Dat had Michiel laatst ook een keer 's avonds hoor..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet gehoord, maar het stoort me sowieso dat alles wat Giel FAN-TAS-TISCH wauw wauw wauw vindt megahit wordt.
Ik hoop nog immer op Lola Kite, anders Plage
Ik vind dr echt vreselijk grappig al de hele uitzendingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan iemand die Claudia eens uitleggen dat ze totaal niet grappig is? Mijn god, wat ontzettend slecht dit.
oh-ohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dr echt vreselijk grappig al de hele uitzending
Haiquote:
quote:
Echt heel precies heeft ie 't niet uitgelegd, had zichzelf al een eindgoal opgesteld met een x aantal posts. Beslissing was al lang genomen, et cetera.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zo'n drastische maatregel?
Nog beter zal zijn ma-do 12-14quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef CindieY het volgende:
Stenders in de middag, zoveel leuker dan Stenders in de avond.
Nou dat vind ik knap klote. Hans kom eens terug ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt heel precies heeft ie 't niet uitgelegd, had zichzelf al een eindgoal opgesteld met een x aantal posts. Beslissing was al lang genomen, et cetera.
Jep, zeker weten. Nou is 't eerlijk gezegd één van de eerste keren dat ik Stenders luister op vrijdagmiddag, maar ik hoor al een aantal dingen terug uit Stenders Eetvermaak, zoals de nooitgrappigs enzo. Is dit daadwerkelijk een verkapte Stenders Eetvermaak?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nog beter zal zijn ma-do 12-14
Fijn weekend en geniet er van!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:21 schreef Pino112 het volgende:
Op naar Dalen, tot waarschijnlijk maandag, maar misschien kom ik nog een keer langshuppen.
Goed weekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:21 schreef Pino112 het volgende:
Op naar Dalen, tot waarschijnlijk maandag, maar misschien kom ik nog een keer langshuppen.
En dan Ekdom weer naar 10-12, en Domien weg ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nog beter zal zijn ma-do 12-14
Domien is gewoon keigezellig jwz.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan Ekdom weer naar 10-12, en Domien weg ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |