Je oude UI, waar is ie?quote:
Kan die nieuwe erg waarderenquote:
Handen in de lucht en de groeten aan je moeder!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef The_Dean het volgende:
Nee, maar jullie krijgen wel de groeten![]()
quote:
Niemand heeft je daartoe verplicht. Ik houd mijn internetidentiteit graag gescheiden met mijn echte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook een foto van m'n hoofd geplaatst hier
quote:
Check.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand heeft je daartoe verplicht. Ik houd mijn internetidentiteit graag gescheiden met mijn echte.
Ik houd er gewoon niet zo van om met mijn kop op de foto te staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Check.
Pussy ben je Luctor
standje 2. Dus valt niet veel aan te zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:19 schreef Lithia het volgende:
Ooit van censuur gehoord? We willen je haar zien, niet je hoofd.
De meesten weten ondertussen wel hoe je eruit ziet, Luc.
Maar als je daar niet fijn bij voelt, dan is dat ook niet erg.
Ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:19 schreef Lithia het volgende:
Ooit van censuur gehoord? We willen je haar zien, niet je hoofd.
De meesten weten ondertussen wel hoe je eruit ziet, Luc.
Maar als je daar niet fijn bij voelt, dan is dat ook niet erg.
Gelukkig hebben we je haifs nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand heeft je daartoe verplicht. Ik houd mijn internetidentiteit graag gescheiden met mijn echte.
Gelukkig heb ik daar geen foto van mezelf op staan.quote:
Crap...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen foto van mezelf op staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |