Blijft zo'n enorm geweldig supernummer he!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook nietIk vergeet wel wat ik heb gezegd, soms.
Leuk lied is het he!
Heb jij een hoerhuis???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef Kreator het volgende:
Mijn hoerbaas gaat akkoord met een aquarium, als de constructeur geen problemen ziet..
Ik moet een keuze gaan maken welke richting ik precies op wil (en heb zelf nog niet echt een bepaald beeld van wat ik precies wil). En dit is 1x kant en kan ook opzoek gaan naar de andere kant (programmeren/beheer of meer consultancy/ BI kant)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:18 schreef MissMSX het volgende:
Je bent niet direct heel enthousiast?
Zag/zie je het niet meer zo zitten bij Defensie dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet een keuze gaan maken welke richting ik precies op wil (en heb zelf nog niet echt een bepaald beeld van wat ik precies wil). En dit is 1x kant en kan ook opzoek gaan naar de andere kant (programmeren/beheer of meer consultancy/ BI kant)
Beide kan ik waarschijnlijk helemaal geweldig gaan vinden. Maar wat is bv verstandig om nu in te investeren
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijft zo'n enorm geweldig supernummer he!
Wat ik wel een tikkie jammer vond van Jovink is dat Hanggai er nog 2 NOG snellere coupletten achter aangooien als ze alleen optreden.
Mja als het dan ook nog verder ging dan voelenquote:
Nop.. wil hier wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef STING het volgende:
Zag/zie je het niet meer zo zitten bij Defensie dan?
Ja, heb ze datzelfde jaar op Lowlands gezien. Hanggai is sneller dan Jovink.quote:
Daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.. wil hier weg
Op mijn huidige werkzaamheden en collega's ben ik uitgekeken. Daarbij zijn er wel doorgroeimogelijkheden, maar dat betekend of verhuizen of een heel andere functie.
De behoefte om in een commercieel bedrijf aan de slag te gaan is ook groot, want ben die hierarchie hier ook wel zat.
Ik zit in de markt. Maar ik kan niks vinden dat me bevalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd om de markt in te stappen kan niet beter (tenzij het nog verder naar beneden duikt).
Klopt ja. Deadlines kennen ze hier niet of ze hebben totaal geen gevolgen. Werkdruk is soms gigantisch laag, wijzigingen kan/mag je zowat niet doorvoeren en in discussies zijn men hier over pietlullige dingetjes uren mee bezig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen ja.
Mijn tijd van Defensie was voor even leuk, maar vooral omdat ik in een project zat, waar het projectmanagement volledig extern was. Maar in de lijn was het me veel te wollig, veel te weinig resultaatgericht.
Komt zoiets op LL ja?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, heb ze datzelfde jaar op Lowlands gezien. Hanggai is sneller dan Jovink.
Wel weer tof dat ze daar aan de blikjes Grolsch zaten, en flink ook, hebben ze toch nog iets geleerd in de Achterhoek.
Oke. Maar, sneller is niet altijd beterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, heb ze datzelfde jaar op Lowlands gezien. Hanggai is sneller dan Jovink.
Wel weer tof dat ze daar aan de blikjes Grolsch zaten, en flink ook, hebben ze toch nog iets geleerd in de Achterhoek.
Qua Folk welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar, sneller is niet altijd beter
Allemaal heel erg herkenbaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja. Deadlines kennen ze hier niet of ze hebben totaal geen gevolgen. Werkdruk is soms gigantisch laag, wijzigingen kan/mag je zowat niet doorvoeren en in discussies zijn men hier over pietlullige dingetjes uren mee bezig.
Natuurlijk is een commercieel bedrijf ook niet heilig, maar zou voor mij wel goed zijn nu
Nou ja, heb nooit van die lui gehoord verder. 'k Vind Jovink gewoon leukquote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal heel erg herkenbaar
Ook de lage werkdruk, wat slopend was dat
Nee, geef mij maar een project met strakke deadlines en no nonsense
Ze zijn ooit begonnen als Chinese punkband, maar kwamen er achter dat ze veel meer de wereld inkonden als Mongoolse Folkbandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, heb nooit van die lui gehoord verder. 'k Vind Jovink gewoon leuk
O ja, de lima. Daar kom ik niet zo vaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hanggai wel ja. In de Lima. Bij alle andere wereld/folk muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |