Egoïstisch hahahahahquote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laura, dan hoef ik niet al te lang wachten op onze date
niet gezien dus knal deze maar dichtquote:Op maandag 21 februari 2011 12:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een dejavu
Ja, hebbes[POLL] Wie van de dames mag van jou donderdag haar koffertje pakken?
*handje geeft... soms heb je van die dagenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet gezien dus knal deze maar dichtalles gaat verkeerd vanmorgen sorry
jadaag ik ga mijn reactie niet opnieuw typenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet gezien dus knal deze maar dichtalles gaat verkeerd vanmorgen sorry
Er staan er ook zoveel, ik dacht he geen tt over het vertrek a.s. donderdag, denk ach doe ik het wel weer hahaha verkeerd dus, en had in eerste instantie het op RLS gepost was ook verkeerd Pietje of Gert moet maar ff daar heen om ook die van een slot te voorzien.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*handje geeft... soms heb je van die dagen
En je was niet de enige, ik heb nog drie gelijksoortige topics voorbij zien komen
Geheel mee eens!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Toverheks het volgende:
Maar ondanks er nu 2 TT`s lopen over wie er mag vertrekken a.s. donderdag blijf ik bij mijn besluit, Cynthia mag haar koffertje pakken en donderdagavond weer op het vliegtuig stappen richting Nederland
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 12:51 schreef Reservebelg08 het volgende:
heb ik onder een steen geleefd als ik zeg: waar gaat dit over???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |