Heuj, ik heb het netjes aan klinker gevraagdquote:
Ssssht, dat was toch nog geheim?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef dralion13 het volgende:
Je vergeet muisje in dit verhaal te noemen![]()
Hij had net zo goed een date vandaag
Nietwaar!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
De FOK-Hoer
No offence natuurlijk. Maar je begrijpt 't vast wel
Wat is dit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
De FOK-Hoer
Oh niet? Oh, tofquote:
Hihiquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit was pas mijn 14e FOK!-date hoor. Valt me beetje tegen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit was pas mijn 14e FOK!-date hoor. Valt me beetje tegen.
Dankjewel chickie, jij bent ook supertof.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef xSummergirlx het volgende:
Klinkerbotsing, ik houd van je! Succes met je man!
Hij ging even wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef HappyBob het volgende:
Even fok checken tijdens een dateWaarom nou toch? Daar ben ik dan toch wel benieuwd naar.
Ja, wel wat apart dat ja. Maargoed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef HappyBob het volgende:
Even fok checken tijdens een dateWaarom nou toch? Daar ben ik dan toch wel benieuwd naar.
Botsende klinkersquote:
Hihi, klinkertje toch, je bent verslaafdquote:
Je bent een toffe peer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankjewel chickie, jij bent ook supertof.
Nou...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh niet? Oh, tofMUIS DOE JE VERHAAL!
Knoflook vriendquote:
Klinkt erg goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nou...
wandelen, eten, wandelen, bios, geyle neuq sechs in bios, wandelen, eten, meer geyle neuq sechs, eventjes wandelen en een kusje als afscheid toen ik de trein instapte...
Stonk je zo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hey,niet spotten met mijn jeugdkoosnaam.
Wat lieeeefffquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar muisje vergat dat we hand in hand liepen ook.
Je was op date met Danger.Mouse?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar muisje vergat dat we hand in hand liepen ook.
Het was maar een vraagquote:
ahahhahaquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je was op date met Danger.Mouse?
Mag ik vragen wat je nationaliteit is Mouse?
wtf?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja het doet een beetje duits aan. Met z'n geblondeerde haren.quote:
Whut?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja het doet een beetje duits aan. Met z'n geblondeerde haren.![]()
Leuk hé zo een topicquote:
Tjaquote:
Inderdaad. Tieten-adoratie topic van maken?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Inderdaad. Tieten-adoratie topic van maken?
Nee dat doe ik alleen met jou.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
Is er ook gedanst tijdens de date?
groetjes KK
Nee ik ben zijn neef. Vandaar ook Danger.Mousequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef ukga het volgende:
Dj danger mouse? DE danger mouse die Jay-z zn album (the grey album) heeft geremixt???
Volgende slachtoffer is alweer gesignaleerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat doe ik alleen met jou.
Ok. btw sorry voor die belediging van net, want ik had geen idee waar het topic over ging. Ook handig als het volgende keer in de OP vermeld wordt. maar naar enige aanwijzingen heb ik vernomen dat jij gedate heb met die snee van het plaatje uit de OP?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee ik ben zijn neef. Vandaar ook Danger.Mouse
Nee, is al oud.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Volgende slachtoffer is alweer gesignaleerd.
Tjonge jonge zeg..quote:
Ja sorry man, maar ik dacht dat het nog geheim was en alles van muis. Maar ik zal het even aanpassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef ukga het volgende:
[..]
Ok. btw sorry voor die belediging van net, want ik had geen idee waar het topic over ging. Ook handig als het volgende keer in de OP vermeld wordt. maar naar enige aanwijzingen heb ik vernomen dat jij gedate heb met die snee van het plaatje uit de OP?
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:
Yea that's mequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef ukga het volgende:
[..]
Ok. btw sorry voor die belediging van net, want ik had geen idee waar het topic over ging. Ook handig als het volgende keer in de OP vermeld wordt. maar naar enige aanwijzingen heb ik vernomen dat jij gedate heb met die snee van het plaatje uit de OP?
Een insider.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer?
quote:
Nee lieve muis, niet die van het plaatje joh, sufferdquote:
Past dat nog allemaal in die kleine opening?quote:
Wanneer is onze berenklauwdate?quote:
Ik werk achter de schermen mee, muisje mag haar hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Past dat nog allemaal in die kleine opening?
april lijkt mij de beste tijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wanneer is onze berenklauwdate?
Wat lief van jequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik werk achter de schermen mee, muisje mag haar hebben
oke goed gedaan, al hoop ik niet dat je me gaat vertellen dat je der op dit forum heb ontmoet heaquote:
En wie ben jij om steeds van deze opmerkingen te maken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Daar is anders niets mis meequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef ukga het volgende:
[..]
oke goed gedaan, al hoop ik niet dat je me gaat vertellen dat je der op dit forum heb ontmoet hea
TJa, we hebben wat priaterinnen tekort ben ik bangquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat lief van jeAan wie moeten we jou nou koppelen?
Ja shit zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
TJa, we hebben wat priaterinnen tekort ben ik bang
En ondanks de vrouwelijke kanten van bob is hij toch niet piraterin genoeg voor mij
Dan zegt ie het niet, maar het is wel zo, problems?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef ukga het volgende:
[..]
oke goed gedaan, al hoop ik niet dat je me gaat vertellen dat je der op dit forum heb ontmoet hea
Oehoehhh, dit wordt knokken! Maar dat was niet de bedoeling van mijn topicquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan zegt ie het niet, maar het is wel zo, problems?
Voor jou een vraag, ons een weet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef ukga het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel posts dangermouse heeft moeten investere voor die date
Heuj, ja, iemand ontmoeten via fok is een tikje suf ja, maar daarom hoef je niet zo te doen ja?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef ukga het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel posts dangermouse heeft moeten investere voor die date
Hier!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Isambard het volgende:
Godver nee!
Vaarwel wrede wereld. Het was leuk jullie te hebben gekend
Voordat je gaat, ken jij een piraterin voor dralion?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Isambard het volgende:
Godver nee!
Was niet te verwachten dit. Maar je bent wel realistischquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heuj, ja, iemand ontmoeten via fok is een tikje suf ja, maar daarom hoef je niet zo te doen ja?Niks geen
Wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Isambard het volgende:
Godver nee!
Ja, ik kan het maar beter toegevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Was niet te verwachten dit. Maar je bent wel realistisch
Yupquote:
Klinker, ik ken je eigenlijk niet maar ik hou nu al van jequote:
Komop, als lid van ARG7 had je het moeten wetenquote:
Daar hoop ik ook een beetje op jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
Nog foto's gemaakt van jullie 2en? anders geloof ik het niet.
Slecht dit wel. Maar hij is een beetje een afvallig lid..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Komop, als lid van ARG7 had je het moeten weten
Awhh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Isambard het volgende:
[..]
Klinker, ik ken je eigenlijk niet maar ik hou nu al van je
Maar nu is het te laat
ik heb het te drukkkkkkkkquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slecht dit wel. Maar hij is een beetje een afvallig lid..
Met fokken zekerquote:
Nee, met school en belangrijke dingen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Met fokken zeker
JE hebt er gewoon geen zin in he
Hum, okequote:
het spijt mequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hum, okeHet zal wel
Slaaplekker vast iedereen, droom zacht!![]()
![]()
IK ZEG NOG DAT ZE JOU ER WEL BIJHOUDT!!!quote:
Zat er al enige tijd aan te komen, komt het als een verrassing?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
IK ZEG NOG DAT ZE JOU ER WEL BIJHOUDT!!!
komn niet haten vriendquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zat er al enige tijd aan te komen, komt het als een verrassing?
Dit is niet mijn topic, vriendquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Nitrouz het volgende:
ik dacht ik neem even een kijkje vriend
TS is seriemoordenaar vriendquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn topic, vriend
Bloempje is een piraat, geen seriemoordenaar, das wat andersquote:
Waarom gebruik je zo veel vriend in je zin vriend?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn topic kills zijn niet altijd succesvol, onderweg naar deze kill kreeg ik al 2 kanonslagen op mijn rechterteen vriend
Hij gebruikte het woord vriend niet vaker dan het woord rechterteen in die zin hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo veel vriend in je zin vriend?
Muiz.quote:
Kusje op?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Klinker, ik hou van je zoals je bent, maar de OP van dit topic deed me wel heel veel pijn
Piraten onder mekaar. It's a ARG7 thingquote:
SMART!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij gebruikte het woord vriend niet vaker dan het woord rechterteen in die zin hoor.
Schatje tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Klinker, ik hou van je zoals je bent, maar de OP van dit topic deed me wel heel veel pijn
Ga eens buitenspelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
sommige mense de moeder haha jw-
hihi moet jij zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
oprotte kk mooiboi met je stoere kk kop
Graag uitleg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
De FOK-Hoer
Ey ik deed niks vriendquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ze gemeen doen tegen me.
Dat is stom van ze, maar ik denk dat jij heel goed voor jezelf kan opkomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ze gemeen doen tegen me.
poffen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef Nitrouz het volgende:
moek t cafe afbelle heb tog geen geld voor bier nu
KUT OVERHEID
Oh, oké.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is stom van ze, maar ik denk dat jij heel goed voor jezelf kan opkomen.
15?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Michhas het volgende:
Wat een fucking kuttopic
Bespreek die vijftienjarige puber onzin lekker op MSN of in PUB, jesus christ
quote:
Waarheid!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Michhas het volgende:
Wat een fucking kuttopic
Bespreek die vijftienjarige puber onzin lekker op MSN of in PUB, jesus christ
Als je het zo bekijkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:07 schreef ukga het volgende:
Mensen vanwaar die haar. 2 sociaalafwijkende mensen hebben zich kunnen ontplooien door op een date te gaan. (waarschijnlijk een internet café)
weez blij voor ze
Even quoten zodat we bewijs hebben na de derde datequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |