quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef MPG het volgende:
O en mart, ga nou niet in fpsc beweren dat je slechts stagiair bent...
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef MPG het volgende:
O en mart, ga nou niet in fpsc beweren dat je slechts stagiair bent...
Die staan thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
potje met groen had je daar toch voor?
Ik heb alleen rood. En die hou ik zelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
potje met groen had je daar toch voor?
ok..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt toch al een calculator, gewoon op wat cijfers rammen, dan heb je een random gegenereerd nummer.
Dat mag, daar heb ik al meerr dan genoeg vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb alleen rood. En die hou ik zelf![]()
...
ik ken dat gevoel, ik heb ook zo'n ochtendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een K ochtendNu even pc aan collega geven
Tot later...
Dat is niet zo heel lastigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok..
het zit zo:
je kent zo'n nummer ding bij de bakker/slager/etc? dan moet je een nummer trekken en dan hoor je een buzzer en dan ben je aan de beurt als jouw nummer op dat ding staat.. ik wil dat dat ding een random nummer genereerd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb alleen rood. En die hou ik zelf![]()
...
Ja, met je potje rooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood heb je meer dan genoeg roodquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag, daar heb ik al meerr dan genoeg van
Das 1 regel code in matlab. Displaytje aansturen en klaar is de luie engineer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok..
het zit zo:
je kent zo'n nummer ding bij de bakker/slager/etc? dan moet je een nummer trekken en dan hoor je een buzzer en dan ben je aan de beurt als jouw nummer op dat ding staat.. ik wil dat dat ding een random nummer genereerd
maar ehm.. hoe krijg je matlab in dat apparaat??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Das 1 regel code in matlab. Displaytje aansturen en klaar is de luie engineer.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar ehm.. hoe krijg je matlab in dat apparaat??
Proppenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
machientjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
* Barretje80 gaat even naar een leverancier.. machientjes kijken
Laptop, of pc met tft schermquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Veel kijk plezierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef Barretje80 het volgende:![]()
* Barretje80 gaat even naar een leverancier.. machientjes kijken
jah maar ik moet al met dat display slepen.. niet ook nog met een laptopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |