quote:
Dank je dames. Handtekeningen vragen mag in mijn fobo. Wil je mij zien... kom naar de meet.quote:
ik zal even in de topics van afgelopen nacht kijken.. we hebben er opmerkingen over gemaakt..quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh hoe laat? Misschien kan ik het in de logs zien.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef robdriessen het volgende:
En Jezus zei tegen de zieke man: Genesis!
en bramquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
Gast vroeg aan onder de naam Danny. Weet niet of je daar wat aan hebt.
Maurice zelf?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Mooi, vóór Andre Hazes de hond uitlaten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
Wat is de mama appelsap in 10 cc Dreadlock holiday dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef robdriessen het volgende:
Ergens aan het einde: Dan lekt je make-up
Aphex Twin - Treequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast de eerste van tien minuten was iig aan het draaien om tien over 2
Ja, die was het. Wat was dat joh? Live opgenomen bosgeluiden ofzo?quote:
donnow.. was 10 minuten iig en het was geen klap aan en aangevraagd door danny of bramquote:
Zijn verzoekjen was opeens weg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer broeder, waarvoor heb je steun nodig swa?
Stef Ekkel is uit de machine. Nu kan ik niet vredig sterven...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer broeder, waarvoor heb je steun nodig swa?
was geen megamix.. was geen leuke muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
Die Aphex Twin is 10 minuten bijna
Dan 13 minuten YMO Megamix
Wel goeden platen
Wat is deze, moet ik opa eropaf sturen? De eerste is gratis, de 2e is 5000 .. van wie moet je af broeder! Zeg het me.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stef Ekkel is uit de machine. Nu kan ik niet vredig sterven...
Het was Aphex Twin - Tree. Ik weet het weer nu je het typt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was geen megamix.. was geen leuke muziek
Joints met KENT erinquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Ik ga alvast dreadlocks in m'n haar doen en wiet roken voor 't volgende nummer.
Aphex Twin - Milkman is leukerquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het was Aphex Twin - Tree. Ik weet het weer nu je het typt.
Aphex Twin kan wat alternatief zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, die was het. Wat was dat joh? Live opgenomen bosgeluiden ofzo?
Ik moet nieuwe sigaretten kopen van m'n ma, ze denkt dat ik ga hoesten van het merk Kent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Joints met KENT erin.. ik zie het al helemaal voor me..
Nee joh, Bubblegum!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
die rare dat was die van 13 minutenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het was Aphex Twin - Tree. Ik weet het weer nu je het typt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zal hem eens beluisteren, dat was de enige 13 minuten plaat rond 2 uur.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was geen megamix.. was geen leuke muziek
Ik vind er niks aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
Ik wil wel eens met sharr blowen.
Eerst Reggae, dan Cricket, dan Jamaica. Elk refrein wat anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
I DON'T LIKE CRICKET OH NOOOO I LOVE IT.
Of zingen ze reggae
Ze hebben iets nieuws in Chinatown den-haag, '' R.I.P.'' heet het..quote:
Sigaartje doen?quote:
dan mag hij er van mij uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal hem eens beluisteren, dat was de enige 13 minuten plaat rond 2 uur.
Ik versta in elk refrein Cricketquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eerst Reggae, dan Cricket, dan Jamaica. Elk refrein wat anders.
Ik ga hem beoordelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan mag hij er van mij uit![]()
KK is best een rare afkorting. Ik vind ook dat te lange nummers eruit moeten, vervelendquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik denk dat alles boven de 8 minuten er wel uit mag. Ik trek de grens bij Stairway To Heaven of Child In Time
Ja, KK, dus ook Autobahn![]()
Ik versta het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef robdriessen het volgende:
Nu komt ie, in het refrein: DAN LEKT JE MAKE-UP!
Dan kan je ook wel alle Goa er uit doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik denk dat alles boven de 8 minuten er wel uit mag. Ik trek de grens bij Stairway To Heaven of Child In Time
Ja, KK, dus ook Autobahn![]()
ik zat na te lezen.. was idd die.. aangevraagd door ene bram.. waardoor we allemaal zo iets hadden van wtf is dit en wie is bramquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga hem beoordelen.
En site is gefixt: De volgende twee verzoekjes zijn: André Hazes, Toon Hermans
Ik hoor don't like your make-upquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef robdriessen het volgende:
Nu komt ie, in het refrein: DAN LEKT JE MAKE-UP!
Je hebt 's nachts soms mensen die anoniem een extra lange plaat aanvragen, alleen om te zieken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
[..]
KK is best een rare afkorting. Ik vind ook dat te lange nummers eruit moeten, vervelend
SAY WHUTquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel alle Goa er uit doen
Even in de db kijken of er een bekend IP bij zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zat na te lezen.. was idd die.. aangevraagd door ene bram.. waardoor we allemaal zo iets hadden van wtf is dit en wie is bram
Hoiquote:
yes live from the bedroomquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OEH! BovenDaar waar het gebeurt
Say whut?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Piel, er staat zelfs indorock in de verzoekautomaat.
QFTquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OEH! BovenDaar waar het gebeurt
quote:
Ja, ik luister best wel veel Nederlandstalige muziek. Komt misschien ook doordat ik oorspronkelijk uit een volkswijk kom.quote:
Blue Diamonds?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Piel, er staat zelfs indorock in de verzoekautomaat.
Jaquote:
Koelkast, gisteren erg veel positieve reacties gehad op:quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Maareh, ik ga geen platen die te lang zijn er uit halen, tenzij er misbruik van gemaakt wordt.
Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon een beetje om de ander denkt en als er nou vrijwel niemand luistert kun je best eens een lange plaat aanvragen.
Er komt een uploadfunctie, maar niet nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Koelkast, gisteren erg veel positieve reacties gehad op:
Infected Mushroom - Deeply Disturbed ( Infected remix)
Wellicht dat die erin gepropt kan worden? Wellicht ipv een andere IM plaat?
Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komt een uploadfunctie, maar niet nu.
Je weet toch dat ik geen normale muziek ken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag een goeden plaat aan dan.
wat fijnquote:
Wat is normaal?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik geen normale muziek ken?
Alles behalve house/hardstyle/hardcore gok ik zoquote:
Goeie shit!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
Blue Diamonds komen uit het dorp van mijn vader.
Hardtrancequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Alles behalve house/hardstyle/hardcore gok ik zo!
Gast, denk je dat ik poep loop te ijlen ofzo. Ben alleen zo een neppe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Goeie shit!
Ben je nou eigenlijk wel of geen indo?
Slechter dan dit zal het niet zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik geen normale muziek ken?
Ik ga voor de random.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slechter dan dit zal het niet zijn.
Ik zal je nooit meer in twijfel trekken schatjepatatjequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, denk je dat ik poep loop te ijlen ofzo. Ben alleen zo een neppe.
Van?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
wat duurt installeren toch altijd lang
raymondquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slechter dan dit zal het niet zijn.
Ik vind het een beetje angstwekkend dat je dit leuk vind liefjequote:
HOI DRIEPINKquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Driepink het volgende:
meh, ik heb echt al 2 posts, (dit is #3) geplaatst in dit topic en nog niemand heeft hoi gezegd
AWO NICK RUSTUG BROEDER, FAKA MET JOU?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Driepink het volgende:
meh, ik heb echt al 2 posts, (dit is #3) geplaatst in dit topic en nog niemand heeft hoi gezegd
hoiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Driepink het volgende:
ik zei al hoi op msn en ik dacht dat dat voldeedquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Driepink het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje angstwekkend dat je dit leuk vind liefje..
Dan is die pc gewoon helemaal verbaggerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het feit een 2e useraccount en ik mis msn en winamp en vdj e.d.
Nieuw systeem: meest aangevraagde platen hebben het meeste kans om random voorbij te komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
's Nachts toen niemand een verzoek indiende en ineens Raymond opkwam
quote:
Jullie caps zit vast en zo belangrijk is Driepink nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
AWO NICK RUSTUG BROEDER, FAKA MET JOU?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Jullie caps zit vast en zo belangrijk is Driepink nou ook weer niet.
mja doe nou nie zo lulligquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is die pc gewoon helemaal verbaggerd
Installeren moet floep floep gaan.
vanacht beide liedjes gehoord omdat ik te weinig aan kon vragen en er verder niemand was... en ook nog een ajaxlied gehoord die random werd gedraaid... vond mezelf zwaar zielig.. en toch beleef ik luisterenquote:
wat een kut pc, wat een kutvriend dat ie niet eens een degelijke pc kooptquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja doe nou nie zo lullighet is de pc van mijn vriend he?
nee maar ik vind dat leuker, of het nou driepink of yvonne is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Beter toch. Al die mensen die over XTC zeiken en ondertussen wel roken of elke week zich klem zuipen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)e-invloed-brein.html
EN DAT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND
Luister dang, jij bent een van me boyz snapje, geen haat voor jou.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Garpjen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
ffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Oké, ik doe al chillouz ben allen gestressed enzo jewaitz.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Luister dang, jij bent een van me boyz snapje, geen haat voor jou.
Maar Driepink is ook één van me boyzz, dus gaarne niet zo kklauw doen tegen hem.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat een kut pc, wat een kutvriend dat ie niet eens een degelijke pc koopt
*Piel meldt zich..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Driepink het volgende:
wie is hier nog meer bekend met ditisjan ?
Morgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Goudvis_ het volgende:
Wanneer houden die Nederlandse nummers op?
Oh neequote:
Ja ook maar één nummer van Jack Johnsonquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
mijn god, niet eens division bell in draakje hebben staan
Dan is het geen top 40 geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
mijn god, niet eens division bell in draakje hebben staan
ik ben ook verdrietig.. past bij mijn buiquote:
so ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is het geen top 40 geweest.
Kusje op je verdrietigheidquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook verdrietig.. past bij mijn bui
*knuf* Komt allemaal goed, schatje *geeft glas Spa & Fruit*quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook verdrietig.. past bij mijn bui
Iets van Charly Lownoise dan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef Driepink het volgende:
ik wil een mooi verzoekje doen, een nummer waarvan iedereen roept: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Born Slippy?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef Driepink het volgende:
ik wil een mooi verzoekje doen, een nummer waarvan iedereen roept: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat is later toegevoegd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
so ?het is een MUST
GOA enzo ook geen top 40
Speedcity Megamixquote:
Doe die aanvragen dan...quote:
laatst voor bijna 1.65/literquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
Kankerbenzineprijzen word je ook niet vrolijk van.
Schelden met kankerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
Kankerbenzineprijzen word je ook niet vrolijk van.
En ik zou het zo weer doen, was net 80 euro kwijt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Schelden met kanker
Heb het vandaag iets van 5x online gedaan...
hooohhhdiih jij bent stoer, online schelden met kankerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Schelden met kanker
Heb het vandaag iets van 5x online gedaan...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En ik zou het zo weer doen, was net 80 euro kwijt.
Dank je, was niet mijn bedoeling om stoer gevonden te worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
hooohhhdiih jij bent stoer, online schelden met kanker
Hierna komt goede muziek!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Goudvis_ het volgende:
Zoveel Nederlandstalig, mijn internet hield er daardoor mee op.
dan is het nu: epischquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dank je, was niet mijn bedoeling om stoer gevonden te worden.
Baas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik weiger Ragboer te steunen
Ohh mijn fans vergeten me nooitquote:
ok ok gelukkigquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef Driepink het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Muziek van eigen bodem!Handjes en aanstekers in de lucht. Ragboer maakt de sfeer.
Anders staat die lijst binnen 3 minuten vol voor de komende 3 uurquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
Request limit reached. You can only request 1 songs every 17 minutes.
19:34 komt diequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef Driepink het volgende:
ik heb een hint over mijn request
"alles draait om de.."
SORRYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
SORRYwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef mc-Piel het volgende:
OMFG kijk de volgende 2 verzoekjes!
En daarna die van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
HOIquote:
Ik vond je vorige UI mooier, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoede dat ene Piel deze voor je heeft gemaakt. Zit ik in de buurt?quote:
welke ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef mc-Piel het volgende:
Wat zijn dat voor een achterlijke zelfbedachte woorden
In de buurt ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vond je vorige UI mooier, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoede dan ene Piel deze voor je heeft gemaakt. Zit ik in de buurt?
Ik heb d'r slechts geholpen met zoekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vond je vorige UI mooier, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoede dat ene Piel deze voor je heeft gemaakt. Zit ik in de buurt?
Plaat is al 15 jaar oud en nog nooit heeft iemand dit gevraagdquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef robdriessen het volgende:
Waar kwam die filmquote net vandaan? Klonk als Michael Douglas.
ben...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
niks hardhousequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ben...
al..
bezig...* Dalando geeft pauperbierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Jawel, luister maar naar de kick.quote:
insheeption?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
wie heeft hier southpark enzo gezien ?
was net een bizarre afleveringen met stan die in mr mackeys droom zat, en freedy krueger enzo![]()
ik zat echt van: WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ?!?!!
Southparkquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
was net een bizarre afleveringen met stan die in mr mackeys droom zat, en freedy krueger enzo![]()
Gevonden! Komt uit Wall Street. Met .... Michael Douglas!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Plaat is al 15 jaar oud en nog nooit heeft iemand dit gevraagd
Thanks!quote:
Ik moest zó hard lachen om die pizzabezorgerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
Hahaha ja die is leukquote:
Kleine Mackey danquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik moest zó hard lachen om die pizzabezorger!
'' anyone ordered pizza? ''
'' Yeah, probably one of them''
Ik heb deel 2 een stukje gezien, uitgezet, wat een kutfilmquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gevonden! Komt uit Wall Street. Met .... Michael Douglas!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Thanks!
AH pilsener? Das m'n favoriet!Van het weekend om 11 uur 's ochtends een Grafenwalder wegtanken in de bus in mijn Cavello. Ik was onderweg naar NAC. Ik voelde me toen echt Maaskanter zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:
ja die aflevering, die schrijvers hadden toen echt paddos op, dat kan niet andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
It's called "hurding" not "hording"
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef mc-Piel het volgende:
You gave me all your loving and all your turtle doving
All your hugs and your money too
You know you love me baby Still you tell me maybe
That some day, well I'll be through
Jongens dit zijn mijn roots!![]()
de pagina wordt in een jingle gezegd.. dit is de verkeerde schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef Dalando het volgende:
http://onz-radio.nl/radio/request/request-list.html
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
En de Imaginationland afleveringen danquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja die aflevering, die schrijvers hadden toen echt paddos op, dat kan niet anders
It's like a taco within a tacobell within a KFC within a mallquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja die aflevering, die schrijvers hadden toen echt paddos op, dat kan niet anders
Imaginationlandquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En de Imaginationland afleveringen dan? ..
Dat was volgens mij gewoon één dikke LSD trip!
Dude, hoe lang heb jij geen Onzin Radio geluisterd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef Dalando het volgende:
http://onz-radio.nl/radio/request/request-list.html
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Langquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, hoe lang heb jij geen Onzin Radio geluisterd?![]()
WITHIN YOUR BRAIN!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
It's like a taco within a tacobell within a KFC within a mall
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daaad, help us!
Nooo, I'm a butterflyI'm a butterfly
hehehe
Zeg maar alvast doei tegen mijn internetquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
ik besef me trouwens iets heel ergs net..
m'n verzoekje is nederlandstaligkom ik ook lekker snel achter
im gonna find me some butterfly-poonquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daaad, help us!
Nooo, I'm a butterflyI'm a butterfly
hehehe
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Zeg maar alvast doei tegen mijn internet
Ik moest zo hard lachen de eerste keerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
im gonna find me some butterfly-poon
het is "uptempo jaren 80 nederlandsche pop muziek"quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Zeg maar alvast doei tegen mijn internet
Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen de eerste keer
www.southparkstudios.comquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
die was dus een uurtje geleden op tvjammer dat je hem gemist hebt he
Hij was poosje geleden ook al op tv, en ik kijk op internetquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
die was dus een uurtje geleden op tvjammer dat je hem gemist hebt he
Haiquote:
ik kijk op internet naar jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hij was poosje geleden ook al op tv, en ik kijk op internet
ik word daar bang vanquote:
I'll be keeping an eye on you!quote:
je mag hier wel komen fokkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
wat een kutzooi zeg
ander toetsenbord
ander alles
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
I'll be keeping an eye on you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2011 19:29:27 ]
hihi hij zei fokquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
ViezeFreddiey
Bericht:
Omdat Fortunate Son er niet bijstaat
dit is een goede vervanger
Je bent weer baas.quote:
Nee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
'' And I'm gonna driiiiiveee, and I'm gonna drive faaaaaasttt! And i'm gonna turn to the left sometiiiimess! ''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |