Je had gelijk, heb de comments niet gevolgd want dat zijn er teveel geworden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat in me opkwam, maar het is best de moeite waard om het te lezen!
Deze moet ik je nageven, maar houd er rekening mee dat alles wat je zegt op fok tegen je kan en gebruikt zal wordenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:55 schreef Nitrouz het volgende:
Helemaal gelezen![]()
** 110% ANTI RAMAZAN **
*** MICHIELOS PRIDE WORLD WIDE ***
Vooral het 'stortte naar de grond' gedeelte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:00 schreef rumiii het volgende:
teveel harry potter gekeken deze gast
Een van zijn betere welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:31 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Mooi goedgeschreven michielos topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Geen wonder dat tie het niet haalt, in de grote wereld met zo'n naam!wat is dat voor aidsneus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Fossiele Clown.quote:
Dit!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die denken dat Michielos-topics verzonnen zijn
De OP komt uit 17 Februari.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:17 schreef MissVanity het volgende:
Ik zie het nu pasDit topic is van maart
Als Silvergator 'm niet had gekickt had ik dit verhaal nooit gelezen. Dus het is wel ergens goed voor geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |