quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieffies: ik ben er weg van! Tot morgen (ofzo) en welterusten voor zometeen!![]()
![]()
slaap lekker!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieffies: ik ben er weg van! Tot morgen (ofzo) en welterusten voor zometeen!![]()
![]()
Ik geloof daar niet inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Monique schijnt hoogbegaafd te zijn. Die heb ik ook nog niet op heel veel slims kunnen betrappen. Maar dat kan ze uiteraard doen om niet teveel prijs te geven.
Ik heb Sharon expliciet fouten in de spreektaal horen maken. Van die grote fouten. Maar dat is míjn obsessie, misschien niet al te objectief om haar daarop als 'dom' neer te zetten. Ik kijk het nog even aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Monique schijnt hoogbegaafd te zijn. Die heb ik ook nog niet op heel veel slims kunnen betrappen. Maar dat kan ze uiteraard doen om niet teveel prijs te geven.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
slaap lekker!
Ik ga het ook opgeven, die telefoon gaat hem niet meer worden vannacht.
Bummer!
Droom lekker over G.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Ik vind Sharon ook meer 'streetsmart'.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb Sharon expliciet fouten in de spreektaal horen maken. Van die grote fouten. Maar dat is míjn obsessie, misschien niet al te objectief om haar daarop als 'dom' neer te zetten. Ik kijk het nog even aan.
Dat is precies wat ik bedoel, dank je. Maar ze zou dus wel 'slim' kunnen zijn en het spel kunnen winnen. Dat wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Ik vind Sharon ook meer 'streetsmart'.
Heerlijk dat iedereen nu zegt: zo werken!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:15 schreef diditje64 het volgende:
Goedemorgen iedereen. Wat een avondje ik zie dat er weer niet geslaapwandeld is nou ja ik hoor jullie verslagen wel hoe het met de ruggen van die twee in het tentje gesteld staat. ik moet even werken dus hou het via Fok in de gaten
![]()
ojah mam ook goedemorgen trouwens
goh, woon je bij mij in de buurt dan, ik heb een voetbalveld tegenover mijn huis en ben blij dat er aan de overkant van de straat een paar jaar geleden huizen gebouwd zijn. Mijn stroomrekening was tot die tijd altijd erg laag, ik hoefde geen lamp aan te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was me nog niet eens opgevallen![]()
Die verlichting zie ik elke avond hier achter huis als ze aan het voetballen zijn, totaal 13 lampen gaan dan aandan hoef je ineens je verlichting in huis niet meer aan
nee daar valt niet in te slapen, voor mij dan
nou, ik schakelde een half uurtje geleden in, en ze lagen toen vol in het licht, net zoals nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:07 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen.................de lampen gaan toch s`nachts uit|\???
Als je in Holwerd woont dan welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, woon je bij mij in de buurt dan, ik heb een voetbalveld tegenover mijn huis en ben blij dat er aan de overkant van de straat een paar jaar geleden huizen gebouwd zijn. Mijn stroomrekening was tot die tijd altijd erg laag, ik hoefde geen lamp aan te doen
oefff, zo herkenbaar....:)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga maar weer eens aan de dagelijkse dingen beginnen (vaatwassertje, wasmachine etc) kortom, de huishoudelijke taken waar ik niet aan toekom als ze wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |