oh was het een leren legging hahaha dacht echt een maillot..verleden week dat bontrokje was ook geen pan, kussentjes liggen er van bij de Blokker en het rokje was veels te kort, vond het eerder ordinair.....denk dat een mooie avondjapon veel leuker staat straald ze ook klasse uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik vond haar leren legging en schoenen heel leuk, maar die vuilniszak er boven gaf wel afbreuk aan het geheel...
IK VIND Bridget meer dan 3 keer niks, IK VIND haar een naar capsoneswijf die VOLGENS MIJ denkt dat ze de beste van Nederland is. Tis maar dat je dat weetquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef Staal het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ze het kille van Bridget probeert na te doen alleen heeft Bridget gevoel voor humor. Ik vind Renate Verbaan echt geen leuke vrouw.
Mag aannemen dat haar kleding wordt uitgekozen maar die persoon mag dan als tweede weg. Vanavond leek ze zwanger te wachten om opgepikt te worden door een UFO en vorige week door een boswachter.
Wat fijn dat je mij dit even laten weten Ruudje. Bedankt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IK VIND Bridget meer dan 3 keer niks, IK VIND haar een naar capsoneswijf die VOLGENS MIJ denkt dat ze de beste van Nederland is. Tis maar dat je dat weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |