb nu gemerkt dat zelfs tepels kunnen uitdrogenNooit last van gehad
Oke. Apart. Massage schijnt ook te kunnen werken. Bindweefselmassage geloof ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb dure merken geprobeerd. De huismerken. Maar niets. Zalfjes of olie maakt ook allemaal niets uit. Maar volgens de verloskundige is het ook zonde van je geld.
Je onderhuid scheurt niet de bovenhuid. Dus je kan smeren wat je wilt.
Ik gebruik 1 crème nog voor mijn borsten om die soepel te houden. Want ik heb nu gemerkt dat zelfs tepels kunnen uitdrogenNooit last van gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |