Ik heb iets meer dan een halve nogquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele bak staanWaar drie lepels uit zijn
Hij is er ook nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb niks gemerkt van die zonnevlam...
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay vrouw van m'n beste vriend is ook bij de huisarts positief getest, ze is 100% zwanger
Oh ja, dat ding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is er ook nog niet
Maar waarschijnlijk gaan wij er sowieso weinig last van krijgen.
Pacemaker van slagquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is er ook nog niet
Maar waarschijnlijk gaan wij er sowieso weinig last van krijgen.
Ik kwam vandaag een oud stalgenootje tegen die zes weken geleden haar 2e kledder uitgepoept heeft. Ik snap het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had m al opgegeven toen ie ging trouwen..
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een oud stalgenootje tegen die zes weken geleden haar 2e kledder uitgepoept heeft. Ik snap het niet
Toch he, lijkt me dat echt briljant als dat gebeurtquote:
Vechten tegen haar onderbewuste. Geloof mij, over tien jaar heeft ze vier kids rondlopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch he, lijkt me dat echt briljant als dat gebeurtDat het universum maar even aantoont dat wij nietig zijn en zo
Ik vind het niet raar. ik snap het gewoon niet. Er lijkt mij geen voordeel aan te zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.
Da's best kortzichtig van je dan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar. ik snap het gewoon niet. Er lijkt mij geen voordeel aan te zitten.
Ja, ik vind het ook wel slecht... Maar tochquote:
Gaan we weer ja? Laat mij lekker zeggen wat ik wil.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vechten tegen haar onderbewuste. Geloof mij, over tien jaar heeft ze vier kids rondlopen.
Ik ben ook kortzichtigquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's best kortzichtig van je dan.Ik snap het nl best als mensen het niet willen...
We blijven wel oefenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook kortzichtig
Maar, wat is het voordeel dan? Ja, je genen voortzetten, maar dat zie ik niet zo zitten wat mij betreft.
Beetje à la Geert Wilders? Jij mag ongestraft van alles roepen en als daarop wordt gereageerd is het walgelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
Gaan we weer ja? Laat mij lekker zeggen wat ik wil.
Het is een gevoel denk ik, lastig uit te leggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook kortzichtig
Maar, wat is het voordeel dan? Ja, je genen voortzetten, maar dat zie ik niet zo zitten wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |