Er zullen sowieso 2 mensen zijn die scheef gaan kijken. Er zal genoeg geroddeld worden. Maar well, fuck it. Kan moeilijk rekening met iedereen houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:08 schreef Houniet het volgende:
Oh fijne bende dan, lekker.
Gaat d'r niet gezelliger op worden.
Hangt er vanaf hoe je vriendengroep in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:10 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, je kiest voor jezelf en elkaar, lekker boeiend wat een ander vind
Ik geloof, maar kan naïef zijn, dat die hecht genoeg is om dit aan te kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je vriendengroep in elkaar steekt.
Dat kan jij beter beoordelen dan ik hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Etcetera het volgende:
En we zijn niet zo gek dat we álles melden. Dat we elkaar leuk vinden is 1 ding. Dat het zo vroeg was nadat ik het uit had gemaakt is een tweede, wat niemand wat aangaat
[..]
Ik geloof, maar kan naïef zijn, dat die hecht genoeg is om dit aan te kunnen.
Dat doet het zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef Houniet het volgende:
Maar als het goed voelt, dan voelt het goed.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik merk het welHoe dan ook: hij is
![]()
[..]
Dat doet het zeker
Genoeg over m'n liefdesleven nu hoor
Ik ben niet zo van de relaties. Bij mij komen- en gaan ze. Op dit moment loopt er wel wat, gezellig alles, maar niet serieus.quote:
M'n zusje zei dat vroeger ook altijd, maar ik wil daar niet mee geassocieerd worden.quote:
Dat beslis ik zelf wel hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef Houniet het volgende:
Luctortje kan mijn zusje niet aan man.
Ja dat is waar. Maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat beslis ik zelf wel hoor.
Ze woont waarschijnlijk toch te ver weg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik denk het niet.
Veenendaal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze woont waarschijnlijk toch te ver weg.
Dat is toch in A'dam?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Houniet het volgende:
Ik heb gewoon donroyco gemeetbij Gui Boratto.
Wel een kleinequote:
En verloor elke oorlog die hij probeerde te starten...quote:
Respectquote:
Veel plezierquote:
Watersequote:
Zo ongeveer de rest van Europaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Een van de weinige dingen die ik weet van de Slag bij Waterloo is wie 'm verloor. Wie 'm won is me onbekendHeeft Napo toch iets goed gedaan
En snoepjes zeker?quote:
Haha kan gezellig zijn toch.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb ik gelachen gisteren
En dat gewoon achter m'n pc met 3 gesprekken op msn, een beetje geouwehoer op twitter en een restje Bessen
Klinkt tof!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb ik gelachen gisteren
En dat gewoon achter m'n pc met 3 gesprekken op msn, een beetje geouwehoer op twitter en een restje Bessen
quote:
Ajax gaat daar ook nog wel punten verspelen.quote:
HAHAHAHAHAHAHAH!quote:
Prutsersquote:
Bereid je maar voor op FA Cup niveauquote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef Bravebart het volgende:
Twente
Wat een verschrikkelijk slecht voetbalweekendSnel maar Engels voetbal gaan kijken voor wat niveau...
Mja, al moet West Brom ook spelenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op FA Cup niveau
Netjes.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef vencodark het volgende:
Had ik hier al verteld dat ik vorige week echt totally geslaagd was voor die Onderzoeksopzet, waar sommige van jullie mijn beklag nog over gelezen hebben?
Kans 1 was een 5,2. Mijn herkansing was een 6,8.![]()
De beoordelaar was nu ook een stuk vriendelijker.
We zullen zien.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV krijgt de overwinning weer cadeau.
Na 15 minuten al een man minder bij NAC. Dan weet ik genoeg. Moest Toivonen trouwens niet geschorst worden vanwege zijn elleboogje van vorig weekend?quote:
WTF serieus? Dat is mij ontlopen, staat hier op zonder geluid.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na 15 minuten al een man minder bij NAC. Dan weet ik genoeg.
Ik heb de radio aanstaan. En daarmelden ze het. Dus ik ben helaas serieus.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF serieus? Dat is mij ontlopen, staat hier op zonder geluid.
Kerk.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de radio aanstaan. En daarmelden ze het. Dus ik ben helaas serieus.
Wanneer doet de KNPB hier iets tegen?quote:
Alles goed hier?quote:
What did he do?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |