quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal niet makkelijk zijn, maar je komt er vast wel overheenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh noes, how WILL I survive....?
Met het verschil dat hij nu zei dat hij alleen de 2de helft van Ajax ging kijken bij zijn broer als hij toch de spulletjes ging halenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde liedje als vorige keer?
royco wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
NietKom maar op mijn boobies uithuilen
is altijd beter dan half 7 tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, tot 8 uur vind ik wel weer genoeg hoor
21:00 thuis en ziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
avondwas je nog beetje op tijd thuis vandaag?
1quote:
lekker laatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
21:00 thuis en ziekkoud en dan weer warm pffff....
En al helemaal beter dan half 4quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
is altijd beter dan half 7 toch
Hij is nog aan het nagenieten van het pak slaag dat Ajax heeft uitgedeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Met het verschil dat hij nu zei dat hij alleen de 2de helft van Ajax ging kijken bij zijn broer als hij toch de spulletjes ging halen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En al helemaal beter dan half 4
Anti Ajax. Dus als hij al zou drinken zou hij nu zijn verdriet verdrinken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is nog aan het nagenieten van het pak slaag dat Ajax heeft uitgedeeld.
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
lekker laataaaah lekker onder de dekens duiken dus
Aikido is topquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...
Echt ik en stil liggen dat werkt niet, moet in een dwangbuis. En ja een latertje ook vanwege een bedrijfsmeeting. En wat krijg je op die meeting? Een les aikido.
Als ik te lang blijf liggen voel ik me ook weer bagger, dus dan maar vroeg erin en vroeg eruitquote:
PSV kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Anti Ajax. Dus als hij al zou drinken zou hij nu zijn verdriet verdrinken.
Ohw dan ben je nog niet ziek genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...
Echt ik en stil liggen dat werkt niet, moet in een dwangbuis. En ja een latertje ook vanwege een bedrijfsmeeting. En wat krijg je op die meeting? Een les aikido.
Ja maar daar baal ik van. 1. niet de afspraak en 2. ik ben kapot van het klussen en wil naar bedquote:
Ja gelijk heb je hoor, ik kan de laatste tijd ook niet zo lekker in- of uitslapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik te lang blijf liggen voel ik me ook weer bagger, dus dan maar vroeg erin en vroeg eruit
Bel hem op dat hij NU moet thuis komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar daar baal ik van. 1. niet de afspraak en 2. ik ben kapot van het klussen en wil naar bed
Vond het wel humor...quote:
Nee inderdaad maar zit er tegenaan. En waarom, tja dat is mij ook niet echt duidelijk. Maar leuk was het welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dan ben je nog niet ziek genoeg![]()
waarom dat dan?
Das bagger, ik krijg gelukkig vaak genoeg die kans, alleen deze week wat minder..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je hoor, ik kan de laatste tijd ook niet zo lekker in- of uitslapen
Nou ik hoop dat het niet doorzet voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vond het wel humor...
[..]
Nee inderdaad maar zit er tegenaan. En waarom, tja dat is mij ook niet echt duidelijk. Maar leuk was het wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
But...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
dat lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das bagger, ik krijg gelukkig vaak genoeg die kans, alleen deze week wat minder..
Zn telefoon ligt hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Bel hem op dat hij NU moet thuis komen.
Niet aanspreekbaar voordat je koffie gehad hebt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat lijkt me heerlijkben echt geen ochtendmens
Het maakt je echt niet vervelend hoor dan moet hij maar afspreken dat ie ook naar PSV gaat kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Zn telefoon ligt hier
En ik ben niet zoals de vriendin van zijn broer
Dus ik ga zo gewoon naar bed.
Ja zo ongeveer wel jah en zeker als ik niet uit mezelf ben wakker gewordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet aanspreekbaar voordat je koffie gehad hebt?
Zulke dingen maken je wel vervelend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt je echt niet vervelend hoor dan moet hij maar afspreken dat ie ook naar PSV gaat kijken.
Mja ik weet. En zal het hem ook zeggen. Maar ik ben niet zo'n muts die meteen aan de telefoon hangt of boos smstquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt je echt niet vervelend hoor dan moet hij maar afspreken dat ie ook naar PSV gaat kijken.
Ik zou het niet vervelend als een vrouw dat zou doen. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke dingen maken je wel vervelend.
Toch vind ik dat apart... Je spreekt toch wat af? En als het niet lukt of wat, dan bel je.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke dingen maken je wel vervelend.
Haha, geen last van eigenlijk, broertje wel, ik ben de enige die wat tegen 'm kan zeggen 's morgensquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel jah en zeker als ik niet uit mezelf ben wakker geworden
Mij ook. En als het mij vervelend maakt dat ik iemand aan zijn afspraak houdt dan ben ik maar vervelendquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch vind ik dat apart... Je spreekt toch wat af? En als het niet lukt of wat, dan bel je.
Lijkt mij.
Nee ik kan echt wel een bitch zijn als ik nog moe ben en wordt wakker gemaakt of beneden op bank nog wakker aan t worden benquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, geen last van eigenlijk, broertje wel, ik ben de enige die wat tegen 'm kan zeggen 's morgens
Oh ik ben toch niet de enige.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch vind ik dat apart... Je spreekt toch wat af? En als het niet lukt of wat, dan bel je.
Lijkt mij.
Oh, dat vind ik ook hoor. Maar er is geen man ter wereld die graag ter verantwoording wordt geroepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij.
Dat is waar. Mannenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook hoor. Maar er is geen man ter wereld die graag ter verantwoording wordt geroepen.
Oi, das iets om te onthouden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik kan echt wel een bitch zijn als ik nog moe ben en wordt wakker gemaakt of beneden op bank nog wakker aan t worden ben
Er is ook geen vrouw ter wereld die graag wacht zonder tegen bericht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook hoor. Maar er is geen man ter wereld die graag ter verantwoording wordt geroepen.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
De toon is belangrijk als ze meteen boos is is het overdreven. Als ze gewoon opbelt om te vragen waar je blijft is normaal als je af hebt gesproken dat je rond die tijd al thuis zou zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi, das iets om te onthouden?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Wij hebben onze vrijheid nodig.
Zeker als er voetbal bij betrokken is.
Jullie kunnen me wat. Ik vind voetbal ook tof. En kijk onwijs graag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik doe even niet aan nuance vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Correctie, onverantwoordelijke mannen..
Dan zeg je: Er is voetbal op en ik ga het kijken je ziet me wel verschijnen, doei!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Naaah, vast nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]kom je zo vroeg koffie drinken?
Dat merk ik jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe even niet aan nuance vandaag
pff gelukkig want dan ben ik echt niet op mijn best hoorquote:
ja johquote:
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind je hoogzwangere vrouw thuislaten en je telefoon niet meenemen nou niet heel erg sociaal
Voetbal kijkende mannen ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja johonverantwoordelijke voetbalkijker was t!
Dat is inderdaad wel stomquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?
Gohquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
En ditquote:
Misschien vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?
Ieder moment? Nee toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo issie. Maar als ik hem echt nodig had dan kan ik hem wel bereikenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind je hoogzwangere vrouw thuislaten en je telefoon niet meenemen nou niet heel erg sociaal
Mjah, daar hebben vast meer dames last vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pff gelukkig want dan ben ik echt niet op mijn best hoor
Ik moet wel zeggen dat het toch wel gaaf klinkt later in de kroeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mja, vind dat je dan op z'n minst kan bellen, als man zijnde. Dat heeft niks met vrijheid nodig hebben te maken, dat is gewoon goed fatsoen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo issie. Maar als ik hem echt nodig had dan kan ik hem wel bereikenHij was immers de babyspullen ophalen.
Maar zoals elke vent: tijd vergeten, dom aan t ouwehoeren, voetbal nabespreken en toen bedenken ah kan ik PSV ook nog wel ff kijken
Nou als het mijn vriendin was zou ik hem altijd op luid hebben staan zorgen dat hij opgeladen is en dat ik hem ten allen tijden bij me heb.quote:
en mannen ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, daar hebben vast meer dames last van
"Schat, 't wordt wat later, ik kijk PSV nog even.."quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vind dat je dan op z'n minst kan bellen, als man zijnde. Dat heeft niks met vrijheid nodig hebben te maken, dat is gewoon goed fatsoen.
precies, ditchen die handelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voetbal kijkende mannen ook![]()
Wat heb je daar nou aan![]()
' Je gelooft nooit wat ik thuis tegen kwam, jonge! M'n vrouw met totaalruptuur, half dood met een kledder tussen d'r benen'quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het toch wel gaaf klinkt later in de kroeg.
Wat heb jij tegen voetbalkijkende mannen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voetbal kijkende mannen ook![]()
Wat heb je daar nou aan
Zo moeilijk is dat niet, lijkt mequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Schat, 't wordt wat later, ik kijk PSV nog even.."
Ik niet hoor! Ik sta op en ben meteen het zonnetje in huis!quote:
Daar heb je maar tien seconden voor nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet, lijkt me
Waardeloos zeg ik je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ditchen die handel
Nee johquote:
Als er iemand niet in zijn vrijheid beperkt is dan is dat mijn man welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vind dat je dan op z'n minst kan bellen, als man zijnde. Dat heeft niks met vrijheid nodig hebben te maken, dat is gewoon goed fatsoen.
Moeilijker dan je denkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afschieten, allemaal!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen voetbalkijkende mannen?![]()
Vind ik allemaal best als je mij er maar niet mee lastig valtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Ik sta op en ben meteen het zonnetje in huis!![]()
..
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ditchen die handel
Onzinnige mensen!quote:
Lijkt mij ook niet, maar ja..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat moeilijk vindt, ben je imo behoorlijk triest.quote:
Smsje is voldoende! Kan ik dan gewoon naar bed! Alleenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je maar tien seconden voor nodig.
Dat duurt net iets langerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Smsje is voldoende! Kan ik dan gewoon naar bed! Alleen
Geen grappen en grollen als je net op bent gestaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vind ik allemaal best als je mij er maar niet mee lastig valt
Vaak is het gewoon een kwestie van er niet aan denken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat moeilijk vindt, ben je imo behoorlijk triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |