Dat is dan een andere wijk, dus daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
vandaar dat Zandvoort weer eens zonder stroom zit.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:58 schreef Toekito het volgende:
Zo 5 dozen en 1 tv boven gezet. Nu koffie en ademhappen.
Welkom terug LLquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Zo daar ben ik weer, uk naar de psz gebracht
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
heb je weer overtuiging nodig ??quote:
oeh, jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je weer overtuiging nodig ??
Nadat zuster enfermerel me eens duchtig onder handen heeft genomen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:55 schreef DaMart het volgende:
Hey, een plaatje van MPG!
[ afbeelding ]
quote:
Hai mopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Zandvoort.quote:
op buienradar is nergens neerslag boven NL te bekenen. Dus ik zou 112 bellen voor hem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zo zomaar kunnen Of hij heeft witte vlekjes voor zijn ogen
hey gekjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort.
En nee, ik ben niet gek en er zitten geen witte vlekken voor mijn ogen... er dwarrel(d)en sneeuwvlokken naar beneden.
chez martquote:
ja hoor.. ik hou er van om oude uitgebluste mannen een beetje een hart onder de riem te steken door sexueel getinte opmerkingen te makenquote:
Kijk nog eens goed rond 9:05-9:10 uur net boven de grenslijn van Zuid- en Noord-Hollandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
op buienradar is nergens neerslag boven NL te bekenen. Dus ik zou 112 bellen voor hem.
daar ligt zandvoort nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed rond 9:05-9:10 uur net boven de grenslijn van Zuid- en Noord-Holland.
Jawel hoor. En er zijn genoeg kleine neerslagvlekjes te zien... zoom ook maar eens in.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor.. ik hou er van om oude uitgebluste mannen een beetje een hart onder de riem te steken door sexueel getinte opmerkingen te maken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor.. ik hou er van om oude uitgebluste mannen een beetje een hart onder de riem te steken door sexueel getinte opmerkingen te maken
Vergeleken bij GF en PeZu ben je nog relatief jong, inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben niet oud
ik ben niet uitgeblust
Luisteren zal zequote:
Breng je niet liever jonge kerels het hoofd op holquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh toyboys!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Breng je niet liever jonge kerels het hoofd op hol![]()
?
je wilt niet weten. En Muck maar denken dat ik alleen een bank ben wezen halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Breng je niet liever jonge kerels het hoofd op hol![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |