Denk het ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef twister20 het volgende:
Denk dat Laura beter naar huis kan gaan want dit spel met Guido wordt het niet!
Een dream come true voor Pearlbitch dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef DownToEarth het volgende:
Ik denk dat Laura lesbisch is. Ze is super mannelijk. Weet zeker dat ze van vrouwtjes houdt. Vind haar irritant, ze waait met alle winden mee, geen ruggegraat. Hoop dat ze donderdag weggaat.
Inderdaad, met al dat roze en die bloemetjes, enzo. Net een kerel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef DownToEarth het volgende:
Ik denk dat Laura lesbisch is. Ze is super mannelijk.
Net goed, de uitvreter wil niet horen dus moet ze maar voelen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef xjbx het volgende:
Laura heeft net haar sanctie verteld aan Guido.
Ze is al haar geld kwijt.
komt nog welquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef xjbx het volgende:
Wel raar dat Guido niet zijn geld kwijt is omdat hij de opdracht niet wou uitvoeren
ik meende te horen dat het gehalveerd is, dus 3750 nog.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef xjbx het volgende:
Laura heeft net haar sanctie verteld aan Guido.
Ze is al haar geld kwijt.
3750 is niet de helft van 5000quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
ik meende te horen dat het gehalveerd is, dus 3750 nog.
Ze had 7500, Karim had gisteren of eergisteren voor haar gedrukt, dacht dat haar geheim iets met sport te maken zou hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet waar, zie:
http://www.secretstory.nl/deelnemer/27/Laura
Dan zal ze wel zelf een keer gedrukt hebben en geld verloren hebben hè, denk je nou echt dat die site van net5 niet klopt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ze had 7500, Karim had gisteren of eergisteren voor haar gedrukt, dacht dat haar geheim iets met sport te maken zou hebben.
Ja dat denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zal ze wel zelf een keer gedrukt hebben en geld verloren hebben hè, denk je nou echt dat die site van net5 niet klopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |