ze is mischien wel geen hoer. want hier komt het:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is dat het zo triest is, anders zou het lollig zijn.
Laat d'r gewoon haar job doen.
Dan is ze dus gewoon wel een hoer. Als ze jou niet die drie tientjes laat betalen, maar wel 8 mille weet los te peuteren achteraf is het ook nog eens 'n hele slimme hoer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze is mischien wel geen hoer. want hier komt het:
ik hoefde helemaal niet te betalen...dat ik nou zon debiel ben dat ik na afloop ongevraagd geld op tafel achterlaat waar zij zich ongemakkelijk bij voelde(bij hoeren moet je van te voren betalen trouwens)..., en daarna ook nog eens 8000 heb overgeschreven...
Ik moet wel zeggen dat de e-mails van haar erg overtuigend zijn en oprecht lijken. Ze vraagt nergens echt om geld, hij biedt het gewoon aan omdat hij denkt haar liefde te kunnen kopen. En zij had genoeg problemen en dus redenen om het aan te nemen, dat dan wel weer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is ze dus gewoon wel een hoer. Als ze jou niet die drie tientjes laat betalen, maar wel 8 mille weet los te peuteren achteraf is het ook nog eens 'n hele slimme hoer.
Ben bang dat dit een hele gehaaide tante is die wel raar weet met personen die wat onzeker zijn, weinig ervaring hebben met relaties en hun leven niet helemaal op orde hebben. ¤ 8.000,00 laten liggen zouden weinig mensen doen. Als ik het op straat zie liggen, dan raap ik het ook op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de e-mails van haar erg overtuigend zijn en oprecht lijken. Ze vraagt nergens echt om geld, hij biedt het gewoon aan omdat hij denkt haar liefde te kunnen kopen. En zij had genoeg problemen en dus redenen om het aan te nemen, dat dan wel weer.
nee ze is niet gehaaid, ze is lief en heeft problemen die ze niet verdiend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben bang dat dit een hele gehaaide tante is die wel raar weet met personen die wat onzeker zijn, weinig ervaring hebben met relaties en hun leven niet helemaal op orde hebben. ¤ 8.000,00 laten liggen zouden weinig mensen doen. Als ik het op straat zie liggen, dan raap ik het ook op.
Dat zal het dan wel zijn inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ze is niet gehaaid, ze is lief en heeft problemen die ze niet verdiend.
maar jij doet irritant, je ziet het helemaal verkeerd in
Wie weet. Toch is ze niet zo slim geweest om dan persoonlijke info zoals een telefoonnummer te geven. En ze hebben elkaar wel ontmoet en ook seks gehad, als ik het me goed herinner. Of dat was weer het andere meisje die hij niet heeft betaald....quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben bang dat dit een hele gehaaide tante is die wel raar weet met personen die wat onzeker zijn, weinig ervaring hebben met relaties en hun leven niet helemaal op orde hebben. ¤ 8.000,00 laten liggen zouden weinig mensen doen. Als ik het op straat zie liggen, dan raap ik het ook op.
Ik hoop voor hem dat dat wipje hem ¤ 8.000,00 waard was, maar je moet wel heel lang droog hebben gestaan wil dat het geval zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie weet. Toch is ze niet zo slim geweest om dan persoonlijke info zoals een telefoonnummer te geven. En ze hebben elkaar wel ontmoet en ook seks gehad, als ik het me goed herinner. Of dat was weer het andere meisje die hij niet heeft betaald....
haar lichaam is niet echt te koop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn inderdaad.Dat je debiel hebt gedaan is nog tot daar aan toe, dat doen we allemaal wel eens. Maar dat je stug blijft volhouden dat het niet zo is, heeft wel iets triest.
Ik denk ook wel dat je het goed bedoelt, maar je draaft door met dat stalken en zo. Het lichaam van een hoer kun je kopen voor een bepaalde periode, haar liefde niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(staat in die links, maar pic is weggeraakt dus hierbij tekst)
dus ik had afgesproken, en ze was blij dat ik mailde want : "ik heb wel een aantal relaties gehad, maar iedereen vroeg te extreme dingen van me".
en verder:"het lijkt me leuk als we eerst even op de bank praten, of een filmpje kijken. en je wat over jezelf vertelt".
dus ik bij haar afgesproken. en toen wat gepraat.
en toen was het bijna einde van de avond, en toen wilde ze heel graag nog een keer afspreken omdat we aan elkaar zagen overigens dat we allebei goede personen zijn.
toen was IK degeen die maar seks wilde gaan doen.
en toen was IK degeen die daar ongevraagd geld voor achter liet.
toen was er wat mailverkeer dat ze het heel gezellig had gehad, en toen later dat ze allemaal geld nodig had(midden in de nacht), en allemaal andere zielige bijzaken erbij.
en toen de ochtend erna allemaal berichtjes van haar van :"ik wilde het alleen maar kwijt, het spijt me zo, ik hoop dat je me nog wilt zien"
maar toch was IK de debiel die elke keer geld overschreef.
half mei het eerste ofzo.
toen deed ik wat stalkeracties, en wat wanhopige mails, en ik hoorde maar niets van haar.
toen had ik gezegd dat voor het geval het nog onduidelijk was, ik het geld gewoon had gegeven
edit: ze had zich ook ergens laten opnemen, en toen later was ze "weggelopen" uit haar kliniek
en toen eind juli allemaal berichten van haar dat ik haar met rust moest laten. dus dat deed ik.
toen dreigde ze haar haar kamer kwijt te raken, odmat ze maanden huurachterstand had en "als het zakelijk bleef kon ze zich er wel 1 keer overheen zetten, maar ze had geld nodig". en kwam ze dus terug naar mij (in augustus 2010)
ik ben voor afspreken als ze zich zo voelde niet op ingegaan, maar toen heb ik weer geld overgemaakt ... zomaar voor niets omdat ze het nodig had
toen heel veel dankjes van haar.
toen heb ik nog meer geld overgemaakt.
toen werd ze beroofd(29 augustus)
toen raakte ze haar kamer kwijt, en moest ze intrekken bij haar moeder
toen half november smsde ze me of ze geld kon lenen(400 euro uitgeleend topic)
toen half januari ging ze nadenken over "mijn vragen" ofzoiets, geen idee wat ik had gevraagd, ik had haar weer maanden lang gebombardeert met wanhopige smsjes na half december dat ik me geld had terug moeten krijgen.
die smsjes staan nog op me mobiel:onwaar ik had vriend laten bellen en ze nam op, maar goed. had ik haar maar niet zo bang moeten makenquote:ik lees nu net pas wat je gestuurd hebt Wederom sorry dat ik (alweer) niks/zo lang van me heb laten horen. Elk jaar hetzelfde liedje, nu is het mijn jaar, nu komt het goed. wist bij de jaarwisselingen al dat dit niet het geval was. heb tijdelijk mijn telefoon uitgezet en contact met de buitenwereld afgesloten........toen weer dagen/weken niets van haarquote:was voor mijn gevoel nodig. je hoort vandaag weer van me (beloofd). ben momenteel pas net wakker, en voel me niet goed. gaat van alles mis. het ergste is nog dat ...
.....*knip*..
was een erg nare tijd, en kon echt even geen nieuwjaar vieren. zet nu net voor het eerst dit jaar mijn tel aan. heb aardig wat aan mijn kop gehad. sorry dat uitgerekend jij hier de dupe van moest zijn. sorry 2011 begint vandaag voor mij, alsnog moeizaam , maar het begin is er. vandaar, ben nu net wakker en lees nu alles geef me een paar uur, vanavond hoor je weer van me. wil over je woorden nadenken, en een oprecht , gemeent antwoord sturen.
liefs
weer wat wanhopigs stuurde ik toen
en toen:zoals je leest, is zij een heel goed persoon, die ondanks mijn totale debieldoeheid op de 1 of andere manier nog een beetje met me meedenkt. dat komt omdat ze aardig is.quote:hey jeroen! ik wil zeker vrienden blijven. ik mag je graag, en ik hoop oprecht dat je , je snel beter zal voelen. de zon gaat voor jou ook ooit nog wel schijnen! ik ben de komende tijd voornamelijk bij m'n moeder, en ik ga (mits alles geplanned gaat) ook weer met school beginnen. hoop dat je snapt dat, nu ik dat allemaal moet regelen, ik het nog wel even ontzettend drukheb. zou het leuk vinden om daarna weer eens wat af te spreken en bij te kletsen. als jou dat ook leuk lijkt tenminste! ik laat van me horen als alles weer wat rustiger is!(of als ik je geld voor je heb.. nog steeds niets gehoort van de rechtbank wanneer ik nou vergoeding krijg). tot die tijd sterkte
en ik sta er nu hartstikke goed voor!(dat ik kansen heb om iig vriendjes te maken)
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-02-2011 00:51:34 ]
En niemand heeft echt goede antwoorden/oplossingen die echt op de langere termijn werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel een beetje.
Ik wissel al 5 jaar een beetje tussen met meisjes willen praten en een vriendin willen.
Nou is het niet alleen dat, thema's als eenzaamheid en problemen met drank zijn ook aan bod gekomen tijdens die periode.
Op een gegeven moment heb ik een keer wel mazzel gehad met een meisje. Ik heb wekenlang heel hard gezocht en heel hard mijn best gedaan en toen heb ik een meisje weten te vinden die me leuk vond. Achteraf ben ik daar niet zo heel blij mee. Voelde me er al bijna gelijk niet goed over.
Het is vermoeiend en jammer dat ik al ruim 6 jaar met dit soort problemen te maken heb en het wordt niet echt beter
Inderdaad, want veranderen doe je toch echt zelf. Er is zat advies te vinden op fok. Heb je werk? Hoe is je sociale leven op het moment? Heb je hobby's ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
En niemand heeft echt goede antwoorden/oplossingen die echt op de langere termijn werken
oke... dat kan...quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef richard_prf het volgende:
Donderdag zie ik de Zweedse weer in het echt. Dan ga ik wel het een en ander vragen. Als ze te moeilijk gaat doen dan hoeft het van mij ook niet meer.
Ik weet dat ze erg voorzichtig is en dat ze daarom misschien nog niet mee durft maar dat kan ze dan toch gewoon zeggen?
Het kostte 3 weken voordat ik haar telefoonnummer kreeg.
okee... dat klinkt best wel ergquote:Ook stond ze met een vriendin te wachten op mij toen ik haar voor het eerst onmoette.
klinkt als een beetje een labiele meid :-Pquote:En ze durfde niet in mijn auto maar ik heb haar weten te overtuigen dat ik haar niet zou verkrachten. Nu vertrouwd ze me dan eindelijk.
Wil je zelf eigenlijk wel veranderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
En niemand heeft echt goede antwoorden/oplossingen die echt op de langere termijn werken
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wil je zelf eigenlijk wel veranderen?
Ik vond het wel grappig eigenlijk. Het voelde toch een beetje als een prooi waarop ik aan het jagen was -.-quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke... dat kan...
[..]
okee... dat klinkt best wel erg
[..]
klinkt als een beetje een labiele meid :-P
soms vind ik ook weleens van 2 meisjes die ik niet ken dat ik 1tje de mooiste vind, terwijl de ander volgens het schoonheidsideaal volgensmij dan mooier is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig eigenlijk. Het voelde toch een beetje als een prooi waarop ik aan het jagen was -.-
En ja ik moest alle moed verzamelen om ze aan te spreken op het station. Want als je jezelf ongelooflijk lelijk vind en dan zomaar op 2 bovengemiddelde uitziende meiden afstapt dan is dat echt verschrikkelijk lastig.
Ik vind haar best leuk kwa persoonlijkheid maar ze legt het af ten opzichte van die andere meid daar was ik echt verliefd op. Bij de Zweedse weet ik het eigenlijk niet precies
Puur kwa uiterlijk is de Zweedse knapper maar toch voel me veel meer aangetrokken tot die andere meid. Ik snap niet hoe dat kan
Zinnige post van jou!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke... dat kan...
[..]
okee... dat klinkt best wel erg
[..]
klinkt als een beetje een labiele meid :-P
nou, het is best wel gemeen om te moeten horen dat iemand niet bij je in de auto durft te stappen omdat ze bang is dat je haar dan zal verkrachten....quote:
Yup, na de psych.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik dacht dat jij vond dat ik er alleen maar 'kon komen' na een opname psychiatrie
ohja hier was dat Versier/hosseladviezen van Fok! Hielpen ze?
misschien binnenkort weer een met een meisjespraat poging van mij. de vorige liep mis omdat ik eigenlijk best wel bang voor ze ben, maar ik heb nu teksten klaar als er weer 1 op mij afkomt met onverwachte vragen.
[..]
wanneer je toegeeft dat het nooit meer goed gaat komen, dan vooral gaat het mis!
Dat heeft ze bij elke jongen zei ze. Ze is gewoon extreem voorzichtig, ze is al veel lastig gevallen op straat. En volgens mij heeft ze geen ernstige problemen behalve dan de standaard dingetjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou, het is best wel gemeen om te moeten horen dat iemand niet bij je in de auto durft te stappen omdat ze bang is dat je haar dan zal verkrachten....
dus of een meid met heel veel problemen, of ze heeft nog erg weinig vertrouwen in je dan.
omdat richard veel met haar getelefoneerd heeft, en gemsnt enzo denk ik dan dat het wel een meid moet zijn met problemen ofzoiets.
ik heb al een aantal banen via-via aangeboden gekregen h`e. allemaal kul-baantjes zoals secretaris zijn( was een keer op de werkvloer ergens, en ik was degeen die met word en een printer stikkeretiketten kon uitprinten uit een excel adressenbestand(gewoon word help doorlezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, na de psych.
Maar dus ook niet onmogelijk. Nee jij bent nu er nog ver vanaf, met je ik ben erg angstig (psychiatrie), ik heb geen opleiding (als je van je angsten af bent kan je weer aan een opleiding beginnen) en dus geen baan.
Kortom nu doe je nog niks. Als je al die stappen nu eens doet, dus eerst angsten afkomen, opleiding en dan komt die baan vast wel als je opleiding lukt, dan pas kan je aan een meisje beginnen.
Vrouwen moeten niets met negatief ingestelde mannen die geen toekomstplannen maken. Je hoeft geen werk te hebben, ambitie is al goed genoeg.
Kortom het is een lange weg, maar dus niet onmogelijk
Als je dit soort figuren afwijst, raakt echt iedereen kontakt met hem kwijt. Nu kunnen we hem nog motiveren om iets te gaan doen. Nu heeft hij toch nog een soort " vrienden" al is het digitaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden preventief geblokkeerd moeten worden op dit soort sites. Met alle respect, maar hier eindeloos depriverhalen posten is niet goed voor ze. Ze kunnen beter 'n baan en vrienden gaan zoeken.
Wat moet jij een kutleven hebben. Ik lees dit topic nu pas.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb al een aantal banen via-via aangeboden gekregen h`e. allemaal kul-baantjes zoals secretaris zijn( was een keer op de werkvloer ergens, en ik was degeen die met word en een printer stikkeretiketten kon uitprinten uit een excel adressenbestand(gewoon word help doorlezen) wat niemand anders daar lukte)
ook een keer omdat iemand me wel handig leek met getalletjes, dat ik moet helpen met boekhouding(lol economie 1 op het vwo gedaan, that's it)
en voor de rest kan ik altijd nog op het land werken in de zomer(heb ik ook een paar keer gedaan, maar ik heb geen zin in dat harde werk midden in de warme zomer. ben zowiezo nogal slap)
Ja dus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb al een aantal banen via-via aangeboden gekregen h`e. allemaal kul-baantjes zoals secretaris zijn( was een keer op de werkvloer ergens, en ik was degeen die met word en een printer stikkeretiketten kon uitprinten uit een excel adressenbestand(gewoon word help doorlezen) wat niemand anders daar lukte)
ook een keer omdat iemand me wel handig leek met getalletjes, dat ik moet helpen met boekhouding(lol economie 1 op het vwo gedaan, that's it)
en voor de rest kan ik altijd nog op het land werken in de zomer(heb ik ook een paar keer gedaan, maar ik heb geen zin in dat harde werk midden in de warme zomer. ben zowiezo nogal slap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |