quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ze denken dat er iets met Laura is.... iets vreemds
was het zo erg die kleding ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Laura wil de vriendin van Guido en Alex niet kwetsen.
Maar ze gaan het toch proberen te spelen, begrijp ik?
hahaha, dikke fail dus, komt die thuis heeft ie alsnog geen vriendin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Gert het volgende:
Laura is bang dat ze zowel de vriendin van Guido als Alex kwetst vanwege haar opdracht met Guido.
Hij denkt echt ik val niet op vrouwen.....je ziet het hem kijken....zeg maar.quote:
Kaart gevonden he, van zijn vriendin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Guido had nooit moeten zeggen dat hij een vriendin heeft
Ze maken een probleem van een probleemquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Guido had nooit moeten zeggen dat hij een vriendin heeft
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef robmmad16 het volgende:
Guido: "Schat, alles wat ik doe is voor jou" (ook dat ie geneukt word door andere mannen?)
Gewoon terugbitchen, "NEE JIJ DAN MET JE AIDSHOOFD, VLIEGENZWAM!"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Joanna heeft al tegen Laura lopen bitchen 'Je weet toch dat ie een vriendin heeft!'.
Hij had nooit die kaart moeten laten zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kaart gevonden he, van zijn vriendin.
Dat welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Maar ehhhhhh, als al die andere vrouwen haar lopen te waarschuwen dat hij al een vriendin heeft, valt het hen dus wel op dat ze zogenaamd iets hebben?
Das hoogquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een IQ heeft van een borrelnootje
zonder nootje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een IQ heeft van een borrelnootje
Joanna heeft tegen Guido gezegd dat ze niks geloofd van die vriendinquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Joanna heeft al tegen Laura lopen bitchen 'Je weet toch dat ie een vriendin heeft!'.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
En nu allemaal: Joanna is een.... hoerrrrrrrrrrr![]()
.
Guido heeft er iig genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef akveor het volgende:
Laura en Guido moeten niet zeiken. Dan hadden ze zelf maar en geheim moeten bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |