Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef nightday2011 het volgende:
[ afbeelding ]
deze cartoon is wel mooi maar het lijkt een beetje op anime.
ah, het algemene (zwaar betreurende) beeld van anime komt weer boven drijven...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef DasApart het volgende:
Cartoons zijn voor de funny. Anime zijn geen mooie tekeningen, maar gewoon dezelfde stijl uitvergrote wijven met dikke tieten die no way in hell in Japan kunnen wonen.
ik zou zelf niet helemaal "de vinger" erop kunnen leggen wat precies het verschil maakt, maar enige wat ik kan concluderen met de anime en animated die ik gezien heb (en dat zijn er nogal wat) is dat:quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
het enige wat japanners doen is super schattige gezichten tekenen met vrolijke en felle kleurtjes en dat maakt het anime toch
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja anime is zooooo cool.
Stomme japfappers.
ook al doen ze iets wat totaal niet schattig is. ze zien er wel schattig uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou zelf niet helemaal "de vinger" erop kunnen leggen wat precies het verschil maakt, maar enige wat ik kan concluderen met de anime en animated die ik gezien heb (en dat zijn er nogal wat) is dat:
1) japanners hebben een aparte personage tekenstijl, in 99% v/d gevallen komt het over als een persoon, animated serie's hebben vaker onrealistische figuren.
2) verhaal technisch zitten anime imho beter inelkaar
3) kwalitatief zijn anime beter (meer oog voor details)
wat betreft schattigheid, check dit filmpje:
(niet echt diervriendelijk, je bent gewaarschuwd)
nee ik houd niet van sushi enzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |