quote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Als we van Anderlecht winnen, worden we kampioen. Gelijkspel, worden we tweede. Verlies, worden we 3e.
Hahaha jaja.quote:
Hij liet het toch weer zien, en nu op Europees niveau (Derksenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef msnk het volgende:
Ik blijf het opvallend vinden hoe men Ebecilio maar 'weinig' vinden, ik verwacht best veel van die jongen. Ben benieuwd hoe die dat vandaag doet...
Enoh deed het nog best aardig was te laat bij die overtreding op Boussoufa maar had geen andere keus dan dat risico te nemen. Aan Blind heb ik me echt vreselijk lopen irriteren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij liet het toch weer zien, en nu op Europees niveau (Derksen) wat mij betreft wordt hij van zeer belangrijke waarde voor Ajax komend seizoen. Frank ziet het ook
Blind en Enoh kunnen binnen het zestien meter gebied ook echt helemaal niets, en vooral voor Daley vind ik dat zorgwekkendLeek na zijn gele kaart ook heel erg bang te zijn om iets te doen.
Ik hoop dat het met vertrouwen (want dat geeft Frank hem wel heel erg) goed komt, want bij Grunn leek hij juist ontzettend goed te worden en begreep ik nooit waarom Jol hem geen kans gaf.
Maarten was weer ijzersterk en ook Vertonghen en Alderweireld deden het echt ongelofelijk goed
Eigenlijk vond ik alleen Gregory echt tegenvallen vandaag
Werkte hard en was ook wel nuttig, maar je ziet toch dat ie wat vertrouwen mist. Ik heb eigenlijk dat jaartje van hem bij heerenveen gemist dus zit me toch af te vragen soms waarom er zoveel voor betaald is. Maar goed misschien met veel progressie valt er nog wat uit te halen.quote:
Vandaar ook inderdaad dat ik binnen het zestien meter gebied zei, ik vond 'm op het middenveld niet slecht, niet goed, gewoon oké. En dat is zijn taak ook, oké zijn en gewoon zijn verdedigende taken doen (alleen niet te ver terug). Dat is waarschijnlijk ook precies waarom Frank hem erin laat staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Enoh deed het nog best aardig was te laat bij die overtreding op Boussoufa maar had geen andere keus dan dat risico te nemen. Aan Blind heb ik me echt vreselijk lopen irriteren.
Ja, het was inderdaad erg.... Verfrissend een keertjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef denial86 het volgende:
Vond Enoh deze keer niet eens zo heel slecht, op die penalty situatie na dan. Moest ik even zeggen. Voor de rest heb ik een zenuwachtige eerste helft gezien en een bijna foutloze tweede, en meestal is dat andersom. Ik vind het zo wel beter eigenlijk...
Heb zelf ook niet veel gezien toen. Had zeer goede chemie met Pranjic en veel dingen lukte, maar 18 fucking miljoen!?!?!?!?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef denial86 het volgende:
[..]
Werkte hard en was ook wel nuttig, maar je ziet toch dat ie wat vertrouwen mist. Ik heb eigenlijk dat jaartje van hem bij heerenveen gemist dus zit me toch af te vragen soms waarom er zoveel voor betaald is. Maar goed misschien met veel progressie valt er nog wat uit te halen.
Er is gewoon veelste veel voor hem betaald, denk dat Sulejmani ook de druk voelt van de supporters en de club, dat maakt het extra lastig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef denial86 het volgende:
[..]
Werkte hard en was ook wel nuttig, maar je ziet toch dat ie wat vertrouwen mist. Ik heb eigenlijk dat jaartje van hem bij heerenveen gemist dus zit me toch af te vragen soms waarom er zoveel voor betaald is. Maar goed misschien met veel progressie valt er nog wat uit te halen.
Ik vond hem vandaag een soort van Kuijt-achtige indruk maken... Maar dan wat sneller natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is gewoon veelste veel voor hem betaald, denk dat Sulejmani ook de druk voelt van de supporters en de club, dat maakt het extra lastig.
Vind hem de laatste tijd nuttig, hij speelt niet eens zo goed. Maar werkt keihard. Als hij zo doorgaat denk ik dat hij nog belangrijk kan worden voor Ajax.
Dat doet hij dit seizoen wel vaker ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef denial86 het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag een soort van Kuijt-achtige indruk maken...
Klopt, geen acties etc. maar we moeten ook niet te veel eisen. Dat zal vanzelf wel komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef denial86 het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag een soort van Kuijt-achtige indruk maken...
Naja als je Spartak al 'vreest' moet je de ploeg die van ze wint nog meer vrezen niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
Basel staat thuis met 2-0 voor tegen Spartak.
2-2 inmiddels, met rood voor eentje van Basel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
Basel staat thuis met 2-0 voor tegen Spartak.
Ik heb geen idee waarom je deze twee teams überhaupt zou vrezen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef denial86 het volgende:
[..]
Naja als je Spartak al 'vreest' moet je de ploeg die van ze wint nog meer vrezen niet?
Rusland uit, diep onder het vriespunt...altijd lastig. Maar als Twente het kan, moeten wij dat ook kunnen hoop ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je deze twee teams überhaupt zou vrezen.
Nee ik ook niet, zei het meer in de algemeenheid. 2-2... zal Spartak thuis wel bij -17.4 afmaken dan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je deze twee teams überhaupt zou vrezen.
Inderdaad niet zo indrukwekkend meer.quote:4 Spartak Moskou 30 13 10 7 49 43 - 33
Tja, opzich is het wel handig om een waterdrager/stofzuiger/noemallecliche'smaarop in je team te hebben. Voetballend brengt hij inderdaad te weinig, en het is de vraag of dat ooit zal verbeteren.quote:
2-3 geworden zelfs.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef denial86 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zei het meer in de algemeenheid. 2-2... zal Spartak thuis wel bij -17.4 afmaken dan.
Ik vind het ook lastig. Aan de ene kant vraag ik me ook af of hij wel geschikt is, maar altijd als ik hem hoor praten in interviews vind ik hem oprecht, duidelijk en integer overkomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef Morendo het volgende:
De lijfspreuk van Van den Boog is echt 'après moi le déluge'. Ik heb opzich wel een zwak voor de man, maar het lijkt me toch niet de juiste persoon momenteel. Het zal alleen wel behoorlijk duur zijn om hem eruit te trappen.
Dat is heb ik ook de media zegt hij liegt dat ie barst.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig. Aan de ene kant vraag ik me ook af of hij wel geschikt is, maar altijd als ik hem hoor praten in interviews vind ik hem oprecht, duidelijk en integer overkomen.
Hij zal zeker niet verkeerde bedoelingen hebben, maar dat maakt hem niet gelijk goed in zijn functioneren. Hoe goed hij daadwerkelijk functioneert en in hoeverre de andere Ajax bestuursleden daar invloed op hebben weten wij te weinig van. Hij komt op mij wel over als een man die het voor iedereen goed wilt doen, maar daardoor ook genoeg fouten maakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is heb ik ook de media zegt hij liegt dat ie barst.
Maar het lijkt zo'n aardige man die bezig is om Ajax vooruit te helpen.
Haha, wat een geweldig taalgebruik in dat eerste artikelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef Adames het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ELEN-VOOR-AJAX.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ort-Anderlecht.dhtml
Anderlecht wordt afgemaakt in het Belgische nieuws.
Heerlijk ja hoe HLN ze afstraft, maar volgens mij zijn zij ook een soort van mix van Telegraaf/Shownieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Haha, wat een geweldig taalgebruik in dat eerste artikel![]()
![]()
En wat meer OT: top uitslag, van tevoren niet gedacht... maar geweldig!
Tering goed Nederlands kan die gozertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Haha, wat een geweldig taalgebruik in dat eerste artikel![]()
![]()
En wat meer OT: top uitslag, van tevoren niet gedacht... maar geweldig!
Eriksen... Wat n schatje is het ook![]()
http://www.eredivisie.nl/video/play/33955
Dat Belgische forum liegt er niet om idd... worden een hoop conclusies getrokken adhv deze wedstrijd heb ik het idee. Dat terwijl dat m.i. niet eens nodig is (volg de Belgische comp verder niet), Anderlecht had het geluk niet aan zijn zijde vanavond en het had heel anders kunnen lopen heb ik het idee. Het is natuurlijk geweldig dat door deze zege de volgende ronde bijna zeker is, maar zoals ik al zei... het geluk was aan onze zijde vanavond (wat niet wegneemt dat ik vind dat Ajax vanavond inzet heeft getoont en de overwinning ook heeft verdient!)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Heerlijk ja hoe HLN ze afstraft, maar volgens mij zijn zij ook een soort van mix van Telegraaf/Shownieuws
Als je wat Belgische comments wil lezen zou ik dat trouwens op 9lives doen, loopt best wel storm enzo unlike al die diverse Anderlecht fora. Ze zijn niet echt happy nee.
[..]
Hoezo staat er twee assists? Hij zegt een assist en Jan had een assist op Mounir*![]()
*Ik lees dat Eriksen die ook gaf? Ik zag toch Jan vanuit zijn eigen zestien meter gebied rennen, de bal krijgen en aan Mounir geven of wat ...
* msnk in de war is
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:37 schreef Gwunnik het volgende:
Oh, en die pass van Vertonghen die jij bedoelt stifte Mounir tegen de keeper aan, Eriksen gaf het passje dat een goal werd.
Inderdaad beter Nederlands dan een gemiddelde Limburgerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tering goed Nederlands kan die gozertHeel veel Denen trouwens
Dat kon hij al na een halfjaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tering goed Nederlands kan die gozertHeel veel Denen trouwens
Blind red het niet. Dat zie je aan alles. Hij staat erin omdat papa op de bank zit. Dat is ook de reden wrm Jol en Blind ruzie hadden. Zelfs Anita doet het beter als linksback.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij liet het toch weer zien, en nu op Europees niveau (Derksen) wat mij betreft wordt hij van zeer belangrijke waarde voor Ajax komend seizoen. Frank ziet het ook
Blind en Enoh kunnen binnen het zestien meter gebied ook echt helemaal niets, en vooral voor Daley vind ik dat zorgwekkendLeek na zijn gele kaart ook heel erg bang te zijn om iets te doen.
Ik hoop dat het met vertrouwen (want dat geeft Frank hem wel heel erg) goed komt, want bij Grunn leek hij juist ontzettend goed te worden en begreep ik nooit waarom Jol hem geen kans gaf.
Maarten was weer ijzersterk en ook Vertonghen en Alderweireld deden het echt ongelofelijk goed
Eigenlijk vond ik alleen Gregory echt tegenvallen vandaag
Leuke reacties ook eronderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef Adames het volgende:
Dat eerste artikelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef Adames het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |