quote:
Dank je dames. Handtekeningen vragen mag in mijn fobo. Wil je mij zien... kom naar de meet.quote:
ik zal even in de topics van afgelopen nacht kijken.. we hebben er opmerkingen over gemaakt..quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh hoe laat? Misschien kan ik het in de logs zien.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef robdriessen het volgende:
En Jezus zei tegen de zieke man: Genesis!
en bramquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
Gast vroeg aan onder de naam Danny. Weet niet of je daar wat aan hebt.
Maurice zelf?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Mooi, vóór Andre Hazes de hond uitlaten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
Wat is de mama appelsap in 10 cc Dreadlock holiday dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef robdriessen het volgende:
Ergens aan het einde: Dan lekt je make-up
Aphex Twin - Treequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast de eerste van tien minuten was iig aan het draaien om tien over 2
Ja, die was het. Wat was dat joh? Live opgenomen bosgeluiden ofzo?quote:
donnow.. was 10 minuten iig en het was geen klap aan en aangevraagd door danny of bramquote:
Zijn verzoekjen was opeens weg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer broeder, waarvoor heb je steun nodig swa?
Stef Ekkel is uit de machine. Nu kan ik niet vredig sterven...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer broeder, waarvoor heb je steun nodig swa?
was geen megamix.. was geen leuke muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
Die Aphex Twin is 10 minuten bijna
Dan 13 minuten YMO Megamix
Wel goeden platen
Wat is deze, moet ik opa eropaf sturen? De eerste is gratis, de 2e is 5000 .. van wie moet je af broeder! Zeg het me.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stef Ekkel is uit de machine. Nu kan ik niet vredig sterven...
Het was Aphex Twin - Tree. Ik weet het weer nu je het typt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was geen megamix.. was geen leuke muziek
Joints met KENT erinquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Ik ga alvast dreadlocks in m'n haar doen en wiet roken voor 't volgende nummer.
Aphex Twin - Milkman is leukerquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het was Aphex Twin - Tree. Ik weet het weer nu je het typt.
Aphex Twin kan wat alternatief zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, die was het. Wat was dat joh? Live opgenomen bosgeluiden ofzo?
Ik moet nieuwe sigaretten kopen van m'n ma, ze denkt dat ik ga hoesten van het merk Kent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Joints met KENT erin.. ik zie het al helemaal voor me..
Nee joh, Bubblegum!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
die rare dat was die van 13 minutenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het was Aphex Twin - Tree. Ik weet het weer nu je het typt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |