Dank je, wij ook natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef kahlie het volgende:
Sterkte TS.
Zelf had ik gauw blauwe plekken vanwege een reuma-achtige aandoening. (Hypermobiliteitssyndroom) Ik had gelukkig niet de ernstige genetische variant (ED) en toen ik meer ging opletten + trainen viel het gelukkig wel mee na een tijdje. In het begin heb ik regelmatig geroepen: als ik naar het politiebureau ga om te zeggen dat ik mishandeld ben, geloven ze me gelijk.
Er is echt heel veel van onschuldig tot ernstig wat het kan veroorzaken. Dus ik blijf duimen dat het een onschuldig iets is.
Ja dat is ook zo, hoewel het soms ook juist geruststellend is en blijkt het vaak een simpele infectie te zijn die makkelijk te behandelen is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef mazaru het volgende:
Sterkte TS. En stop met dat zoeken op het internet. Daar krijg je alleen maar doomscenario's van.
Je mag altijd je waardes opvragen, daar heb je recht op als patient.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef snakelady het volgende:
We hebben de waardes enzo niet te horen gekregen, er werkt wel een vriendin van me in het lab maar ga dat ook niet vragen aan haar, denk niet eens dat ze dat mag doorgeven.
Ik weet alleen dat ze maandag gaan bloedprikken voor Bloedbeeld (HB, HT, MCV,Trombo en leuko) + Differentiate
Klopt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef snakelady het volgende:
We hebben de waardes enzo niet te horen gekregen, er werkt wel een vriendin van me in het lab maar ga dat ook niet vragen aan haar, denk niet eens dat ze dat mag doorgeven.
Ik weet alleen dat ze maandag gaan bloedprikken voor Bloedbeeld (HB, HT, MCV,Trombo en leuko) + Differentiate
Kan inderdaad heel prettig zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je mag altijd je waardes opvragen, daar heb je recht op als patient.Bij sommige ziekenhuizen is dat telefonisch i.v.m. de privacy, bij anderen juist aan de balie (waarna je het uitgeprint mee kan krijgen). Meestal kun je niets met je bloedwaardes dus heeft het geen zin, maar als je bijvoorbeeld kan vergelijken met eerdere waardes dan is het wel weer handig.
Fieuw, dat zal een pak van jullie hart zijn!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef snakelady het volgende:
Ze heeft een onschuldige bloedstollingsprobleem wat vaker voorkomt bij jonge kinderen en ze zal er gewoon overheen groeien.
Hoe en wat weten we nog niet exact, horen we maandag en dan toch ook nog bloedprikken om te kijken in welk stadium ze zit, maar het is goed dus!!!!!![]()
![]()
Wat een opluchting zal dit voor jullie zijn, heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef snakelady het volgende:
Ze heeft een onschuldige bloedstollingsprobleem wat vaker voorkomt bij jonge kinderen en ze zal er gewoon overheen groeien.
Hoe en wat weten we nog niet exact, horen we maandag en dan toch ook nog bloedprikken om te kijken in welk stadium ze zit, maar het is goed dus!!!!!![]()
![]()
Goed nieuws!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef snakelady het volgende:
![]()
Gelukkig maar. Even uitblazen dit weekend met elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef snakelady het volgende:
![]()
Super! Ga je toch nog relaxed het weekend inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef snakelady het volgende:
![]()
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef snakelady het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |