En naat is uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
de rechtvaardigen worden altijd gestraft
hmm, nee, ik pas nog steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
1x gedaan en ik had 1 geweldige avondecht als ik er weer aan denk
Deze wel te vaak gehoordquote:
NEEquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Script, ja of nee? Drie keer zelfde antwoord wint.
JA JA JAquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
leugensquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En naat is uitzondering op de regel.
quote:
JA JAquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Dat telt nietquote:
Dit is geen ja op the script hoor robquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet ja roepen in dit topic. Bij deze.
Geeft niets, stellen we op prijs man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugenswel mooi weer in jou voordeel gedraaid.. ik sta er bekend om dat ik inkoppertjes geef
JAquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet nee roepen in dit topic. Bij deze.
quote:
Niet dusquote:
Ja op geen script inderdaadquote:
Wat is ie gehoorzaam hequote:
komt dat door jou? zit je duim erop?quote:
Ez heeft een kale plek op z'n achterhoofd, hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt dat door jou? zit je duim erop?
LOL!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat ie op het rooster voor 12 uur?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, weet iemand of draakje na 12 uur automagisch er in gaat?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja script omdat sharr het graag wil horen
ZO goed ken ik Bart nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Ik heb niet het idee dat er ook maar 1 vrouw op deze planeet rondloopt die Bart onder de duim kan houden
xena, warrior princessquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Ik heb niet het idee dat er ook maar 1 vrouw op deze planeet rondloopt die Bart onder de duim kan houden
zijn nu even veel stemmen voor als tegen dacht ikquote:
Zelfs die nietquote:
ik zeg neequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn nu even veel stemmen voor als tegen dacht ik
Nee, maar anders hebben we tot een uur of 5 a 6 geen muziek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat ie op het rooster voor 12 uur?
Ja staat wel op het rooster schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, maar anders hebben we tot een uur of 5 a 6 geen muziek.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze mensen. Wat een fantasie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ez heeft een kale plek op z'n achterhoofd, hoe zou dat toch komen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Driepink het volgende:
tegen: haters
voor: mensen met muzieksmaak
we zijn in de minderheid sharr!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Deze mensen. Wat een fantasie.
Ik ken jequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Dan moet je nu luisterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Zokunen het volgende:
Als niemand wil, wil ik om 00:00 wel weer wat 90's dance doen
Ik zet je erop, tot hoe laat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Zokunen het volgende:
Als niemand wil, wil ik om 00:00 wel weer wat 90's dance doen
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
zullen we dan maar webcamsexen? om het goed te maken?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
Als jullie moeten kiezen, wat horen jullie liever?
Echte Hardcore
Oftewel, niet halfbakken artiesten, maar het echte werk.
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
Echte Drum&bass dan maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
Waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
Huppelmuts gaat zometeen ff met der mic praten.
Echte hardcore, en dan heb ik het niet over "hardcore vibes", maar over Ophidian, met nurse oid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
Ik heb stiekem op 2 gestemdquote:
D&Bquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
Jij snapt hem inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Echte hardcore, en dan heb ik het niet over "hardcore vibes", maar over Ophidian, met nurse oid.
1 uur tot 2 uur, durf het niet echt te beloven, ben stiekem wel vrij moe :Squote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet je erop, tot hoe laat?
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
neophyte ft tha playah - trasher is ook leukquote:
Je staat erop tot 1!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
1 uur tot 2 uur, durf het niet echt te beloven, ben stiekem wel vrij moe :S
Was lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Hoe is het afgelopen uurtje bevallen, dames en heren?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom?
Hoe?
Wat?
Geile praat met jou?
ik miste the script man..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Nais!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond vooral dat nummer van the Script heel mooi!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb alleen het laatste half uurtje meegekregen maar ik vond je wederom weer tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef robdriessen het volgende:
Volgende keer ga ik echt The Script draaien. Heb niet voor niets het album
Ik ben van plan een uurtje muziek te draaien van bands die niet in Draakje staan eigenlijk, maar wel verstaanbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan een Dropkick Murphys zoals je net hoorde, maar ook Pennywise, Sabaton, Sonata Atica en dergelijke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef sharr het volgende:
Welke bands versta ik onder echte hardrock, Ez? (bij gebrek aan dat ik altijd vergeet hoe ik jouw username spel, zeg ik maar Ez)
een onbekend nummer van hun dan aubquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef robdriessen het volgende:
Volgende keer ga ik echt The Script draaien. Heb niet voor niets het album
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon verhaaltjes vertellen over jezelf
slayerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben van plan een uurtje muziek te draaien van bands die niet in Draakje staan eigenlijk, maar wel verstaanbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan een Dropkick Murphys zoals je net hoorde, maar ook Pennywise, Sabaton, Sonata Atica en dergelijke.
Slayer, Amon Amarth, Morbid Angel en vergelijkbaar zal niet erg gewaardeerd worden
Hoe laat moet ik je op het rooster zetten? En voor dat uurtje wil ik mn wekker zelfs wel zettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben van plan een uurtje muziek te draaien van bands die niet in Draakje staan eigenlijk, maar wel verstaanbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan een Dropkick Murphys zoals je net hoorde, maar ook Pennywise, Sabaton, Sonata Atica en dergelijke.
Slayer, Amon Amarth, Morbid Angel en vergelijkbaar zal niet erg gewaardeerd worden
Sorry, heb maar een kwartier mee gekregen ofzo, maar dat laatste kwartier was welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Klopt, die laatste waardeer ik persoonlijk niet helemaal, maar dat wat je erboven zegt is zeker niet vervelend om naar te luisteren! Dus ik zeg D&B en hardrock.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog niet gepland, eerst eens kijken wat de meeste mensen willen horen. Niet dat ik maar met 3 of 4 luisteraars vinden die het toevallig wel leuk vinden.quote:
is het volgende keer weer puur ierse muziek ? want ik wil wel heel graag the fray met ungodly hour horenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef robdriessen het volgende:
Bedankt allemaal, ik zal de rest van de verzoekjes meenemen voor de volgende keer
En Bong-Ra, iDOLEASTquote:
dan maakt mij het geen ruk uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog niet gepland, eerst eens kijken wat de meeste mensen willen horen. Niet dat ik maar met 3 of 4 luisteraars vinden die het toevallig wel leuk vinden.
D&B staat momenteel ook op 1quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan maakt mij het geen ruk uithet liefst hardcore, anders d&b
telefoons nog wel, player, patser enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
En ik ben even mijn telefoons uit de auto pakken
Ik kies voor alle 3quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugens
ik en eggs kozen voor hc..
en jij ook, sneaky man
Neuh, werk en prive.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
telefoons nog wel, player, patser enzo
Check meteen even of je bolide wel op de handrem staatquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
En ik ben even mijn telefoons uit de auto pakken
Gaan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten stoppen met roken, maar heb er nog geen zin in, maar ik heb nog maar 1 peuk, kopen of niet :S Al te veel zin om naar de snackbar te lopen heb ik ook niet, maar ik heb ook geen zin om zonder te komen zitten :S
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kies voor alle 3
Sowieso zou D&B dan met 2 stemmen meer staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze wat oudere klassiekers heerlijkquote:
in beweging komen en ophalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten stoppen met roken, maar heb er nog geen zin in, maar ik heb nog maar 1 peuk, kopen of niet :S Al te veel zin om naar de snackbar te lopen heb ik ook niet, maar ik heb ook geen zin om zonder te komen zitten :S
Bij jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in beweging komen en ophalen
kijk gelijk of je aan bier kan komen.. komen we zaterdag met ze allen naar jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
kom maar heb net vandaag lading opgehaadlquote:
Hell no! Tenzij iedereen meer bier mee brengt als gezopen wordt, dan zal ik er over nadenkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
kijk gelijk of je aan bier kan komen.. komen we zaterdag met ze allen naar jou
Heb USB mic krijg het niet werkend dus moet even een andere bij halen.quote:
NAAR jou komen of BIJ jou komen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hell no! Tenzij iedereen meer bier mee brengt als gezopen wordt, dan zal ik er over nadenken
En alle 19+ dames moeten dan verplicht komen.
Laten we dat dus maar niet doen
Graag, plaatjeswissel op prime is niet leuk, shows willen we!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb USB mic krijg het niet werkend dus moet even een andere bij halen.
beiden denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
NAAR jou komen of BIJ jou komen?
De sexy ladies mogen bij mij komen, de rest mag naar mij komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
NAAR jou komen of BIJ jou komen?
ik mag dus alleen naar je toe komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De sexy ladies mogen bij mij komen, de rest mag naar mij komen
Dan wordt het alleen nog lastiger, want ik mix alles zelf en dan ook nog microfoon erbijquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag, plaatjeswissel op prime is niet leuk, shows willen we!!
Iets te veel SMSjes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een telefoonrekening van 92-, wtf, ik bel bel bijna nooit !!!
Dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef robdriessen het volgende:
Lekkere muziek, Patje! Als je plek hebt voor Born Slippy hou ik me aanbevolen
Ik voel mij afgewezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is niks, vriend van me had (toentertijd) een rekening van > 1000 guldenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een telefoonrekening van 92-, wtf, ik bel bel bijna nooit !!!
op fok zijn alle dames sexy en hebben alle jongens/mannen een pik van 23cm..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Haha ben beetje aan het klooien welquote:
oh ja dat is ook zo..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
op fok zijn alle dames sexy en hebben alle jongens/mannen een pik van 23cm..
dat weet je inmiddels toch wel?
dat kan zelfs jij niet handelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ja dat is ook zo..![]()
![]()
alleen ik dacht een pik van 35 cm
despicable mequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef robdriessen het volgende:
LovelyLady, uit welke animatie komt jouw UI?
Ze gagged graag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat kan zelfs jij niet handelen
ik heb ook 45/maand.. ik heb nog 300eu om op te bellenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm mijn basisabonnement is ¤45-, per maand, dus knap dat ik er dubbel overheen zit
Ack, had ik moeten wetenquote:
dispicable mequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef robdriessen het volgende:
LovelyLady, uit welke animatie komt jouw UI?
klopt.. maar dat lees ik overalquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat kan zelfs jij niet handelen
Ik neem mijn tegoed nooit mee naar de volgende maand, dacht ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb ook 45/maand.. ik heb nog 300eu om op te bellen
mijnes is geen 23, not in a long shotquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar dat lees ik overal
sorry mamaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I can talk for myself oke
anders kan ik net zo goed wegblijven
krijg jij die aanbiedingen niet in de mailquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijnes is geen 23, not in a long shoten al helemala geen 35
maarja, wat doe ik eraan ?btw, rustige muziek
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
krijg jij die aanbiedingen niet in de mail![]()
/carequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
nu kan ik niet rustig sterven
Dus ik zeg voor de grap terug:quote:Oke mensen hij zit erin en het doet niet eens pijn denk dat ik die ander ook maar doe hihi
Stuurt zij weer:quote:Dat klinkt best fout als je niet weet waar het over gaat
Ik dacht dat dat kind 16 was ofzo, maar ze bleek 18 te zijnquote:Ze heeft een tepelpiercing genomen
ben alles op knap naquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Zokunen het volgende:
Sorry Huppel en Knetter, dat was niet de bedoeling, maar ik ben helaas EXTREEM kritisch terwijl ik zelf ook niet echt lekker ben. Best een rot combinatie
Maar voor mij moet een meid, knap zijn, uitstraling hebben, intelligent zijn, humor hebben, lief zijn, en een klik meebrengen.
Zo zei hij die niet snel een match zal vinden
Extreem kritisch zijn is onhandig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Zokunen het volgende:
Sorry Huppel en Knetter, dat was niet de bedoeling, maar ik ben helaas EXTREEM kritisch terwijl ik zelf ook niet echt lekker ben. Best een rot combinatie
Maar voor mij moet een meid, knap zijn, uitstraling hebben, intelligent zijn, humor hebben, lief zijn, en een klik meebrengen.
hmm klinkt bekend..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Zokunen het volgende:
maar lange na niet in de buurt klinkt best negatief.. gemiddelde in nederland is ook maar iets van 14 cmquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee man, zijn allemaal scams ik verstuur ze namelijk
True thatquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Extreem kritisch zijn is onhandig.
Hij werd aangevraagdquote:
ik hou het gemiddelde van korea aan.. dan ben ik namelijk bovengemiddeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar lange na niet in de buurt klinkt best negatief.. gemiddelde in nederland is ook maar iets van 14 cm
Ja ben daarmee aan het experimenterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef EggsTC het volgende:
Nr's door laten schemeren zoals dit... is 1 van de sterkste instrumenten die een DJ kan gebruiken.
Lekkere muziek overigens patje.
pff hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik zat een beetje teveel over mijn smsbundel heen
SMS-berichten
aantal:178
¤37,38
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hou het gemiddelde van korea aan.. dan ben ik namelijk bovengemiddeld
178 is toch niet veel? mn broer had bij zn oude telefoon gelukkig een onbeperkt smsen bundeltje want die had serieus 4800 smsjes in de eerste 4 wekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SMS-berichten
¤37,38
21 cent per smsquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SMS-berichten
¤37,38
Dbzquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Driepink het volgende:
ik had mezelf voorgenomen trouwens om vanavond dbz verder te gaan kijkenmaar is er weer niet van gekomen!
Fail, dat houdt je toch wel in de gatenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
Mijn zusje had huisarrest in de zomervakantie omdat ze in 2 maanden 400 euro had verbruikt met haar telefoon
En goed ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb voor het eerst in 1.5 jaar eens ingelogd, en zie dat ik er altijd overheen zit
31.01.11 ¤ 77,72 ¤ 14,77 ¤ 92,49 Opslaan
27.12.10 ¤ 68,08 ¤ 12,94 ¤ 81,02 Opslaan
25.11.10 ¤ 65,91 ¤ 12,52 ¤ 78,43 Opslaan
26.10.10 ¤ 69,02 ¤ 13,11 ¤ 82,13 Opslaan
27.09.10 ¤ 58,48 ¤ 11,11 ¤ 69,59 Opslaan
30.08.10 ¤ 61,14 ¤ 11,62 ¤ 72,76 Opslaan
Een vriendin nemen die geen telefoon met WhatsApp heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pff hoe krijg je het voor elkaar
Whatsapp ftw
Onverantwoordelijke 14 jarige meisjes nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Fail, dat houdt je toch wel in de gaten
Pics van je zusjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Onverantwoordelijke 14 jarige meisjes niet
Dat is wel extreem hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
Herhaling, maarja, ik ken dus iemand die meer dan 1000 gulden in 1 maand had als rekening..
Die laatste bedragen zijn totaal bedragenquote:
vodafone heb je geen oneindig internet = niet oneindig whatsappquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die laatste bedragen zijn totaal bedragen
Ik heb nog wel 504 belminuten over
Ik ga zaterdag naar de stad om het abonnement stop te zeggen, dan ga ik lekker naar Vodafone met zo'n sms blocks ofzo...
Hij was er ook niet blij meequote:
Ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
Sinds ik WhatsApp heb SMS ik eigenlijk nooit meer
Ik had van mijn 16e tot mijn 20e met mijn ex.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef sharr het volgende:
Mijn record is 62 eroverheen omdat ik vergeten was dat ik in spanje zat
Als je er overheen zit wordt toch alleen je snelheid gehalveerd ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
vodafone heb je geen oneindig internet = niet oneindig whatsapp
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had van mijn 16e tot mijn 20e met mijn ex.
Die maand dat het net uit was had ik een rekening van ¤260-,.
Door het smsen en bellen met nieuwe chicks
Nja heb toen wel redelijk veel geneukt, dus als je haat deelt door ¤60-, per chick ben ik alsnog goedkoper uitgeweest dan naar de hoeren te gaan___
Vodafonequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die laatste bedragen zijn totaal bedragen
Ik heb nog wel 504 belminuten over
Ik ga zaterdag naar de stad om het abonnement stop te zeggen, dan ga ik lekker naar Vodafone met zo'n sms blocks ofzo...
True that, het wordt dan ziek langzaam.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je er overheen zit wordt toch alleen je snelheid gehalveerd ?
Het wordt toch niet in rekening gebracht ?
Ditoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
Sinds ik WhatsApp heb SMS ik eigenlijk nooit meer
geen ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je er overheen zit wordt toch alleen je snelheid gehalveerd ?
Het wordt toch niet in rekening gebracht ?
Hoe kunnen ze dat in moeilijke woorden zeggen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
geen ideeik kreeg na 4 dagen de melding: je zit op 90% van je internetverbruik enzo
maar dan met moeilijke woorden
wat voor telefoon heeft ze dan.. ik kan gewoon met mijn nokia whatsappenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een vriendin nemen die geen telefoon met WhatsApp heeft
Die kut kan alleen whatsappen als ze thuis zit, via haar iPod touch.
Net maar de applicatie Belstatus weer geinstalleerd, en zit er nu alweer overheen, met nog 6 dagen te gaan
Beter dat dan dat je je scheel betaalt hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
[..]
True that, het wordt dan ziek langzaam.
Vooral het makkelijk foto's sturenquote:
dataverkeerblablabla weet ik het, niet een woord dat je dagelijks gebruiktquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat in moeilijke woorden zeggen?
beugel is 0,5 dacht ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je je scheel betaalt hoor
Ik zit toch bijna altijd op WiFi
Ok, 4e beugeltje Grolsch gaat er nu aan, dat is toch gewoon 4 liter
Ik zit thuis sowieso altijd op de wifi, probeer bij vrienden ook op de wifi te duiken. Eigenlijk alleen in de auto dat ik mn vodafone blox gebruikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
geen ideeik kreeg na 4 dagen de melding: je zit op 90% van je internetverbruik enzo
maar dan met moeilijke woorden
Nee is 0,45quote:
ja ik kreeg het wachtwoord van het wifi thuis dus ook pas nadat ik die sms had gekregenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit thuis sowieso altijd op de wifi, probeer bij vrienden ook op de wifi te duiken. Eigenlijk alleen in de auto dat ik mn vodafone blox gebruik
Mensen die het ww van de wifi niet hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik kreeg het wachtwoord van het wifi thuis dus ook pas nadat ik die sms had gekregen
Hoi jijquote:
Denk dat een mod dat inmiddels moet doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
he monoje moet een keer die OP updaten van de MEET
Kan al niet meer aangezien de 48 uur al voorbij is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
he monoje moet een keer die OP updaten van de MEET
Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
Ik vind dat Secret Story gewoon echt raar
ik woon thuis, ik hou me alleen bezig met internet als het het niet doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die het ww van de wifi niet hebben_!
[..]
Hoi jij
Is het ook. Ik wacht wel tot ik her en der linkjes zie over sappige dingen. Ga het verder niet kijken ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
Ik vind dat Secret Story gewoon echt raar
Op de een of andere manier moest ik op mn oude router voor wifi echt het hexadecimale WW invoeren, die wist ik dus nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die het ww van de wifi niet hebben_!
[..]
Hoi jij
tetten enzo? wel sappige tettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook. Ik wacht wel tot ik her en der linkjes zie over sappige dingen. Ga het verder niet kijken ofzo
Zo'n roze LG geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat voor telefoon heeft ze dan.. ik kan gewoon met mijn nokia whatsappen
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook. Ik wacht wel tot ik her en der linkjes zie over sappige dingen. Ga het verder niet kijken ofzo
Sharr en driepink hebben foon seks gehad live on airquote:
Je kon ook andere namen kiezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sharr en driepink hebben foon seks gehad live on air
Ik kreeg er een half stijfje van!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor bier schenken ze daar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst the Stairway in Utrecht gezien
maar ik vond het maar tegenvallen, aan de buitenkant
Sharr en knetter?quote:
ik heb wel geluisterdquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, het was dicht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat voor bier schenken ze daar?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee, het was dicht.
Ik heb wel in werktijd op zo'n plein, het Neude geloof ik, een biertje gedaan op het terras, onder werktijd
Dit was op de testserverquote:
Ja. Dat is wel dubbel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee, het was dicht.
Ik heb wel in werktijd op zo'n plein, het Neude geloof ik, een biertje gedaan op het terras, onder werktijd
wat erg dat ik het gemist hebquote:
Dat krijg je he als je onder werktijd aan het bier zitquote:
Jawel hequote:
Ohh dat is bij mij heel vaak het gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je he als je onder werktijd aan het bier zit
Of onder schooltijd, jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dat is bij mij heel vaak het geval
Dat heb ik asociaal veel gedaanquote:
Hmm zat net ff te kijken, maar ik ergerde me zo hard aan die atletiekbaan om het veld dat ik het uitgezet hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Die actie van PSV werd ook sel de kop ingedrukt
Begrijpelijk jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat heb ik asociaal veel gedaan, maar nu moet ik nog rijden dus 1 biertje en dan klaar.
Vrijdagochtend van 8:45 tot 12:00 wiskunde.quote:
Om 8 uur 's ochtends stoned naar school lopen en dan de eerste 2 uur godsdienstles slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zo vaak onder schooltijd geblowd
Zelfs 1x voor twee dagen geschorst omdat we gepakt waren door de congiërge met 1 glazen oog___
Gewoon wiskunde skippen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdagochtend van 8:45 tot 12:00 wiskunde.
Dus vanaf 9:45 aanwezig op school, om 10:00 met zn allen naar het poolcentrum en dan zuipen en poolen![]()
Standaard begin van mn weekend geweest een jaar lang
Spannendquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zat vanmiddag met Utopie te Whatsappen onder het rijden
Filmpjes en fotos te sturen enzo
Bellen met 1 hand, whatsappen met de andere hand. Sturen? Daar heb je knieën voor. Zo reed ik dus naar huis vanavondquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heel fout, dit doe ik trouwens zelf ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bellen met 1 hand, whatsappen met de andere hand. Sturen? Daar heb je knieën voor. Zo reed ik dus naar huis vanavond
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bellen met 1 hand, whatsappen met de andere hand. Sturen? Daar heb je knieën voor. Zo reed ik dus naar huis vanavond
Elke week weerquote:
Doe ik ook vaak tijdens het rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |