oh gaaf zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet spannendIk ga denk ik toch ook nog weer richting Utrecht kijken, ik denk dat ik met een jaartje of wat toch die kant op wil
![]()
Dichterbij jouquote:
Ik heb gewoon meer voedsel nodig dan eerder, ik hoop dat het is omdat ik ga groeienquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een lintworm..
Je hebt al één symptoom
geintje, ik kijk te veel monsters inside me.
Iets zegt me dat je nog even door kan dromenquote:
Zongebruind en uitgerustquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel johDuurt even, maar ze komen terug hoor
Iets zegt me dat jij een blijvertje bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nog even door kan dromen
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nog even door kan dromen
Joahquote:
Heb je daar een achtergrond in?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkering
Mmmhhhh.... klussen of een slaaf zijn, zou daar een verschil tussen zitten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoor
ik bedoelde als klusser schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij een blijvertje bent
Vroemvroemquote:
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmhhhh.... klussen of een slaaf zijn, zou daar een verschil tussen zitten?
Ik duim voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkering
Heb personeel en arbeid gestudeerd, sluit daar wel redelijk op aan en verder geen ervaring behalve dan dat ik nu ook met die doelgroep werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je daar een achtergrond in?
Ik probeer het steeds, maar het lukt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij een blijvertje bent
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaafquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoor
Dankjequote:
Vind ik zelf ook leuk hoorquote:
Of uitgedroogd en luiquote:
Ooooohhh... blijf nouquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer het steeds, maar het lukt niet
[..]
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaaf
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee nee nee, daar doen we niet aanquote:
Ik weet wel zeker dat het zo isquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meer voedsel nodig dan eerder, ik hoop dat het is omdat ik ga groeien![]()
![]()
doet ze ook niet maar ga haar dan als slaaf gebruiken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaaf
Dat is ook het belangrijkst hoor meisjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Vind ik zelf ook leuk hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |