Daar was Philip toch ook gewoon bij in die gang?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en gerard lult verder nooit uit zn nek
Ja dat is waar. Maar ik bedoelde mee dat ik het triest zou vinden als zijn familie en vriendin als ze niet op de hoogte waren, het op internet zouden lezen. En natuurlijk zou Guido daar dan helemaal zelf verantwoordelijk voor zijn, maar ik zou het sneu vinden voor die mensen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het anders zelf niet had gevonden, die vriendin?
Het stond echt óveral!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
Sophie is ooit een keertje per ongeluk op een lul gevallen terwijl er een camera stond te draaien! Nu we toch geheimen moeten raden!
ja whatever zeg, moet je je kop maar niet boven het maaiveld uit steken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat zijn vriendin echt is en deze mensen nog niet op de hoogte waren:![]()
Er zijn drie mogelijkheden, waarvan héééél naïef me de meest onwaarschijnlijke lijkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja we weten niets over dat meisje....misschien is ze wel heel dom en naief.
Of nep. Ik begin dat laatste steeds meer te geloven.
En nog een keer! En nog een keer! En nog een keer! En nog een keer!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
Sophie is ooit een keertje per ongeluk op een lul gevallen terwijl er een camera stond te draaien! Nu we toch geheimen moeten raden!
Kom op zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik bedoelde mee dat ik het triest zou vinden als zijn familie en vriendin als ze niet op de hoogte waren, het op internet zouden lezen. En natuurlijk zou Guido daar dan helemaal zelf verantwoordelijk voor zijn, maar ik zou het sneu vinden voor die mensen.
Ze valt wel veel dus het kan bestquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
U is nieuw, onervaren, tegen een molen aan gelopen, of anderzijds van de minder bedeelden?
de een begon, de ander volgde en heimweequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Razor21 het volgende:
Waarom is iedereen nu zo manisch depressief? Heb het laatste half uur niet echt gevolgd.
En alsof Gay zijn zo slecht is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik bedoelde mee dat ik het triest zou vinden als zijn familie en vriendin als ze niet op de hoogte waren, het op internet zouden lezen. En natuurlijk zou Guido daar dan helemaal zelf verantwoordelijk voor zijn, maar ik zou het sneu vinden voor die mensen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef catwaezle het volgende:
Laura waarschuwde Sofia even dat een deel van haar tepel zichtbaar was
*Blaast op nagels....dat heb ik ook wel eens gehad.....zonder camera's overigens...*hoop ikquote:
Niet alleen gay hequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En alsof Gay zijn zo slecht is.
Sorry schat maar ik had al vanaf dag 1 geroepen dat ik mijn beurt voorbij laat gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
Zo'n wit eng ding Coos als ze maar onder de 60 kg is? pffff
Ja en gerard had een miljoen op straat gevonden maar liet het toen hij het in ze zak wou stoppen weer vallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
Ik heb net het manische deel gemist? Wat een grafstemming.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Razor21 het volgende:
Waarom is iedereen nu zo manisch depressief? Heb het laatste half uur niet echt gevolgd.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En nog een keer! En nog een keer! En nog een keer! En nog een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb in een internaat gezeten!"quote:
Dat doet zijn familie toch ook niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja whatever zeg, moet je je kop maar niet boven het maaiveld uit steken!
Juist nu er een aantal depri zijn moeten ze een lading alcohol het huis ingooienquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Razor21 het volgende:
Ze hadden op z'n minst een feestje kunnen geven voor de kandidaten.
In BB was dat toch standaard na de liveshow??
Dat ding van Guido komt niet eens boven het versgemaaide gras van de Arena uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doet zijn familie toch ook niet?
Dat zou wel extra leuk zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Smaken verschillen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Sofietje wel lekker, mooie caps ook
Budget van deze maand is er alweer doorheen gedraaid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Razor21 het volgende:
Ze hadden op z'n minst een feestje kunnen geven voor de kandidaten.
In BB was dat toch standaard na de liveshow??
Er moet ook wat te kijken zijn voor de TV-Nerds.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom zijn die streamlocks eigenlijk als er iemand naar de KvdW gaat/moet?
Het komt nog niet eens boven een deurmat uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ding van Guido komt niet eens boven het versgemaaide gras van de Arena uit
Die dingen zijn voor de liveshowsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ze kunnen met maar 4 camera's opnemen of zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Jonguh! Zuigert. Ik heb helemaal niets tegen gays, vind Guido nog steeds 1 van de leukste users en blablabla. Ik zou het gewoon sneu vinden voor de mensen die hem dierbaar zijn als ze daar via internet achter zouden komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En alsof Gay zijn zo slecht is.
Zijn familie staat toch niet met een stijve piemel op das internet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |