En naat is uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
de rechtvaardigen worden altijd gestraft
hmm, nee, ik pas nog steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
1x gedaan en ik had 1 geweldige avondecht als ik er weer aan denk
Deze wel te vaak gehoordquote:
NEEquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Script, ja of nee? Drie keer zelfde antwoord wint.
JA JA JAquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
leugensquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En naat is uitzondering op de regel.
quote:
JA JAquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Dat telt nietquote:
Dit is geen ja op the script hoor robquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet ja roepen in dit topic. Bij deze.
Geeft niets, stellen we op prijs man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugenswel mooi weer in jou voordeel gedraaid.. ik sta er bekend om dat ik inkoppertjes geef
JAquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet nee roepen in dit topic. Bij deze.
quote:
Niet dusquote:
Ja op geen script inderdaadquote:
Wat is ie gehoorzaam hequote:
komt dat door jou? zit je duim erop?quote:
Ez heeft een kale plek op z'n achterhoofd, hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt dat door jou? zit je duim erop?
LOL!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat ie op het rooster voor 12 uur?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, weet iemand of draakje na 12 uur automagisch er in gaat?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja script omdat sharr het graag wil horen
ZO goed ken ik Bart nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Ik heb niet het idee dat er ook maar 1 vrouw op deze planeet rondloopt die Bart onder de duim kan houden
xena, warrior princessquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Ik heb niet het idee dat er ook maar 1 vrouw op deze planeet rondloopt die Bart onder de duim kan houden
zijn nu even veel stemmen voor als tegen dacht ikquote:
Zelfs die nietquote:
ik zeg neequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn nu even veel stemmen voor als tegen dacht ik
Nee, maar anders hebben we tot een uur of 5 a 6 geen muziek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat ie op het rooster voor 12 uur?
Ja staat wel op het rooster schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, maar anders hebben we tot een uur of 5 a 6 geen muziek.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze mensen. Wat een fantasie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ez heeft een kale plek op z'n achterhoofd, hoe zou dat toch komen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Driepink het volgende:
tegen: haters
voor: mensen met muzieksmaak
we zijn in de minderheid sharr!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Deze mensen. Wat een fantasie.
Ik ken jequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Dan moet je nu luisterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Zokunen het volgende:
Als niemand wil, wil ik om 00:00 wel weer wat 90's dance doen
Ik zet je erop, tot hoe laat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Zokunen het volgende:
Als niemand wil, wil ik om 00:00 wel weer wat 90's dance doen
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
zullen we dan maar webcamsexen? om het goed te maken?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
Als jullie moeten kiezen, wat horen jullie liever?
Echte Hardcore
Oftewel, niet halfbakken artiesten, maar het echte werk.
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
Echte Drum&bass dan maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
Waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
Huppelmuts gaat zometeen ff met der mic praten.
Echte hardcore, en dan heb ik het niet over "hardcore vibes", maar over Ophidian, met nurse oid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
Ik heb stiekem op 2 gestemdquote:
D&Bquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
Jij snapt hem inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Echte hardcore, en dan heb ik het niet over "hardcore vibes", maar over Ophidian, met nurse oid.
1 uur tot 2 uur, durf het niet echt te beloven, ben stiekem wel vrij moe :Squote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet je erop, tot hoe laat?
ECHTE Drum&Bass
Echte Hardcore
Echte Hardrock?
neophyte ft tha playah - trasher is ook leukquote:
Je staat erop tot 1!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
1 uur tot 2 uur, durf het niet echt te beloven, ben stiekem wel vrij moe :S
Was lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Hoe is het afgelopen uurtje bevallen, dames en heren?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom?
Hoe?
Wat?
Geile praat met jou?
ik miste the script man..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Nais!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond vooral dat nummer van the Script heel mooi!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb alleen het laatste half uurtje meegekregen maar ik vond je wederom weer tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef robdriessen het volgende:
Volgende keer ga ik echt The Script draaien. Heb niet voor niets het album
Ik ben van plan een uurtje muziek te draaien van bands die niet in Draakje staan eigenlijk, maar wel verstaanbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan een Dropkick Murphys zoals je net hoorde, maar ook Pennywise, Sabaton, Sonata Atica en dergelijke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef sharr het volgende:
Welke bands versta ik onder echte hardrock, Ez? (bij gebrek aan dat ik altijd vergeet hoe ik jouw username spel, zeg ik maar Ez)
een onbekend nummer van hun dan aubquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef robdriessen het volgende:
Volgende keer ga ik echt The Script draaien. Heb niet voor niets het album
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon verhaaltjes vertellen over jezelf
slayerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben van plan een uurtje muziek te draaien van bands die niet in Draakje staan eigenlijk, maar wel verstaanbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan een Dropkick Murphys zoals je net hoorde, maar ook Pennywise, Sabaton, Sonata Atica en dergelijke.
Slayer, Amon Amarth, Morbid Angel en vergelijkbaar zal niet erg gewaardeerd worden
Hoe laat moet ik je op het rooster zetten? En voor dat uurtje wil ik mn wekker zelfs wel zettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben van plan een uurtje muziek te draaien van bands die niet in Draakje staan eigenlijk, maar wel verstaanbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan een Dropkick Murphys zoals je net hoorde, maar ook Pennywise, Sabaton, Sonata Atica en dergelijke.
Slayer, Amon Amarth, Morbid Angel en vergelijkbaar zal niet erg gewaardeerd worden
Sorry, heb maar een kwartier mee gekregen ofzo, maar dat laatste kwartier was welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef robdriessen het volgende:
Klopt, die laatste waardeer ik persoonlijk niet helemaal, maar dat wat je erboven zegt is zeker niet vervelend om naar te luisteren! Dus ik zeg D&B en hardrock.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog niet gepland, eerst eens kijken wat de meeste mensen willen horen. Niet dat ik maar met 3 of 4 luisteraars vinden die het toevallig wel leuk vinden.quote:
is het volgende keer weer puur ierse muziek ? want ik wil wel heel graag the fray met ungodly hour horenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef robdriessen het volgende:
Bedankt allemaal, ik zal de rest van de verzoekjes meenemen voor de volgende keer
En Bong-Ra, iDOLEASTquote:
dan maakt mij het geen ruk uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog niet gepland, eerst eens kijken wat de meeste mensen willen horen. Niet dat ik maar met 3 of 4 luisteraars vinden die het toevallig wel leuk vinden.
D&B staat momenteel ook op 1quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan maakt mij het geen ruk uithet liefst hardcore, anders d&b
telefoons nog wel, player, patser enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
En ik ben even mijn telefoons uit de auto pakken
Ik kies voor alle 3quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugens
ik en eggs kozen voor hc..
en jij ook, sneaky man
Neuh, werk en prive.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
telefoons nog wel, player, patser enzo
Check meteen even of je bolide wel op de handrem staatquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
En ik ben even mijn telefoons uit de auto pakken
Gaan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten stoppen met roken, maar heb er nog geen zin in, maar ik heb nog maar 1 peuk, kopen of niet :S Al te veel zin om naar de snackbar te lopen heb ik ook niet, maar ik heb ook geen zin om zonder te komen zitten :S
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kies voor alle 3
Sowieso zou D&B dan met 2 stemmen meer staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze wat oudere klassiekers heerlijkquote:
in beweging komen en ophalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten stoppen met roken, maar heb er nog geen zin in, maar ik heb nog maar 1 peuk, kopen of niet :S Al te veel zin om naar de snackbar te lopen heb ik ook niet, maar ik heb ook geen zin om zonder te komen zitten :S
Bij jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in beweging komen en ophalen
kijk gelijk of je aan bier kan komen.. komen we zaterdag met ze allen naar jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
kom maar heb net vandaag lading opgehaadlquote:
Hell no! Tenzij iedereen meer bier mee brengt als gezopen wordt, dan zal ik er over nadenkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
kijk gelijk of je aan bier kan komen.. komen we zaterdag met ze allen naar jou
Heb USB mic krijg het niet werkend dus moet even een andere bij halen.quote:
NAAR jou komen of BIJ jou komen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hell no! Tenzij iedereen meer bier mee brengt als gezopen wordt, dan zal ik er over nadenken
En alle 19+ dames moeten dan verplicht komen.
Laten we dat dus maar niet doen
Graag, plaatjeswissel op prime is niet leuk, shows willen we!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb USB mic krijg het niet werkend dus moet even een andere bij halen.
beiden denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
NAAR jou komen of BIJ jou komen?
De sexy ladies mogen bij mij komen, de rest mag naar mij komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
NAAR jou komen of BIJ jou komen?
ik mag dus alleen naar je toe komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De sexy ladies mogen bij mij komen, de rest mag naar mij komen
Dan wordt het alleen nog lastiger, want ik mix alles zelf en dan ook nog microfoon erbijquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag, plaatjeswissel op prime is niet leuk, shows willen we!!
Iets te veel SMSjes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een telefoonrekening van 92-, wtf, ik bel bel bijna nooit !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |