FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hou ik me een keer aan de regels...quote:
Vond de "Onbevoegd Kamperen" titel toch wel wat leukerquote:
Ik wil ook niet slapen. Door de streams is mijn slaapritme weer volledig omgegooid. Maar àls ik dan stream, gebeurt er niets. Misschien word Karim nog wakkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:55 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Vond de "Onbevoegd Kamperen" titel toch wel wat leuker![]()
Maar ja, ik betwijfel of er nog wat gaat gebeuren.. maar ik KAN gewoon niet slapen, dit is te verslavend![]()
Same here! en toch ga ik na 'n laatste peuk m'n eigen tentje opzetten zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik wil ook niet slapen. Door de streams is mijn slaapritme weer volledig omgegooid. Maar àls ik dan stream, gebeurt er niets. Misschien word Karim nog wakker.
Ja ik begin mij toch wel een beetje zorgen te maken over mezelf, beetje naar slapende dames starenquote:
Jammer dat Gerard altijd zo vroeg gaat pitten he?quote:
Misschien gaat joooann wel slaapwandelend nakend douchenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik wil ook niet slapen. Door de streams is mijn slaapritme weer volledig omgegooid. Maar àls ik dan stream, gebeurt er niets. Misschien word Karim nog wakker.
Extreem jammer. Ik geloof dat ik (van wat ik gezien heb dan) zijn persoonlijkheid niet eens zo geweldig vind, een beetje een moraalridder, al doet-ie in ieder geval mee met het spel, maar dat uiterlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jammer dat Gerard altijd zo vroeg gaat pitten he?
ik rook er een mee en ga ook me mandje opzoeken ,geent tentje (buiten)voor mij ik ben als de dood voor kriebelende kruipende vliegende beesiesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Same here! en toch ga ik na 'n laatste peuk m'n eigen tentje opzetten zo
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
Groetjes uit zonnig Portugal!
[ afbeelding ]
Een beetje shampoo zou hem niet misstaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Extreem jammer. Ik geloof dat ik (van wat ik gezien heb dan) zijn persoonlijkheid niet eens zo geweldig vind, een beetje een moraalridde, al doet-ie in ieder geval mee met het spel, maar dat uiterlijk.
Maar de vogeltjes doen hettum!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
't Zal wel frisjes zijn, zo op 't harde cement slapen met je koppie in de openlucht
Ik ben dol op van dat gladde gelhaar, mits langquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een beetje shampoo zou hem niet misstaan.
Weer een foute post van jou. Het houdt niet op hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Catweazle denkt zelf altijd gelijk te hebben![]()
Vandaar dat ik er ook niet zoveel op reageer vandaag![]()
Bevalt me overigens prima, deze aanpak
Het gerucht gaat dat het vleermuizen zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar de vogeltjes doen hettum!
Sweet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Extreem jammer. Ik geloof dat ik (van wat ik gezien heb dan) zijn persoonlijkheid niet eens zo geweldig vind, een beetje een moraalridder, al doet-ie in ieder geval mee met het spel, maar dat uiterlijk.
True!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een beetje shampoo zou hem niet misstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |