ze moeten die telefoon gewoon een keer af laten gaan nu (of 's nachts), dat zou pas leuk zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik werd om 6:00 al wakker gemaakt door de kleine
eergister was dat om 4:24 al
ja daag ga maar lekker slapen
![]()
Iedereen ligt nog in de kooi zo te zien, plens water zou een leuke actie zijn
quote:
Ben benieuwd hoe snel ze opstaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze moeten die telefoon gewoon een keer af laten gaan nu (of 's nachts), dat zou pas leuk zijn
Ze beginnen net pas hoor, sommige zijn nog niet uit bed gegaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen!
Kut, weer te laat om het wakker worden mee te krijgen.
Kut, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Ceetje.. het volgende:
hij gaat gewoon verder waar ie gisteren in z'n psychotische bui mee is opgehouden
Daar hou ik wel van! Hij is lekker bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Ceetje.. het volgende:
hij gaat gewoon verder waar ie gisteren in z'n psychotische bui mee is opgehouden
Oh geweldig. Ik ga teruglezen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef Ceetje.. het volgende:
verder is ie zich heel bewust geworden van de camera's. Hij meent namelijk dat heel nederland aan de buis zit gekluisterd voor SST. Hij had ook ruzie met Cynthia, confronteerde haar daarmee en zei toen in een discussie: nee, wacht, opnieuw, dit is wel televisie.
jaaaa, geweeeeldig, hij brengt wel leven in de brouwerij. Begin me serieus af te vragen wat ie vandaag gaat slopen om de sleutel te vinden. Hij moet alleen niet blijven doordrammen over de opa, dan krijgen de anderen er op een gegeven moment ook zat vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |