Pheno.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Van wie is de avatar tussen Miauw en Loveless in?
Die staat toch tussen Loveless en Zwabber?quote:
Omearosquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Van wie is de avatar tussen Miauw en Loveless in?
Okee, die zal ik dan nog wel een keer zien hier, als ik hier vaker blijf/mag komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omearos
Vaduz, waarom heb je een [ afbeelding ] als pi?
Dat je dat nog aankunt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja wel ok, gaar.
Ik kijk 'Levenslied'.
Natuurlijk mag je hier komen Bosquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die zal ik dan nog wel een keer zien hier, als ik hier vaker blijf/mag komen
Watcha been doin'?quote:
Zouden er ook 6 persoons hangmatten bestaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
HangmatNaar welk subtropischhangmatteneiland gaan we?
Gewoon twee rijen bomen, anders lig je zo boem BAM boven op elkaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden er ook 6 persoons hangmatten bestaan?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden er ook 6 persoons hangmatten bestaan?
Lekker knusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon twee rijen bomen, anders lig je zo boem BAM boven op elkaar.
Ja, gewoon doenquote:
quote:
Trusten Bosquote:
nee, zo'n man met zo'n waaier (voor jou een vrouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet er wel een briesje staan hoor, anders wordt het wel echt HOT.
Ik wil naast jouquote:
Dan kunnen we samen gaan "vilten"quote:
Ik denk vrijwel onmogelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me nu ineens af of seks in een hangmat te doen zal zijn eigenlijk, wordt lastig denk ik
Vergelijkbaar met een slecht waterbedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me nu ineens af of seks in een hangmat te doen zal zijn eigenlijk, wordt lastig denk ik
Ik zie nu al iemand staan buiten de hangmatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk vrijwel onmogelijkOf de een moet in de hangmat en de ander er staand buiten ofzo
![]()
Nou, volgens mij heb je in een hangmat nog minder "grip" ofzo...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een slecht waterbed![]()
Gewoon heel rustig en langzaam.
Je benut in bed toch ook niet alle mogelijkheden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb je in een hangmat nog minder "grip" ofzo...Denk niet dat alle mogelijkheden benut kunnen worden
Tombo doet bij elke sessie het hele arrangementquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo wel, onderschat haar niet Pisc.
Nee, maar het kan in theorie welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je benut in bed toch ook niet alle mogelijkheden?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Van piano-intro en een rustieke fade-out. The whole package.
Dat geeft toch niet, wat een toestand weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk dat in een hangmat echt alleen bepaalde dingen gedaan kunnen worden
Nee het geeft ook niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet, wat een toestand weer, gewoon hup...hangmatten
Heerlijk imago bouw je op in korte tijd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee het geeft ook niet!Ik vind gewoon relaxen in een hangmat al fijn, maar door jouw opmerking over 'vilten' ging ik ineens doordenken
![]()
2 crea vrouwen, genoeg viltvariatiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee het geeft ook niet!Ik vind gewoon relaxen in een hangmat al fijn, maar door jouw opmerking over 'vilten' ging ik ineens doordenken
![]()
Ja hallo, gek he, dat ik door ga denken bij het woord "vilten"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk imago bouw je op in korte tijd.
Ik las inviltraties.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 crea vrouwen, genoeg viltvariaties
Zooooo, das zondequote:
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Secret Story Live gister 274.000 kijkers.Die bagger zal wel weer vroegtijdig stoppen.
Komt dat ook elke dag op tv?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Secret Story Live gister 274.000 kijkers.Die bagger zal wel weer vroegtijdig stoppen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bedoel maar, kwaliteit moet er zelfs voor wijken. Laat al die verstokte mensen maar mooi via internetstreams kijken.
Dat denken mensen ook van alle talentenjachtenquote:
Deze week gelukkig wel weerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Vorige week zondag was 'Medium' er niet op vanwege dat domme gedoe
Idd. Ook een reden waarom ik niet meer naar X-Factor ga kijken trouwens. Het is wel even genoeg geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat denken mensen ook van alle talentenjachten
Ik kan geen auditie meer zien, en dan straks op SBS ook weer wat. No thank you.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Idd. Ook een reden waarom ik niet meer naar X-Factor ga kijken trouwens. Het is wel even genoeg geweest.
Ja, idd! Het wordt alleen nooit meer zoals het was. Ik keek toen trouwens al niet naar BB, ik vond het vreselijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn denk ik mensen die de hang hebben naar die goede oude tijd. Maar het zal nooit meer die tijd worden, maar een verrekte slap aftreksel. Doe eens een pure BB zonder franje op een goede dag en tijd, het lijkt nu op gekunstel van de bovenste plank, ook wat betreft het format.
Hahaha ik was echt chagrijnigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze week gelukkig wel weer(ik zat ook te wachten
)
Oh, ik dacht dat jij nog wel naar X-Factor keekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan geen auditie meer zien, en dan straks op SBS ook weer wat. No thank you.
Ik heb het toen geregeld gezien, ik was benieuwd omdat het nieuw was en veel mensen bezighield.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, idd! Het wordt alleen nooit meer zoals het was. Ik keek toen trouwens al niet naar BB, ik vond het vreselijk
Nope, nog helemaal niks van gezien, behalve als ik de kamer binnen loop en hij al 2 uur op 4 staat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij nog wel naar X-Factor keek
Goed punt wat betreft die types. Dat is het inderdaad!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Bij BB(1) waren de mensen nog niet op de hoogte van de hype en hoe het allemaal werkte, nu melden alleen eigengeilerij types zich aan voor al die programma's.Dat alleen al maakt het heel anders.
Jup want daarna misschien bekendheid, een reportage met je tieten in de FHM, lintjes doorknippen als winnaar van BB en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed punt wat betreft die types. Dat is het inderdaad!
Maar heel veel meer zou ik niet kunnen noemen, het blijft altijd prutsen in de marge.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup want daarna misschien bekendheid, een reportage met je tieten in de FHM, lintjes doorknippen als winnaar van BB en ga zo maar door
Ik heb het nooit gekeken, maar volgens mij scoort het nooit meer zoals toen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar heel veel meer zou ik niet kunnen noemen, het blijft altijd prutsen in de marge.
Hahaha, die was best okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nope, nog helemaal niks van gezien, behalve als ik de kamer binnen loop en hij al 2 uur op 4 staat.
Ik heb 1 jochie gezien, cliché nicht met sjaaltje, inclusief emo trekjes.
Als ik in de reclamestukjes al zie hoe groots het nu is, van 1 auditie is het 70% inzoomen op het publiek, klappen, juichen, lampen aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, die was best ok
Ik heb tot nu toe alle afleveringen min of meer gezien maar ik vind het niet leuk meer.
Uiteindelijk spelen zangprestaties niet zo'n grote rol als looks of gunfactor, daar heb ik het wel een beetje mee gehad.
Moggehtjesquote:
Morningquote:
Met Marco Borsato als jurylid, misschienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik hoor dat er een 2e VOH komt
Oh dan krijgen we een mannelijke Ansj, nóg meer zoete woordjes en liefdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
Met Marco Borsato als jurylid, misschien
Awquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
iK heb trek, een lege koelkast een een trappenhuis waar ik tot 14.00 uur niet doorheen mag lopen
Idd, laat die lompe lamballen maar wel auditie doen, wees zuinig op je shinequote:
Ja, ben er bang voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan krijgen we een mannelijke Ansj, nóg meer zoete woordjes en liefde
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwAls ik je iets door de mail kon sturen haalde ik nu een pakje chocola bij de Appie voor je
Ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn ze het trappenhuis aan het verwijderen?
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En je krijgt allemaal een brandweerstang naar beneden?
Bijna weekendquote:
Vadushkaquote:
Welk liedje?quote:
Die is wel leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
32 jaar (sinds een dag of 2)
Ik heb ooit dat nummer op de middelbare school ontleedt. Ging over de instrumenten en dergelijke, was niet zo'n succes.
Haha dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En je krijgt allemaal een brandweerstang naar beneden?
Na 14.00 uur pas.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw, kom je alweer bijna aan wandelen toe?
Ik dacht later, wat een stomme opmerking. Want de weg naar boven is wel echt een voor mensen met sterke armen.quote:
dat dacht ik al meteenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht later, wat een stomme opmerking. Want de weg naar boven is wel echt een voor mensen met sterke armen.
Oh ja ik visualiseerde een huis met trap en paalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht later, wat een stomme opmerking. Want de weg naar boven is wel echt een voor mensen met sterke armen.
Scherpe kittyquote:
Ja, ik moet kattengrind halenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik visualiseerde een huis met trap en paal
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik moet kattengrind halen![]()
Zie mezelf niet met zo'n 5-kilo zak naar boevn klimmen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je moet dan direct een touw met een emmer prepareren. De emmer naar beneden laten, jij met de paal omlaag. Later kattengrind in de emmer beneden, naar boven gaan en dan ophijsen.
Wat eern geweldig idee!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je moet dan direct een touw met een emmer prepareren. De emmer naar beneden laten, jij met de paal omlaag. Later kattengrind in de emmer beneden, naar boven gaan en dan ophijsen.
Erg leuk! De aflevering over vanille vla is me zó bijgeblevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er zoveel goede dingen over gehoord, maar heb het nog nooit gezien.
Ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
Wie kijkt er wel eens naar de Keuringsdienst van waarde?
Oh lekker die eenden aan de nekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.keuringsdienst.nl/page/856
Hoeveel wil je er in 2011 kijken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta nu op 38 films gezien in 2011.
Oh ja nee ik doelde niet op aantal voor het kijken, meer of je al een aantal hebt qua titelsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie wel waar ik uitkom. Het is geen kijken om het kijken, ik vind het echt tof.
Nu ook al 4 Oscargenomineerden gezien. Black Swan, Kings Speech, True Grit en 127 Hours. Stuk voor stuk aanraders.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta nu op 38 films gezien in 2011.
Ik kijk lukraak. Heb nog een hele lijst suggesties.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja nee ik doelde niet op aantal voor het kijken, meer of je al een aantal hebt qua titels, maar uiteraard kun je niet voorzien wat je nog wilt gaan kijken
Ik ga vanavond ook films kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk lukraak. Heb nog een hele lijst suggesties.
Super! Ik vind die suggesties echt heel goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Jinni.com ingevuld met de lijst van 38. Alvast een mooi begin.
Ja zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
Pisc, kijk jij graag naar films eigenlijk?
Ja, daar ben ik nu ook al wel van overtuigd. Al ken ik een boel aanbevelingen niet, maar het ziet er zo uit als echt goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Super! Ik vind die suggesties echt heel goed
Nee klopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dat het goed ging.En verder heb je niet alles in eigen hand.
Ik hoor ze buiten pratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt irritant is dat.Heb je wel genoeg afleiding tot te klaar zijn?
Ik val 30 gram af bij gebrek aan voedsel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
@Bos Ja, dat factureren gaat altijd door. En leuk om die persoon ook (weer) eens te zien.
@Miauw Haha ja, maar het heeft ook z'n voordelen.
Hier een smoothie en een broodje met miauwtjequote:
Leuk Bosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef Bos81 het volgende:
Ook wel leuk dat er een collega was die er normaal niet is als ik er wel ben.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik val 30 gram af bij gebrek aan voedsel?
50 gram al denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, meer dat je goed bij blijft wat betreft het assortiment van de Appie. En dat je nooit producten over de datum in de koelkast hebt. En dat ruimtegebrek nooit een probleem is. En dat je de koelkast altijd gemakkelijk schoon kan houden.
10 gram per 10 minuten dus!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
50 gram al denk ik![]()
Verder heb je gelijk
Waarghhh ik moet nog wachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga ze nou niet aanmoedigen om nog trager te werken he.
Lekkerquote:
Niet alleen de koelkast puilt uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw is nu echt hamsterende. Tassen vol, de koelkast puilt straks ultiem uit.
hahaha, geweldige quotequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Baksteen, de rest is geschiedenis.
Je weet wel, die mooie rooie.
Ik kan dat bijna niet begrijpen om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt, het is ook super fijn als je beseft wat dat met iemand kan doen.
Dat geloof ik wel hoor maar het voelt gek omdat het enige wat je dus hoeft te doen is af en toe te laten weten dat je aan iemand denk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me er veel bij voorstellen, het is zo fijn dat er aan je gedacht wordt. Een gevoel dat je er niet alleen voorstaat, een stuk warmte.
Tjuus!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ook echt enorm gek, maar het is zo.
Ik ben even weg!
Mooi. Ben je dan laatst verhuisd, of gewoon verbouwd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef tombolafan het volgende:
Mn schilderij hangt en mn kookboekenplank ook
Mn huisraad omgegooidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi. Ben je dan laatst verhuisd, of gewoon verbouwd?
Yay!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef tombolafan het volgende:
Mn schilderij hangt en mn kookboekenplank ook
Wens haar beterschapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
En daar ben ik ook weer.
Bella zal nog wel wat langer afwezig zijn, de griep heeft haar behoorlijk in de greep.
Dat vroeg ik me al af, waar ze wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
En daar ben ik ook weer.
Bella zal nog wel wat langer afwezig zijn, de griep heeft haar behoorlijk in de greep.
Jij naar de Huishoudbeursquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had haar morgen anders gezien (HHB), maar dat halen we wel in.
(en zal ik doen Pisc)
Dat kan ik ook best zijn geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
In oktober was ze toch ook al goed ziek, ten tijde van de TAL-meet?
HHB, ehm voor onderzoek enzo..toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had haar morgen anders gezien (HHB), maar dat halen we wel in.
(en zal ik doen Pisc)
Waaaaaaaat.Vertel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
Oh wauw, een vriendin van mij brengt gewoon een cd uit
Ja, gewoon lekker observeren, moeilijke vragen stellen bij demonstraties enz.quote:
Okee leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker observeren, moeilijke vragen stellen bij demonstraties enz.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker observeren, moeilijke vragen stellen bij demonstraties enz.
Ah ik vroeg me al af wat de afkorting was.quote:
Hahahaha ehmm even kijken. Facebook en Twitter in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft ze een myspace of youtube-account? #doorvragen
Eerste keer. Alleen zou ik me er verloren voelen denk ik. Al is dat wel weer een mooie aanleiding voor een krantenverhaal!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik vroeg me al af wat de afkorting was.
Zou het de eerste keer worden Vaduschka, of ben je vaker geweest?
http://secretrendezvousmu(...)-thing-free-downloadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft ze een myspace of youtube-account? #doorvragen
Ja, ik ben ook wel fan vaan haar stem. Krachtigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is wel mijn 'ding', prettig hoor! Mooie stem ook.
Ik kan niet zingen, alhoewel ik vind zelf eigenlijk van wel. Maar ik ben dan ook mijn grootste fan. Ik heb Bohemian Rhapsody helemaal onder de knie, inclusief alle stemmetjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben ook fan van jouw stem, maar ik je hebt vast geen soortgelijk linkje.![]()
Ik hoop dat ze doorbreekt, ik neem aan dat ze daar (bijna) alles voor doet.
Haha ja dat heb ik ook. Ik houd het maar op jaloeziequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie wat voor me met die stemmetjes.
Ik vind mezelf ook wel goed, echt balen dat anderen dat dan niet zien he!
Ze zien in jou een Houten klaas?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie wat voor me met die stemmetjes.
Ik vind mezelf ook wel goed, echt balen dat anderen dat dan niet zien he!
-->quote:
Ik denk het.quote:Houten Klaas. Ook wel Step Tänzer (tapdanser) genoemd.
En uitgeven in eigen beheer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan wil je het in eigen beheer hebben natuurlijk.
Zelf inbranden, labeltje in Labelmaker 4.0 maken, er opplakken. Hoesjes kopen. Ik snap het.quote:
Mooie foto erop, klaaaaar!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zelf inbranden, labeltje in Labelmaker 4.0 maken, er opplakken. Hoesjes kopen. Ik snap het.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, ik moet ineens hier aan denken![]()
vooral die ene vanaf 0:48
Uhuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]! Het lijkt allemaal zo onschuldig, maar zo'n paal nemen is levensgevaarlijk.
Miauw zou poëzie op kunnen lezen, ze klinkt zo mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben ook fan van jouw stem, maar ik je hebt vast geen soortgelijk linkje.![]()
Jij danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miauw zou poëzie op kunnen lezen, ze klinkt zo mooiZo elegant en vrouwelijk.
Ik klink heel neutraal volgens mij, beetje van alles en toch ook weer nietquote:
Jij klinkt wel heel neutraal, in de zin dat ik aan je stem niet kan raden waar je vandaan komt. Heel helder en prettigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik klink heel neutraal volgens mij, beetje van alles en toch ook weer niet![]()
Jij klinkt sierlijk, zoals je ook schrijft
Ja volgens mij wel, je hebt een keer een kleine foto van een stukje geplaatst, met een beetje krullen in het handschrift. Of het moet iemand anders in TAL geweest zijn? Ik dacht dat jij het wasquote:
Okee..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En stemmen beschrijven Bos, dat vind ik echt moeilijk. Het klinkt wat rauwig bij jouw.
oh dat kan wel, ik heb wel een krullend handschrift jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, je hebt een keer een kleine foto van een stukje geplaatst, met een beetje krullen in het handschrift. Of het moet iemand anders in TAL geweest zijn? Ik dacht dat jij het was
Ik vond het echt bij jou passen, een matchquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh dat kan wel, ik heb wel een krullend handschrift ja
Doukzequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt wel een mooi handschrift ook.
Ik ga douchken.
Ik vind het goed klinken Bosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet of ik verstandig ben geweest vandaag/
Ben net met pa boodschappen wezen doen en twijfelde ik al het eten voor zaterdag en zondag mee had kunnen nemen. Maar ik had ook zoiets van als ik het niet doe, dwing ik mezelf om morgen er uit te gaan wat gewoon goed is. Maar ik begin nu al gespannen/bang te worden voor morgen
Thanksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt wel een mooi handschrift ook.
Ik ga douchken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het echt bij jou passen, een match
Ik sluit me er helemaal bij aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind het goed klinken BosJ eneemt nu niet de easy way out, niet dat het erg is als je dat wel had gedaan. Maar je verlegt je grenzen en dat is best goed als je iets wilt overwinnen
![]()
Probeer je nu niet al te druk te maken, nu hoef je nergens heen en morgen komt morgen
Okee bedankt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het goed klinken BosJ eneemt nu niet de easy way out, niet dat het erg is als je dat wel had gedaan. Maar je verlegt je grenzen en dat is best goed als je iets wilt overwinnen
![]()
Probeer je nu niet al te druk te maken, nu hoef je nergens heen en morgen komt morgen
Bedanktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sluit me er helemaal bij aanEn knap dat je nu voor wat anders gekozen hebt.
Dry roasted pinda's denk ik.quote:
Ik ben te moe voor een film geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dry roasted pinda's denk ik.
Vriend komt zo langs, game-avond of een filmpje loeren.
Ook wel fijn, vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben te moe voor een film geloof ik![]()
Ben hier wat FOK!-taakjes aan het doen en surfen maar ik lig er vroeg in vanavond
Heb je dan ook contact met anderen met dezelfde aandoening?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Zo even lid geworden van de belangenvereniging voor de aandoening (neurofibromatose) waaraan ik lijd. 16 euro per jaar kan ik wel betalen en het is voor het goede doel.
Er zijn zo te lezen lotgenotencontactdagen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je dan ook contact met anderen met dezelfde aandoening?
Oh dat is best fijn. Dan heb je steun aan elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn zo te lezen lotgenotencontactdagen ja
En er is een forum op die site die alleen toegankelijk is voor leden van de vereniging
Ja, want het kan best ernstige vormen aan gaan nemen. (kanker o.a.) En het is nog niet geneesbaar, helaas.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is best fijn. Dan heb je steun aan elkaar
Nou hopelijk heb je het voorlopig nog niet nodig en blijven we allemaal lang gezondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want het kan best ernstige vormen aan gaan nemen. (kanker o.a.) En het is nog niet geneesbaar, helaas.
Nee, en ik word al vanaf 2007 ieder jaar onderzocht (hersen en wervelkolom-scan) dus komt wel goed allemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hopelijk heb je het voorlopig nog niet nodig en blijven we allemaal lang gezond
Geen, ik ben nu mijn was aan het opvouwen en ga gewoon lekker even lezen/sudoku's maken. TV/films geven toch soms wat spanning met zich mee, dus kan beter eerdergenoemde gaan doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je al welke film je gaat kijken?
Ja, doen waar je je prettig bij voeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen, ik ben nu mijn was aan het opvouwen en ga gewoon lekker even lezen/sudoku's maken. TV/films geven toch soms wat spanning met zich mee, dus kan beter eerdergenoemde gaan doen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Done
[Overlegtopic] Prijsvraag CRE: Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs!
Hahaha ehm okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Done
[Overlegtopic] Prijsvraag CRE: Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs!
quote:
Het is een leukequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]Greys daagde me uit in F&F, dus ik heb even wat gemaakt
Ja hoiquote:
Hoiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoiKom je anders nog ff op msn?
Ehm blocken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik probeer daar iemand te ontlopen die ik niet wil spreken
Jongen of meisje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet op mijn iPod.
Morge miauw
Rustig aan doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pi
Wat ga jij doen dit weekend?
Same herequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik wilde uitslapen maar dat lukte niet
Oeh, wat vervelend johquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rustig aan doenIk zat gister om 21:30 nog bij de Huisartsenpost met migraine, dus ff kalm aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |