Alleen dat gestress in de maanden daarvoor zijn wel slopend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef secondewijzer het volgende:
Nee, heeft alleen maar nadelen eigenlijk.
Ja, omdat mooie dag
K heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen dat gestress in de maanden daarvoor zijn wel slopend.
Ik heb geen seconde stress gehad hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen dat gestress in de maanden daarvoor zijn wel slopend.
Ik ook niet maar als je het soms TV ziet denk ik laat maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
K heb er geen ervaring mee
Een beetje laat he.quote:
Je bent eigenlijk de eerste die ja zegt ben ik toch benieuwd waarom jij wel wil trouwen?quote:
Ja, maar jij bent andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde stress gehad hoor
Bij de een zal dat reuze meevallen, maar als mijn partner dan net zo'n stresskip als ik is gaat het fout.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde stress gehad hoor
+1.quote:
Waarom is dat een betere vraag?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Spartacus911 het volgende:
misschien is een betere vraag waarom je juist absoluut niet zou willen trouwen
1) veel relaties gaan achteruit na het uiteindelijke JA woordquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Spartacus911 het volgende:
misschien is een betere vraag waarom je juist absoluut niet zou willen trouwen
Omdat mensen hier vaker nee dan ja zeggen.quote:
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:
Voor beiden heb je geen huwelijk nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Frag_adder het volgende:
Ja,
waarom? omdat ik na een aantal jaar (stuk of 5) samenwonen besloten zou hebben dat ik toch echt de rest van mijn leven met haar wil door brengen.
Waar? Hoe? zolang er maar gratis alcohol is voor mijn vrienden op het feest, de rest heb ik al lang opgegeven daar ooit maar enige invloed op te gaan uitoefenen
Reden is bij mij eigenlijk reden om het niet te doen, ik leef vooral in het nu en kan nu wel zeggen dat ik blij met haar ben en zielsgelukkig van haar wordt maar alles kan kapot. Dan als het toch nog fout gaan gaat het een stuk makkelijker dan met een scheiding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Frag_adder het volgende:
Ja,
waarom? omdat ik na een aantal jaar (stuk of 5) samenwonen besloten zou hebben dat ik toch echt de rest van mijn leven met haar wil door brengen.
Waar? Hoe? zolang er maar gratis alcohol is voor mijn vrienden op het feest, de rest heb ik al lang opgegeven daar ooit maar enige invloed op te gaan uitoefenen
Dat soort dingen wil er bij de oudere garde en ouders soms moeilijk in ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af.
Soms wordt mij ook op vrij barse toon opgedragen om verantwoordelijkheid af te leggen voor het feit dat ik geen kinderen wil van mezelf. Net zoiets.
Waarom wel?
en toch voegt het mijns inziens iets toequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Voor beiden heb je geen huwelijk nodig.
Ik zou juist niet zien dat ik zou trouwen tenzij ik zeker weet dat het prima gaat en het ook de verliefdheids fase overleefd heeft. Ik zou niet zien waarom dan als alles zo goed gaat het een reden is om het juist niet te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Reden is bij mij eigenlijk reden om het niet te doen, ik leef vooral in het nu en kan nu wel zeggen dat ik blij met haar ben en zielsgelukkig van haar wordt maar alles kan kapot. Dan als het toch nog fout gaan gaat het een stuk makkelijker dan met een scheiding.
Ik kan weinig bedenken eigenlijk, ik zou het eigenlijk wel willen doen als ik dan een vriendin had waar ik al lang gelukkig mee ben en het haar gelukkig zou maken. Voor de rest zie ik het weinig toevoegen dan een mooie dag en een leuk feest. De rest is hetzelfde als in een relatie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zou juist niet zien dat ik zou trouwen tenzij ik zeker weet dat het prima gaat en het ook de verliefdheids fase overleefd heeft. Ik zou niet zien waarom dan als alles zo goed gaat het een reden is om het juist niet te doen.
Wat zou voor jou dan een reden zijn om het wel te doen?
Dus jij bent van de mannenliefde?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nee: alle vrouwen zijn kuthoeren.
Ik vind het idee ook nog wel wat romantisch hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan weinig bedenken eigenlijk, ik zou het eigenlijk wel willen doen als ik dan een vriendin had waar ik al lang gelukkig mee ben en het haar gelukkig zou maken. Voor de rest zie ik het weinig toevoegen dan een mooie dag en een leuk feest. De rest is hetzelfde als in een relatie.
Dat rondneuken zie ik mezelf niet zo snel doen ben ik simpelweg niet knap genoeg voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef Seam het volgende:
Ja, rechtelijk sta je er beter voor en ik vind het een mooie traditie. Als je het goed van te voren opbouwt. (rondneuken, vriendin, samenwonen, trouwen)
Romantisch is het zeker maar ik ben wat meer een realist daarin. Ik denk eerder aan de kosten ik vind dat je dat geld veel beter op de bank kan zetten en gewoon je relatie voor zetten als ie is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind het idee ook nog wel wat romantisch hebben![]()
Puur en alleen voor 1 mooie dag zou ik het juist niet doen, geef dan gewoon een goed feest.
Dan zou ik dat van die vrouwen niet als reden opgeven om niet te trouwen hequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dus jij bent van de mannenliefde?
Hoe moet ik je overtuigen dat niet alle vrouwen kuthoeren zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dan zou ik dat van die vrouwen niet als reden opgeven om niet te trouwen he
Zodra iemand me overigens weet te overtuigen dat mijn vorige stelling onjuist is: Ja
herhaal dat nog eens waar je moeder bij staat!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nee: alle vrouwen zijn kuthoeren.
Dat zeggen alleen mongolen die hun vriendin niet kunnen plezierenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe moet ik je overtuigen dat niet alle vrouwen kuthoeren zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |